Ik ben echt een beetje boos op Gogo. Bij onze boeking van ruim 500 euro konden we nog activiteiten kiezen. Dus we hebben wat uitgekozen en dat gewoon toen al betaald. Nu krijgen we nog een papier in onze handen gedrukt met activiteiten die je kan/‘moet’ kopen. Niks moet natuurlijk, maar als je met Gogo gaat is het wel logisch dat je meegaat met een paar activiteiten. Mn vriendinnen hebben gekozen en ik kan niet echt weigeren zegmaar dus nu moet ik alsnog 60 euro afrekenen vanmiddag. Vind het zo flauw, doe dat gewoon bij de boeking in?
MIJN BACHELOR IS BINNEN Net gevierd met random mensen in de tram haha
Maar moet je dit nu nog extra betalen aan de activiteiten die je al hebt uitgekozen en betaald hebt? Of zijn deze nog extra bovenop je andere activiteiten? Als ze nog extra zijn snap ik het wel. Bij ons werden toen geloof ik rond de 20/30 activiteiten, feesten en uitjes aangeboden, die kun je toch nier allemaal kiezen of gratis weg gaan geven. Als het nu ineens extra moet betalen voor je al betaalde en gekozen activiteiten vind ik het wel belachelijk ja😅.
Ik moet wel zeggen dat ik op die jongeren vakanties die acitiviteiten altijd mega duur vind… maar goed hoort erbij zeggen ze.
Een totaal pakket is 8 activiteiten en we hebben er 2. 1 moet je er bij nemen van 50 eu (polsbandje omdat je anders overal los 7,50-10 eu entree moet betalen) en 1 vonden we wel leuk. Maar ja, alsnog, geef die optie lekker bij het boeken?
Ja ik wil met de auto haha heyendaalse is tot 9 afgesloten en heb om 5 tentamen. Haat aan de arriva en die lijn want anders pakte ik de trein wel XD. Rijd gewoon om 3 aan denk ik, dan moet ik tijd genoeg hebben ook als parkeren even duurt (50-60 min reistijd)
Oh op die manier, ja inderdaad. Nouja het is niet anders helaas. Nu lekker genieten daar! Je bent niks verplicht en gewoon goed overleggen samen wat en waarom je iets wel echt wil of niet wil doen. Ook een beetje aanpassen aan elkaar, je bent daar toch samen en niet allen natuurlijk. Dit werd bij onze groep nog al eens vergeten
De meeste kijken altijd enorm raar als ik zeg dat ik doe hoelahoopen. Maar misschien toch gewoon alleen!
“Pak me vast, ik wil met je dansen / Net als op die grote boot.”
Ik heb nu pas door dat het “Net als op die grote boot is” en niet “net als bij die goochelshow”
Gisteren Romeo & Juliet gekeken en ik voelde weer precies hetzelfde als toen ik hem zag als tiener
Iemand heeft per ongeluk mijn broodje opgegeten nu heb ik zijn broodje, maar die is niet net zo lekker.
Hallo,
Morgen ga ik naar het festival Vunzige Deuntjes en ik dacht dat het heel warm zou worden maar het wordt 24 graden in Amsterdam. Is zeker niet koud maar ook niet heel warm. Nu is mijn outfit een shortje met een top met spaghettibandjes en nu denkt een vriendin dat dat te koud is en ik beter iets warmers aan kan trekken. Wat vinden jullie?
Ik heb even een polletje aangemaakt
- shortje
- lange broek
0 stemmers
Ik stierf even van binnen net, heb zo m’n laatste tentamn en het MC gedeelte moet je met potlood maken, ik doe al het hele jaar met hetzelfde potlood. Valt de punt er uit. Gelukkig heb ik ook (voor het eerst!) een puntenslijper bij me, jezus ik zag het al helemaal mis gaan hier.
Kan prima joh! Helemaal als je tussen mensen staat en aan het dansen bent. Zou wel een vestje/trui meenemen voor de avond. Veel plezier!
Ja he, dat denk ik eigenlijk ook. Ik heb een groot kluisje, neem inderdaad een jas mee. Dank je!
Hallo dit is een wereldramp
Een vriend van me is zooo irritant af en toe, net een klein kind. We zouden eigenlijk met wat mensen naar een stad 2 uur reizen verderop gaan, maar dat ging niet door (oa door mij) dus nu gaan we naar de bioscoop in eigen stad. Ik heb vanochtend gezegd dat ik niet zeker weet of ik mee ga.
Nou die vriend van me was al zwaar geërgerd dat ons eerste plan niet doorging, ook al kon ik er niks aan doen dat het niet ging lukken. Nu heeft ie 2 uur terug in de app gezegd ‘ik heb de kaartjes voor vanavond gekocht, maak allemaal xxx naar me over’. Ik weet gewoon 100% zeker dat ie dit alleen maar zo snel heeft gedaan om mij te irriteren, aangezien ik dus had gezegd dat ik misschien niet mee ging. Arghh nou even m’n frustratie eruit typen hoor. Ik ga ook wel mee nu, ik moet wel, maar vind het zo flauw.
Ik ben verassend dood. Weet niet eens waarom maar heb echt geen zin/energie om mn shit te doen. Weet iemand waar ik The Handmaid’s Tale kan kijken? Ik heb Netflix en HBO maar dat helpt zeker niet
Toen ik met alpaca’s ging wandelen had ik mn eigen lieve vrouwtjes alpaca die echt NIET wilde lopen. Maar rennen wilde ze wel. Zij was wel de meest elegante van ons twee tijdens het rennen
Shortje en trui mee nemen inderdaad!