Wat je even kwijt wilt #2

Waarschijnlijk zijn ze jaloers omdat jij gewoon lekker jezelf bent. Gewoon genieten van je vakantie, jij staat boven hen!

1 like

@Hyde ik heb even een nieuwe poll voor je gemaakt:

• Je bent goed zoals je bent, Hyde!
  • En sowieso een van de grappigste forummers.

0 stemmers

Maar dat neemt niet weg dat je verdrietig mag zijn over je gewicht/figuur. (Gebrek aan) zelfdiscipline w.b. sporten is heel herkenbaar! Ik sleep mezelf een keer per week naar de sportschool en daar ben ik me zo aan het opvreten dat ik me afvraag of het op die manier überhaupt gezond is :joy:

Maar wat eten betreft heb ik een manier gevonden die goed voor mij werkt: zeer regelmatig kleine porties eten, zodat je niet die overweldigende trek krijgt. En bij lekkere dingen vraag ik me af: heb ik hier echt trek in, of past dit gewoon bij de situatie? (Koffiedrinken met vriendinnen is gezellig , taart eten is gezellihlg, dus koffiedrinken = taart eten.) Ook vraag ik me af: is deze koek/pizza/whatever het waard voor mij? Ja? Lekker eten! Nee? Laten staan. En na een tijdje merkte ik echt dat ik bij veel dingen op nee uitkwam.

Geef jezelf in elk geval de tijd om uit te zoeken wat wel en niet werkt. Je hoeft niet in een dag je hele beweeg- en eetschema om te gooien, he?

EDIT: lekker zweverig, haha, maar bij mij helpt het ook om niet te denken dat ik mezelf iets ontzeg als ik iets lekkers laat staan, maar dat ik juist de keuze maak om voor mezelf te zorgen als ik die zak worteltjes eet. Die gezonde snacks wennen echt op een gegeven moment. En, lekker flauw, maar het werkt (voor mij): als je het niet in huis hebt, kun je het ook niet eten.

5 likes

ik werd eindelijk uitgenodigd voor een sollicitatie… helemaal blij dus… en toen kreeg ik een mailtje met de details: een groepsgesprek en een originele pitch houden… leuk

2 likes

Als erop staat dat het voor jouw merk en model printer is, zou ik het gewoon terugbrengen.

Ik leef met je mee :no_mouth:

Kleine biecht: heb een keer sollicitatie afgezegd omdat ik een pitch moest houden. Twijfelde al beetje over functie en dat was een beetje de druppel

2 likes

Pff het duurt zolang tot mijn H&M bestelling er is dat ik steeds vergeet dat ik iets heb besteld. Het is dat ik mailtjes krijg dat het is vertraagd… anders was ik het alweer vergeten. :laughing:

Ja hoor! Hoop dat we ze niet meer tegenkomen want mn vriendinnen vonden ze wel leuk dus ik ben wat sad

3 likes

Oh schijnbaar 4 dagen terug? Dat lijkt me sterk. Volgens mij is het langer geleden. Of ik ben gewoon héél erg ongeduldig. :roll_eyes:

Hopelijk schiet het allemaal even een beetje op. :expressionless:

1 like

Ik wil je vriendinnen niet veroordelen. Maar als iemand zo zou doen tegen een van mn vriendinnen al is het mn droom man dan hoef ik diegene niet meer.

35 likes

Heb net een nieuwe bikini gekocht maar ergerde me toch dood aan de verkoper. Ben bijna weggelopen zonder iets te kopen maar vond hem te leuk. Verkoper heeft me voor gek verklaard en dacht dat ik een 20 cm kleinere omtrek nodig en liet me niet met rust voor ze het opgemeten had en tot de conclusie kwam dat ik gelijk had. Goh tell me about it, maar ben nog van mn apropo door haar onvriendelijke opdringerigheid.

2 likes

Ik had dit gister ook en ik kreeg m maar niet te pakken, toen vond ik m uiteindelijk in een onmogelijk hoekje naast mn kledingkast dus toen heb ik hem uiteindelijk maar opgezogen :flushed:

1 like

Het is net nog een keer gebeurd. Ik doe echt mijn best maar hierdoor verlies ik echt mijn zin in de vakantie :frowning:

2 likes

Nou mijn vriendinnen vonden die jongens wel grappig, pas toen ik zei wat ze eigenlijk voor lelijks zei zeiden ze ‘oh’
Ik durf het zwembad amper in omdat ik dan mn jurkje uit moet

2 likes

Duussss. Mijn dutje van een uur werd twee uur.
Ik zal het wel nodig hebben gehad.

Wat rot zeg… echt gatver wat een nare types. Heb je dit ook tegen je vriendinnen verteld, dat je zo echt je zin in de vakantie verliest? Ik hoop dat ze het een beetje zullen oppakken, en dat je niet meer van die achterlijke mensen tegenkomt, maar alleen nog éxtra leuke!

TAKE OFF THAT DRESS!
Doe desnoods alsof het je niks doet schud je dikke reet in hun gezicht babe.
Life is a party but you moet zelf the slingers up hanging.

21 likes

@anon98052296 je moet maar zo denken: liever wat zwaarder waar nog wat aan te doen is, dan een kut karakter waar niks meer aan te doen is. Dus fuck die gozer, hij is toch al een verloren zaak.
En als ik je insta altijd zie, zie ik een meid met een lief karakter!

7 likes

Dat soort types zijn echt niet goed bij hun hoofd. Hoe kom je op zoiets zeg. Jeetje.
Wat rot zeg, hopelijk lukt het om je er niet teveel van aan te trekken!

Wow serieus?! Wat een achterlijke figuren. En ik zou oprecht ook ff met je vriendinnen praten want vind het naar dat zij niet voor je op komen. Ik vind dat we met alle forummers even moeten nadenken over een gigantisch goede dis zodat je ze ff hard op hun plek kan zetten en ze jankend in een hoekje gaan zitten.

6 likes