Wat je even kwijt wilt #2

Ik wist niet dat er zoiets als hoelahoeples bestond, maar nu wil ik ook kunstjes kunnen met een hoepel :frowning: Lijkt me vet leuk.

Ik ging vanavond sporten en er was een vrouw zooo hard aan het hijgen en kreunen. Als je je ogen dichtdeed leek het eerder alsof je in een bordeel was ipv in de sportschool. Ik werd er zelf gewoon bijna ongemakkelijk van.

7 likes

Misschien doet spinnen wel iets bijzonders met haar. :rofl:

Misschien zit niemand nog op facebook. En algoritme enzoo

1 like

Wat is je insta dan ?

1 like

oh ik snap je. Had gister een foto op IG van m’n diploma uitreiking geplaatst, 30 likes. Andere chick kreeg er 472. :roll_eyes: slaat echt nergens op maar ik vind m’n 30likes nu zo ontzettend knullig

3 likes

Ze zoeken nieuwe beheerders voor 2019

Anyone?

2 likes

Ah ja ik snap je wel hoor, ik baal ook als een in mijn ogen super leuke foto weinig likes krijgt op Insta. Op FB krijg ik sowieso niks haha

1 like

Jeuuuzus wat veel reclame hè?

Ja dat is dan weer jammer inderdaad!

Die aflevering heb ik vorige week ook gezien. Die man ging ook lekker naakt het grasmaaien en klussen in de tuin

1 like

Dat Wildeburg festival ziet er echt leuk uit!!! Volgend jaar misschien :biggrin:

@anon91490777 doen!

1 like

Uiteraard zit men altijd op een handdoek in verband met de hygiëne.

Dit vond ik ook wel erg droog. :stuck_out_tongue:

1 like

Fijne afwisseling na balletje balletje.

1 like

Ik ga terug loeren dan hoor!

2 likes

Ugh mn vriendinnengroepje gaat volgend jaar op lustrumvakantie meteen de eerste weken van de zomervakantie terwijl het eerst in augustus zou zijn. Baal als een stekker want precies in die periode ben ik waarschijnlijk aan het afstuderen maar weet m’n exacte afstudeerdatum pas in februari en ze gaan over een maand al boeken en wil zo graag mee :sob: maar 99% kans dat ik in een van de weken van de lustrumvakantie af ga studeren dus zou zo dom zijn om mee te gaan.

Ah leuk! Goede keuze hoor, deze stad :grimacing:
Dat helpt je misschien ook wel, een nieuwe plek. Toch weer een soort nieuw begin :relaxed:

Mijn vriend en ik hadden het erover wat ik als cadeautje voor m’n verjaardag wil. Toen zei die ineens, of wil je een boobjob? Dus ik wtf en was vet beledigd en zei die neenee ik liep vandaag langs een etalage waar aanbiedingen hingen voor plastische chirurgie en een boobjob koste maar € 2.300. Daar moest ik even aan denken, maar die van jou zijn perfect hoor?!? (Ik heb cup d)

1 like

Snap ik, heftig zeg! Beterschap voor je vader en sterkte voor je <3

1 like

Jazeker, die doen niet anders. Het liefst in een plas met water. En soms rennen ze.

7 likes

Heftig zeg! En goed gedaan, knap dat je zo gereageerd hebt meteen!

1 like