Het komt door de drank haha
Ik kijk ‘Bevallen met…’ terug en moet huilen van blijdschap? Ik ben raar
Ja, zelfde hier. Ik zag er ook nog foto’s bij. Heb echt 10 minuten zitten huilen Waarom bestaan zulke mensen?
Huh dat is wel heel lang. Je wacht al een maand op geld van je Paypal rekening? Ik zou er even achteraan gaan!
Wtf ben ik vet moe ineens.
Nee, komt door een tussenpersoon Maar die blijken niet na 30, maar na 60 dagen uit te betalen. Het geld heb ik pas gisteren gestort gekregen.
Nou ik heb het tentamen overleefd hoor jezus
Owh, jammer! Maar dan heb je het dinsdag waarschijnlijk. Nog even. Balen als het zoveel geld is
Hm nee die heb ik niet! Ik doe wel die top en neem een leuke trui mee. Bedankt voor het meedenken allemaal en voor het invullen van de poll!
Oke ik heb wel eens gepost dat mensen me uitlachten ofzo tijdens stappen? Toen waren er mensen die voorbeelden wilden omdat ze zich dat niet konden voorstellen. Er werd net naar me geknort. How mature :’)
Tuurlijk me lelijk en dik vinden staat vrij maar WAAROM zou je op een mooie zonnige vakantiedag als iedereen onder de drank zit zoiets doen???
Gadverdamme ik walg van dat soort mensen
Verschrikkelijk he? Ik heb het ook gelezen en kan er met mijn hoofd niet bij dat je zoiets kan bedenken, laat staan dóén. Die foto’s van dat kitten waren ook hartverscheurend
biecht
Vlak onder het kittenbericht stond zoiets als ‘man opgepakt vanwege doodslaan leeftijdsgenoot’ en ik dacht echt:
Ben ik nu ook een psychopaat?
Niemand kan eten wat ie wil hoor. Iedereen die er niet van aankomt moet dat compenseren of een genetische freak of nature zijn met perfecte genen maar die heeft dan waarschijnlijk een hamerteen want god compenseert ook. Gewoon wat meer bewegen, alles is goed, fietsen, lopen, beetje hardlopen, wat vaker de trap op en af, en wat minder snacken. Ik merk bij mezelf dat het vooral wennen is en het helpt als ik veel blijf drinken zodat mn maag vol zit. En ik ben gek op popcorn, plus dat kost ook geen drol
Maandag hoop ik, haha. Maar wel balen, ja. Wil het gewoon hebben. Ik wacht nog op meer van de tussenpersoon, maar dat komt volgende maand pas.
Wtf kleine kinderen zeg. You are pretty babe!
Ja echt verschrikkelijk
En dan ben ik ook een psychopaat, denk ik. Al is dat ook hartstikke erg.
Een leerling van me is gelovig en ik zag haar tijdens een uitje een trek van een e sigaret nemen, en ik ben fel tegen roken en ze doet dat normaal ook niet. Valt daarna haar chipje uit haar mond, dus ik zeg zonder na te denken god straft meteen. Gelukkig kon ze erom lachen.
@Hyde ik herken het ook. Haat het heel erg. Heb nog geen oplossing gevonden. Als ik op mijn eten let heb ik meteen het gevoel dat ik verhonger (lekker dramatisch). Ik lees mee met de reacties.
Mijn katten jagen echt veel meer dan mijn oude kat (die liet echt alles toe) en ze eten regelmatig vliegen. Top. Maar nu eet een van de twee ook libelles en vlinders en ik vind dat zo zielig! De ander krijgt ze niet gevangen gelukkig maar telkens als die troela binnenkomt met vleugels uit haar bek om ze boven op te eten denk ik noooooo. Echt heel hypocriet als ik het teruglees. Vliegen zijn ook zielig, maar in mijn hoofd gaat dat toch anders.