Wat je even kwijt wilt #21

Nee, maar heb hem wel meteen aangevraagd, vergeet dat dus altijd en kom er veel te vaak :nerd_face:

1 like

Mocht je nog wakker zijn (denk het niet): leg lepels in de koelkast voor morgenvroeg, is fijn op je ogen

1 like

Ja maar nog nooit gebruikt haha. :rofl:

Misschien toch maar even een avondje optijd naar bed.

1 like

Halllo :+1:t2: Ben weer eens wakker

1 like

:raising_hand_woman:t4:Ik ook…

@Rozecoupeschaar @ParisDarling jullie nog geslapen? Ik hazenslaapjes van telkens 10 min ofzo. Moet nu opstaan maar nu val ik dus bijna in slaap :cry:

Ugh slecht geslapen weer, hopelijk houd ik het vandaag een beetje vol

1 like

Ik snap dat de kosten een grote overweging zijn, maar maakt dat half jaar zoveel verschil? Als je daardoor een half jaar vertraging oploopt, heb je ook pas half jaar later kans op goede baan?

Ik denk dat je het moet proberen meer los te laten. Er zijn zoveel studenten in vergelijkbare situaties en daarbij komt het toch ook goed. En dan huur je wat langer en koop je daarna? Wie weet wat er allemaal nog op je pad komt

3 likes

Ik lig op bed en hoor mijn oudste konijn onder mij snurken.
Living the good life Vlek.

9 likes

Ja gelukkig wel nog, denk van half 6 tot nu.

1 like

Ik kan nooit normaal slapen na avonddiensten, vind het helemaal ruk.

1 like

Ik heb ook super slecht geslapen, bah. Heb dat altijd als ik weer moet werken na een vakantie. Gelukkig kan ik een beetje rustig aan doen op werk vandaag.

Kon uitslapen vandaag maar al om 6 uur wakker. Ben ook vrij vandaag maar zoveel te doen.

Ik had een hoopvol berichtje op Facebook gezet over klimaat/natuur.

Berichtje

Er zijn gisteren (en vanmorgen) nogal wat deprimerende nieuwsberichten verschenen over uitstervende planten- en diersoorten. Maar ik las ook dit: “Als we nu de schouders eronder zetten, kan de natuur worden gered.”

Als je zelf iets wil doen en plantaardig(er) wil eten om je impact te verlagen maar je niet weet waar je moet beginnen of vragen hebt: stuur me een berichtje! Laten we samenwerken om iets terug te doen voor de aarde.

En dan reageert iemand hiermee:

Samenvatting

Ik vind dit zooooo ontzettend vervelend. Fucking dooddoener ook. Alsof mijn Facebookvrienden zelfmoord gaan plegen om de aarde te redden? Ik probeer juist zo om positief te blijven, geen dierenleed te delen, met vingers te wijzen of in discussie te gaan en het is gewoon NOOIT GOED. Word hier echt agressief van.

Zo. Moest dit echt even kwijt. :’) Thanks topic.

13 likes

Oké ik heb inmiddels met dingen gegooid en gehuild maar volgens mij gaat het wel weer nu. :thumbsup:

2 likes

Een haartje kan toch niet zo lang op 1 plekje zitten? Als je 1x knippert zou het al haast moeten verschuiven door het traanvocht. Als ik jou was zou ik ernaar laten kijken, straks is je hoornvlies beschadigd :scream:

Haha nou lijk je net Google. Je zoekt op een haartje in je oog en vervolgens heb je het meest verschrikkelijke aan je oog.

8 likes

afbeelding

Ik vond dit pareltje in mijn inbox. Wat een feest, sportles.

21 likes

He kut. :joy: Ik had focaccia’s gehaald, wilde die maken maar was dus het magnetrondeksel-oven voorval vergeten. Dus nu kan kan ik geen foccacia maken want het ovenrekje zit onder de gesmolten en weer gehardde magnetrondeksel.

5 likes