Wat je even kwijt wilt #2

Ja dat is dan weer jammer inderdaad!

Die aflevering heb ik vorige week ook gezien. Die man ging ook lekker naakt het grasmaaien en klussen in de tuin

1 like

Dat Wildeburg festival ziet er echt leuk uit!!! Volgend jaar misschien :biggrin:

@anon91490777 doen!

1 like

Uiteraard zit men altijd op een handdoek in verband met de hygiëne.

Dit vond ik ook wel erg droog. :stuck_out_tongue:

1 like

Fijne afwisseling na balletje balletje.

1 like

Ik ga terug loeren dan hoor!

2 likes

Ugh mn vriendinnengroepje gaat volgend jaar op lustrumvakantie meteen de eerste weken van de zomervakantie terwijl het eerst in augustus zou zijn. Baal als een stekker want precies in die periode ben ik waarschijnlijk aan het afstuderen maar weet m’n exacte afstudeerdatum pas in februari en ze gaan over een maand al boeken en wil zo graag mee :sob: maar 99% kans dat ik in een van de weken van de lustrumvakantie af ga studeren dus zou zo dom zijn om mee te gaan.

Ah leuk! Goede keuze hoor, deze stad :grimacing:
Dat helpt je misschien ook wel, een nieuwe plek. Toch weer een soort nieuw begin :relaxed:

Mijn vriend en ik hadden het erover wat ik als cadeautje voor m’n verjaardag wil. Toen zei die ineens, of wil je een boobjob? Dus ik wtf en was vet beledigd en zei die neenee ik liep vandaag langs een etalage waar aanbiedingen hingen voor plastische chirurgie en een boobjob koste maar € 2.300. Daar moest ik even aan denken, maar die van jou zijn perfect hoor?!? (Ik heb cup d)

1 like

Snap ik, heftig zeg! Beterschap voor je vader en sterkte voor je <3

1 like

Jazeker, die doen niet anders. Het liefst in een plas met water. En soms rennen ze.

7 likes

Heftig zeg! En goed gedaan, knap dat je zo gereageerd hebt meteen!

1 like

Ja sorry ik lees bij.

Ik heb ect 2 superleuke dagen gahd. Ben bij een hele lieve collega op vakantie bezoek geweest :d Lekker gekletst en gespeeld met haar kinderen. En nu ga ik morgen een weekendje naar een vriendin ;D
Zo ga ik die vakantie wel volhouden haha :blush:

8 likes

15 likes

Wat. De. Neuk. Is dat voor muziek eronder?
:joy::joy:

Mensen die outlook gebruiken, hoe kun je zien hoeveel berichten er in totaal in je postvak in staan? Vroeger stond dat altijd linksonder (toen het nog met pagina’s werkte) maar nu is er eindeloos scrollen en kan ik het nergens meer terugvinden?

LMFAO… Ik koos gewoon het eerste beste filmpje dat ik kon vinden…

Albufeira!!! Nouja daar lopen wel een aantal 16-18 jarigen maar ik zag vrij veel leeftijdgenoten (was 21 toen ik daarheen ging)

2 likes

Ik vind hier niks grappigs aan? Echt een vreemde grap, hou sowieso niet van grappen over lichamen laat staan plastische chirurgie

7 likes

Wat stom! Waarom gaan ze (jullie) opeens niet meer in augustus als jij dan ook mee kan?