Wat je even kwijt wilt #2

Ah geweldig! Ja doe ik!

1 like

gaat mn laptop daar dood aan? :speak_no_evil:

Oh en is bij vrienden thuis. Ik heb het niet over een vergoeding gehad dus ben bang dat het op vrijwillige basis is. :rofl: Zou wel nice zijn als ik er geld voor krijg want moet wel een stukje fietsen en het kost mij ook tijd (en energie).

Snap ik maar soms ben ik paranoide. Maar bedankt voor de tip!!

1 like

omg ik houd dit topic sinds twee dagen zo goed bij, nooit meer dan 150 ongelezen berichten… en nu ga ik weg met vriendinnen voor een paar dagen en ik heb serieus 10 sec gedacht ‘shit als ik terug ben dan heb ik weer 40090 ongelezen berichten’ :flushed:

16 likes

Je laatste zin omschrijft mijn leven nu precies. :disappointed:
IK WIL WEEKEND!

1 like

Wij hadden gister een hele grote mot/nachtvlinder in huis, en ik wilde hem vangen met een beker. Stond op de bank, en toen viel hij zo “in de bank” tussen de kussens in. Kon hem niet meer vinden hahaha zo zielig.

1 like

Is er iets in Tilburg te doen. Zoveeeel mensen met koffers en tassen en kampeerspullen :sweat_smile:

Ik heb een fout gemaakt op werk maar het komt echt puur en alleen omdat er niemand anders was, het niet goed was overgedragen en ik het moest oplossen (ik doe dat werk normaal nooit). Zo zuur dit want nu heb ik het natuurlijk gedaan en neem ik ook wel de schuld maar eigenlijk vind ik dit niet mijn schuld.

Ik heb eindelijk toegang tot het members only deel (yay) maar nu krijg ik een foutmelding als ik op die categorie klik? Ik kan wel in member only topics komen waar net nieuwe berichten in geplaatst zijn, maar ik wil gewoon in de overzichtslijst komen. Kan iemand me vertellen hoe ik dat kan laten werken?

Ik denk dat je daarvoor bij @anon25548216 @Nescio @anon68622085 of @Lula moet zijn. Of in het forum hulp dinges gedeelte.

1 like

Er liepen net twee conducteurs langs. Zit op de trein te wachten. Gooit eentje haar theezakje op het spoor in plaats van in de prullenbak die op dat moment links van haar stond :sweat_smile:

6 likes

Monchou toetjes!

Nee Woohah. Gewoon nee.

4 likes

Ik ben op een boot en de lunch is broodje hamburger… ik eet wel broodje sla

1 like

Huh wtf

Is het tijd voor een dutje?

oh gelukkig! :raised_hands:

Effe een vraag.
Moet je van decaf koffie ook schijten net als bij normale koffie? #askingforafriend

3 likes

Ah zo lief!
Ja het gaat ook echt wel veel beter met me gelukkig :smiley:

1 like