“Pak me vast, ik wil met je dansen / Net als op die grote boot.”
Ik heb nu pas door dat het “Net als op die grote boot is” en niet “net als bij die goochelshow” 
“Pak me vast, ik wil met je dansen / Net als op die grote boot.”
Ik heb nu pas door dat het “Net als op die grote boot is” en niet “net als bij die goochelshow” 
Gisteren Romeo & Juliet gekeken en ik voelde weer precies hetzelfde als toen ik hem zag als tiener 
Iemand heeft per ongeluk mijn broodje opgegeten
nu heb ik zijn broodje, maar die is niet net zo lekker.
Hallo,
Morgen ga ik naar het festival Vunzige Deuntjes en ik dacht dat het heel warm zou worden maar het wordt 24 graden in Amsterdam. Is zeker niet koud maar ook niet heel warm. Nu is mijn outfit een shortje met een top met spaghettibandjes en nu denkt een vriendin dat dat te koud is en ik beter iets warmers aan kan trekken. Wat vinden jullie?
Ik heb even een polletje aangemaakt 
0 stemmers
Ik stierf even van binnen net, heb zo m’n laatste tentamn en het MC gedeelte moet je met potlood maken, ik doe al het hele jaar met hetzelfde potlood. Valt de punt er uit. Gelukkig heb ik ook (voor het eerst!) een puntenslijper bij me, jezus ik zag het al helemaal mis gaan hier.
Kan prima joh! Helemaal als je tussen mensen staat en aan het dansen bent. Zou wel een vestje/trui meenemen voor de avond. Veel plezier!
Ja he, dat denk ik eigenlijk ook. Ik heb een groot kluisje, neem inderdaad een jas mee. Dank je!
Hallo dit is een wereldramp
Een vriend van me is zooo irritant af en toe, net een klein kind. We zouden eigenlijk met wat mensen naar een stad 2 uur reizen verderop gaan, maar dat ging niet door (oa door mij) dus nu gaan we naar de bioscoop in eigen stad. Ik heb vanochtend gezegd dat ik niet zeker weet of ik mee ga.
Nou die vriend van me was al zwaar geërgerd dat ons eerste plan niet doorging, ook al kon ik er niks aan doen dat het niet ging lukken. Nu heeft ie 2 uur terug in de app gezegd ‘ik heb de kaartjes voor vanavond gekocht, maak allemaal xxx naar me over’. Ik weet gewoon 100% zeker dat ie dit alleen maar zo snel heeft gedaan om mij te irriteren, aangezien ik dus had gezegd dat ik misschien niet mee ging. Arghh nou even m’n frustratie eruit typen hoor. Ik ga ook wel mee nu, ik moet wel, maar vind het zo flauw.
Ik ben verassend dood. Weet niet eens waarom maar heb echt geen zin/energie om mn shit te doen. Weet iemand waar ik The Handmaid’s Tale kan kijken? Ik heb Netflix en HBO maar dat helpt zeker niet 
Toen ik met alpaca’s ging wandelen had ik mn eigen lieve vrouwtjes alpaca die echt NIET wilde lopen. Maar rennen wilde ze wel. Zij was wel de meest elegante van ons twee tijdens het rennen
Shortje en trui mee nemen inderdaad!
videoland volgens mij! ff een proefabbo afsluiten
Omg 2 weken proefperiode 
Gelukkig kan ik goed binge watchen
@Woodkid
Niets ten nadele van jou hoor want ik weet niet waarom je niet weet of je met hem mee gaat, maar ik snap het eigenlijk wel vanuit jouw vriend. Zijn plan voor overdag ging al niet door, en nu zit hij vanavond wellicht ook al zonder plannen en is er onduidelijkheid over. Ik vind dat zelf ook altijd heel erg vervelend. Hij heeft waarschijnlijk ook geen zin om op vrijdagavond alleen te zitten. Dus misschien maakt hij dat een beetje op een omslachtige en flauwe manier duidelijk, maar ik denk dat je vriend gewoon bang is dat je vanavond ook af gaat zeggen en kan heel goed begrijpen dat hij dat niet leuk vindt op het laatste moment.
Het blok van oplader wordt soms zo heet. Gisteren had ik het snoer niet helemaal uitgerold en toen begon het opeens te ruiken naar smeltend plastic 
Love a.pple, not. Telefoon oplader ook alweer bijna gebroken
Ja je hebt gelijk hoor, alleen gaan we met 7 mensen en niet alleen wij met z’n tweeën! Dan was het inderdaad anders geweest en had ik het niet zo laten verlopen. Ik vind alleen dat hij mij even had moeten vragen of ik al wist of ik mee ging, en dan pas kaartjes had moeten kopen. De eerdere afspraak was ook 's avonds en de bioscoop was een vervangende activiteit daarvan. Maar goed, wellicht was het wel gewoon bedoeld om het zeker weten door te laten gaan met iedereen en ving ik het anders op.
Shit ik was helemaal vergeten dat ik had aangeboden om vanavond op twee jongens te passen. Heb nog nooit op kinderen gepast. Het lijkt me bij nader inzien best wel saai maar goed ik heb het gezegd dus het moet maar haha.
Pff vandaag eindelijk even een moment gehad waarop ik dacht dat het nog goed komt met mn thesis. Kreeg dinsdag het bericht dat het helemaal anders moest, mn onderzoeksvragen en eigenlijk de hele inslag
Mn onderzoeksvragen waren daarvoor al drie keer goedgekeurd, maar oke… dus heb sindsdien alleen maar heel hard gestrest en superhard gewerkt, werd ondertussen nog ziek en ongesteld haha, máár op een of andere manier had ik zonet eindelijk even het gevoel van oké, misschien lukt het nog voor volgende week vrijdag… misschien naïef en onrealistisch maar goed, voor mn lichaam wel even goed dat de stress iets weg is vandaag
en optie: een shortje met een topje met langere mouwen? ^^