Wat je even kwijt wilt #2

Hopelijk schiet het allemaal even een beetje op. :expressionless:

1 like

Ik wil je vriendinnen niet veroordelen. Maar als iemand zo zou doen tegen een van mn vriendinnen al is het mn droom man dan hoef ik diegene niet meer.

35 likes

Heb net een nieuwe bikini gekocht maar ergerde me toch dood aan de verkoper. Ben bijna weggelopen zonder iets te kopen maar vond hem te leuk. Verkoper heeft me voor gek verklaard en dacht dat ik een 20 cm kleinere omtrek nodig en liet me niet met rust voor ze het opgemeten had en tot de conclusie kwam dat ik gelijk had. Goh tell me about it, maar ben nog van mn apropo door haar onvriendelijke opdringerigheid.

2 likes

Ik had dit gister ook en ik kreeg m maar niet te pakken, toen vond ik m uiteindelijk in een onmogelijk hoekje naast mn kledingkast dus toen heb ik hem uiteindelijk maar opgezogen :flushed:

1 like

Het is net nog een keer gebeurd. Ik doe echt mijn best maar hierdoor verlies ik echt mijn zin in de vakantie :frowning:

2 likes

Nou mijn vriendinnen vonden die jongens wel grappig, pas toen ik zei wat ze eigenlijk voor lelijks zei zeiden ze ‘oh’
Ik durf het zwembad amper in omdat ik dan mn jurkje uit moet

2 likes

Duussss. Mijn dutje van een uur werd twee uur.
Ik zal het wel nodig hebben gehad.

Wat rot zeg… echt gatver wat een nare types. Heb je dit ook tegen je vriendinnen verteld, dat je zo echt je zin in de vakantie verliest? Ik hoop dat ze het een beetje zullen oppakken, en dat je niet meer van die achterlijke mensen tegenkomt, maar alleen nog éxtra leuke!

TAKE OFF THAT DRESS!
Doe desnoods alsof het je niks doet schud je dikke reet in hun gezicht babe.
Life is a party but you moet zelf the slingers up hanging.

21 likes

@anon98052296 je moet maar zo denken: liever wat zwaarder waar nog wat aan te doen is, dan een kut karakter waar niks meer aan te doen is. Dus fuck die gozer, hij is toch al een verloren zaak.
En als ik je insta altijd zie, zie ik een meid met een lief karakter!

7 likes

Dat soort types zijn echt niet goed bij hun hoofd. Hoe kom je op zoiets zeg. Jeetje.
Wat rot zeg, hopelijk lukt het om je er niet teveel van aan te trekken!

Wow serieus?! Wat een achterlijke figuren. En ik zou oprecht ook ff met je vriendinnen praten want vind het naar dat zij niet voor je op komen. Ik vind dat we met alle forummers even moeten nadenken over een gigantisch goede dis zodat je ze ff hard op hun plek kan zetten en ze jankend in een hoekje gaan zitten.

6 likes

Ik snap ook niet waarom je op straat tegen een wild vreemde iets zou roepen.
Ik durf niet eens tegen iemand die langsloopt "hey leuke outfit " te roepen. Laat staan dat ik iets gemeens zou roepen. Is toch raar als je daar iver na denkt.

23 likes

@anon98052296 trek dat jurkje uit en ga zwemmen!. Dit zegt zoveel over hun dan over jou. Zielige stumpertjes roepen je na maar laat hun niet je vakantie verpesten. Zijn ze niet waard!

2 likes

Same. Zo reed er van de week een meisje door mijn postwijk met een shirt van 1 van mijn favo bands en durfde niet eens te roepen: goed shirt!

Sowieso achterlijk dat mensen denken dat je dikke (en misschien ook wel dunne? maar daar heb ik geen ervaring mee) mensen wel mag beledigen. Ik ben ook dik, maar bij mij valt het wel mee eigenlijk. 1 keer een meisje bij de bus die vroeg of ik ‘elke dag bij de mac at’ (ja, joh, dagelijks) en 1 keer een puberjochie die vroeg of ik elke dag een reep chocolade at (nee, drie).
Merk wel dat ik steeds mondiger word op dat gebied.

@anon98052296 probeer je humeur er niet door te laten verpesten (ja, makkelijker gezegd dan gedaan). Gewoon denken dat zij zielig en onzeker zijn en dat ze dit als bevestiging moeten hebben. Ik heb zoveel zomers laten verpesten door dit soort dingen :frowning:
Tegenwoordig trek ik bv tijdens mijn werk een korte/half lange broek aan. Als je het niet wilt zien, doe je je ogen maar dicht. Is niet mijn probleem.

2 likes

Jaa ik krijg alleen opmerkingen van onzekere pubertjes. Dan denk ik ahhw jij gaat nog wel uitdijen.

6 likes

Haha, ik was als puber al stevig. Maar inderdaad: meestal zijn het pubers of van die net twintigers die denken leuk te zijn. Eh nee, niet echt.

2 likes

Ik word er zo boos van dat mensen dat soort dingen roepen. Gadverdamme zeg! Zou idd wel van vriendinnen verwachten dat ze het dan voor je opnemen.

2 likes

HOERENVERKOUDHEID heb al zeker 250x moeten niezen vandaag ik WORD ER GEK VAN

Ik word erg verdrietig als ik lees hoe onaardig volslagen vreemden blijkbaar kunnen doen tegen forsere dames. Hoe haal je het in je hoofd om een opmerking te maken?! Zo onnodig! @anon98052296 Hoop dat je toch nog een leuke vakantie hebt en lekker gaat zwemmen!

4 likes