Wat je even kwijt wilt #2

Owjazeker. Had de afgelopen 3 dagen vrij :joy:
En komende week alleen woensdag dienst

1 like

Ik word echt knetterchagrijnig van mijn pc. Al die dingen om hem echt snel te maken werken niet. Enige 2 opties zijn nu nog: formatteren of hem weer na laten kijken :sweat_smile: Ja, of een SSD erin laten zetten, maar dat is geen optie.

Knuffel voor jou <3

Klein positief puntje: als ik het zo hoor heb je wel lieve schoonouders, en dat is tenminste iets :slight_smile:

1 like

We zijn veilig geland!!! :blush::blush:

43 likes

Misschien hebben ze ook wel muntjes in die kroeg. Dat heb ik wel eens gehad. Als je de jarige ging feliciteren, kreeg je 3muntjes voor drankjes en daarna moest je dan zelf betalen

2 likes

Ik had al wel eerder gevlogen maar het is elke keer weer anders. Nu stegen we prima op, in de lucht hadden we soms wel last van schudden/bewegen en het dalen ging echt heeel snel, dat voelde wel rottig. Maar heb keihard kauwgom geknauwd en toen had ik niet eens last van mn oren!!

Mijn vriend is een paar dagen weg dus ik heb net pannenkoeken gebakken voor mezelf en ga nu Harry Potter kijken in bed met de ventilator aan. Heerlijk!

14 likes

Ik ook niet, dat vliegen dan. Maar ik durf ook echt niet. :joy:

Zeg @Nescio, mag ik de badge stamgast?
Ik wil ook een badge hebben

Maar het is wel wat er gebeurt. Je gaat zitten je stijgt op je vliegt en je land. Romantischer kan ik het niet maken.

4 likes

En @LastYoungRenegade mochten jullie het ooit willen proberen, maar een lange vlucht te eng vinden. Doe dan een weekendje Londen ofzo! Korte vlucht, en als je echt niet meer terug durft kan je met de boot/trein etc altijd nog terug haha.

1 like

:joy: Ik wil volgend jaar of jaar erop naar Londen. Met de boot. (Want met die trein durf ik ook niet haha)

1 like

Ik zit elke keer bij mn account te kijken of ik al een regular ben… Of is dit eerder een biecht?

Maar bedenk je wel dat dat programma vooral er us omdat het niet zo vaak gebeurt. De kans is groter dat je doodgaat als je in de auto zit, op je keukentrap staat etc.

Dat is eigenlijk met het vliegtuig ook

:stuck_out_tongue: Ja, maar heb een beetje last van claustrofobie. Ook de reden dat ik niet durf te vliegen. Oké, en de angst voor terroristen.

Thuis gaan de meeste mensen dood.

5 likes

Maar van Ryanair zou ik wel spontaan vliegangst krijgen haha.

9 likes

Aah ik ook een klein beetje hoor.
Maar er mag ook gewoon uber bitch komen te staan.
Ben ik ook tevreden mee

1 like

@Alpacamybags
Ik hoor het al
GOGOGOGOGOGOGOGO GGOOOOOOOOOO NU MOETEN WE SPAMMEN. DAN HALEN WE HET ALS HET WEER S INGESCHAKELD!

3 likes