Huh tampon netwerk??? Of heb je dat woord zelf gewoon verzonnen
Dit is wel echt een briljant idee.
Gaaf! Wil ik ook al heel lang, maar durf niet zo goed alleen. 
Hahaha die drie die achter elkaar aan rennen
️
Ik lig al een uur in bed en ik ben moe maar ik kan niet slapen 
vandaag mijn getuigschrift ontvangen
omg dat moment van ondertekenen was zó magisch 
https://www.ad.nl/utrecht/enlsquo-mauroenrsquo-valt-al-jaren-meisjes-lastig-in-utrecht-en-ver-daarbuiten~a78e5c336/
Meiden uit Utrecht hier die deze “Mauro” weleens zijn tegen gekomen? Heb hem zelf nog nooit gezien, wat een rare gast
ja! op egf waren er zelfs meerderen die hem al eens ontmoet hadden…
echt gek
Jeej morgen weer naar de markt met mijn moeder. Dat is het voordeel als je allebei werkloos bent hehe. Ik vind het wel gezellig dat we dit nu zo standaard doen de laatste weken. En stiekem verwend ze mij ook steeds en dat is ook wel leuk, ze appte vandaag al uit het niets: als je lief bent krijg je een nieuw jurkje.
Fuuuuck ik vertrek morgen op vakantie en door een miscommunicatie is onze huurauto niet geconfirmeerd en heeft het bedrijf geen auto’s meer ter beschikking 
heb last minute nog iets gevonden, maar is nog niet bevestigd door het nieuwe bedrijf, en morgen hebben we hem al nodig… mijn vriend gaat me vermoorden en ik wil huilen 
Ah dat is kut
Hopelijk komt alles goed! En veel plezier op vakantie. 
Kwam net @fysicus en @Vuile_bitch tegen in mijn droom. Had nog een stapel pokemonkaarten en die heb ik toen aan @Vuile_bitch gegeven.
Zo dom… Heb dinsdag tentamen op de OU in Nijmegen en heeeeeelemaal geen rekening gehouden met het feit DAT HET VIERDAAGSE IS!!
Kan ik dan wel bij het gymnasion komen? Zal vast wel nergens kunnen parkeren…
Iemand is boos om me en de reden is zo debiel wat een kind. Bovendien wil die gast kinderarts worden en scheld hij met “kk”. Echt wat een appjes ontving ik. Las ze net. Tis gewoon grappig
.
Ik ben tegen een paaltje gereden met de auto van mjin vriend 
Schade valt wel mee hoor, maar toch een kut gevoel 
Zit er hier iemand die verstand heeft van consumentenrecht en wie ik even een pm mag sturen met een vraag?
mijn dank zal groot zijn
Omdat we met 18 zijn en het dan bijna onmogelijk is dat iedereen mee kan denk ik, waarschijnlijk zal een van degene die het organiseert niet kunnen in Augustus maar baal er zo van. Baal zo dat ik onze lustrumreis ga missen.
We kwamen gister terug van vakantie, maar ivm luiheid hebben we geen boodschappen gedaan (was best tijd voor). Ik bood aan om dan vanmorgen vroeg om 08.00 uur te gaan.
Waarom leek dit me een beter idee dan gister gewoon direct gaan 
Ik kon eigenlijk vandaag “uitslapen” omdat ik tot laat moet werken. Wil mijn konijn vanaf 05:30 u aandacht (ze gaf niet op en besloot uiteindelijk bij me op bed te springen) en belt er iemand om 07:30 u meerdere keren aan. Doe ik uiteindelijk toch maar open, kwam ie voor de deur en een lekkage?? Maar hij was blijkbaar helemaal verdwaald. Dit wordt een lange dag haha