Wat je even kwijt wilt #2

Ja sorry ik lees bij.

Ik heb ect 2 superleuke dagen gahd. Ben bij een hele lieve collega op vakantie bezoek geweest :d Lekker gekletst en gespeeld met haar kinderen. En nu ga ik morgen een weekendje naar een vriendin ;D
Zo ga ik die vakantie wel volhouden haha :blush:

8 likes

15 likes

Wat. De. Neuk. Is dat voor muziek eronder?
:joy::joy:

Mensen die outlook gebruiken, hoe kun je zien hoeveel berichten er in totaal in je postvak in staan? Vroeger stond dat altijd linksonder (toen het nog met pagina’s werkte) maar nu is er eindeloos scrollen en kan ik het nergens meer terugvinden?

LMFAO… Ik koos gewoon het eerste beste filmpje dat ik kon vinden…

Albufeira!!! Nouja daar lopen wel een aantal 16-18 jarigen maar ik zag vrij veel leeftijdgenoten (was 21 toen ik daarheen ging)

2 likes

Ik vind hier niks grappigs aan? Echt een vreemde grap, hou sowieso niet van grappen over lichamen laat staan plastische chirurgie

7 likes

Wat stom! Waarom gaan ze (jullie) opeens niet meer in augustus als jij dan ook mee kan?

Huh tampon netwerk??? Of heb je dat woord zelf gewoon verzonnen

Dit is wel echt een briljant idee.

10 likes

Gaaf! Wil ik ook al heel lang, maar durf niet zo goed alleen. :flushed:

1 like

Hahaha die drie die achter elkaar aan rennen :heart:

1 like

Ik lig al een uur in bed en ik ben moe maar ik kan niet slapen :weary:

vandaag mijn getuigschrift ontvangen
omg dat moment van ondertekenen was zó magisch :star_struck:

22 likes

https://www.ad.nl/utrecht/enlsquo-mauroenrsquo-valt-al-jaren-meisjes-lastig-in-utrecht-en-ver-daarbuiten~a78e5c336/
Meiden uit Utrecht hier die deze “Mauro” weleens zijn tegen gekomen? Heb hem zelf nog nooit gezien, wat een rare gast

ja! op egf waren er zelfs meerderen die hem al eens ontmoet hadden…
echt gek

1 like

Jeej morgen weer naar de markt met mijn moeder. Dat is het voordeel als je allebei werkloos bent hehe. Ik vind het wel gezellig dat we dit nu zo standaard doen de laatste weken. En stiekem verwend ze mij ook steeds en dat is ook wel leuk, ze appte vandaag al uit het niets: als je lief bent krijg je een nieuw jurkje.

7 likes

Fuuuuck ik vertrek morgen op vakantie en door een miscommunicatie is onze huurauto niet geconfirmeerd en heeft het bedrijf geen auto’s meer ter beschikking :weary::weary: heb last minute nog iets gevonden, maar is nog niet bevestigd door het nieuwe bedrijf, en morgen hebben we hem al nodig… mijn vriend gaat me vermoorden en ik wil huilen :weary:

Ah dat is kut :open_mouth: Hopelijk komt alles goed! En veel plezier op vakantie. :heart:

1 like

Kwam net @fysicus en @Vuile_bitch tegen in mijn droom. Had nog een stapel pokemonkaarten en die heb ik toen aan @Vuile_bitch gegeven.

5 likes