videoland volgens mij! ff een proefabbo afsluiten
Omg 2 weken proefperiode
Gelukkig kan ik goed binge watchen
@Woodkid
Niets ten nadele van jou hoor want ik weet niet waarom je niet weet of je met hem mee gaat, maar ik snap het eigenlijk wel vanuit jouw vriend. Zijn plan voor overdag ging al niet door, en nu zit hij vanavond wellicht ook al zonder plannen en is er onduidelijkheid over. Ik vind dat zelf ook altijd heel erg vervelend. Hij heeft waarschijnlijk ook geen zin om op vrijdagavond alleen te zitten. Dus misschien maakt hij dat een beetje op een omslachtige en flauwe manier duidelijk, maar ik denk dat je vriend gewoon bang is dat je vanavond ook af gaat zeggen en kan heel goed begrijpen dat hij dat niet leuk vindt op het laatste moment.
Het blok van oplader wordt soms zo heet. Gisteren had ik het snoer niet helemaal uitgerold en toen begon het opeens te ruiken naar smeltend plastic
Love a.pple, not. Telefoon oplader ook alweer bijna gebroken
Ja je hebt gelijk hoor, alleen gaan we met 7 mensen en niet alleen wij met z’n tweeën! Dan was het inderdaad anders geweest en had ik het niet zo laten verlopen. Ik vind alleen dat hij mij even had moeten vragen of ik al wist of ik mee ging, en dan pas kaartjes had moeten kopen. De eerdere afspraak was ook 's avonds en de bioscoop was een vervangende activiteit daarvan. Maar goed, wellicht was het wel gewoon bedoeld om het zeker weten door te laten gaan met iedereen en ving ik het anders op.
Shit ik was helemaal vergeten dat ik had aangeboden om vanavond op twee jongens te passen. Heb nog nooit op kinderen gepast. Het lijkt me bij nader inzien best wel saai maar goed ik heb het gezegd dus het moet maar haha.
Pff vandaag eindelijk even een moment gehad waarop ik dacht dat het nog goed komt met mn thesis. Kreeg dinsdag het bericht dat het helemaal anders moest, mn onderzoeksvragen en eigenlijk de hele inslag Mn onderzoeksvragen waren daarvoor al drie keer goedgekeurd, maar oke… dus heb sindsdien alleen maar heel hard gestrest en superhard gewerkt, werd ondertussen nog ziek en ongesteld haha, máár op een of andere manier had ik zonet eindelijk even het gevoel van oké, misschien lukt het nog voor volgende week vrijdag… misschien naïef en onrealistisch maar goed, voor mn lichaam wel even goed dat de stress iets weg is vandaag
en optie: een shortje met een topje met langere mouwen? ^^
Ah geweldig! Ja doe ik!
gaat mn laptop daar dood aan?
Oh en is bij vrienden thuis. Ik heb het niet over een vergoeding gehad dus ben bang dat het op vrijwillige basis is. Zou wel nice zijn als ik er geld voor krijg want moet wel een stukje fietsen en het kost mij ook tijd (en energie).
Snap ik maar soms ben ik paranoide. Maar bedankt voor de tip!!
omg ik houd dit topic sinds twee dagen zo goed bij, nooit meer dan 150 ongelezen berichten… en nu ga ik weg met vriendinnen voor een paar dagen en ik heb serieus 10 sec gedacht ‘shit als ik terug ben dan heb ik weer 40090 ongelezen berichten’
Je laatste zin omschrijft mijn leven nu precies.
IK WIL WEEKEND!
Wij hadden gister een hele grote mot/nachtvlinder in huis, en ik wilde hem vangen met een beker. Stond op de bank, en toen viel hij zo “in de bank” tussen de kussens in. Kon hem niet meer vinden hahaha zo zielig.
Is er iets in Tilburg te doen. Zoveeeel mensen met koffers en tassen en kampeerspullen
Ik heb een fout gemaakt op werk maar het komt echt puur en alleen omdat er niemand anders was, het niet goed was overgedragen en ik het moest oplossen (ik doe dat werk normaal nooit). Zo zuur dit want nu heb ik het natuurlijk gedaan en neem ik ook wel de schuld maar eigenlijk vind ik dit niet mijn schuld.
Ik heb eindelijk toegang tot het members only deel (yay) maar nu krijg ik een foutmelding als ik op die categorie klik? Ik kan wel in member only topics komen waar net nieuwe berichten in geplaatst zijn, maar ik wil gewoon in de overzichtslijst komen. Kan iemand me vertellen hoe ik dat kan laten werken?
Ik denk dat je daarvoor bij @anon25548216 @Nescio @anon68622085 of @Lula moet zijn. Of in het forum hulp dinges gedeelte.
Er liepen net twee conducteurs langs. Zit op de trein te wachten. Gooit eentje haar theezakje op het spoor in plaats van in de prullenbak die op dat moment links van haar stond