Heel veel succes vandaag! <3
Als je oprecht dat idee hebt kun je misschien met een studentenrechtsbureau contact opnemen om te kijken of zij je kunnen bijstaan of tips hebben?
Heel veel succes vandaag! <3
Als je oprecht dat idee hebt kun je misschien met een studentenrechtsbureau contact opnemen om te kijken of zij je kunnen bijstaan of tips hebben?
Succes! Hopelijk vallen ze mee.
Ik kocht een koeltas en een thermosfles. De fles is erg groot, de koeltas juist klein 
Ok ik ben gister tot half 1 bezig geweest met mân tweede macramĂ© plantenhanger hahaha ik zat letterlijk in bed met dat ding aan krukje gebonden! Echt zo leuk om te doen. Nu zit ik overal in huis te speuren naar potjes die ik kan ophangen in dode hoekjes.
En heel knutselkutterig op Pinterest aan het zoeken naar grotere projecten, met zoân stok er bovenin.
Zaterdag was ik met mân vriend aan het fietsen (naast elkaar, I know, heel irritant) en er kwam een gast op een scooter aan die heel driftig naar iedereen aan het toeteren was. Maar scooters moeten hier tegenwoordig op de weg, dus ik begon naar de weg te wijzen en zei âje moet daarheenâ. En die gast flipte voolllleeeedig, het was echt fascinerend achteraf gezien? Ik was een kankerhoer en moest mân bek houden en toen hij langs ons probeerde te komen reed mân vriend per ongeluk een klein beetje tegen hem aan (smal fietspad), waarop die jongen met zoân hele âRAAK ME NIET AANâ-rant begon, stopte en van zijn scooter stapte.
Ik dacht ohh shit straks gaat hij slaan of zo, dus ik ging tussen hem en mân vriend in staan (ging ervan uit dat hij een vrouw niets zou doen) en zei: âHet is een misverstandâ. Waarop hij riep: âMIS? HOEZO MIS ER IS NIKS MIS MET MIJ KANKERHOERâ. Toen heb ik âHet was per ongelukâ gezegd en zijn we weggefietst. :â)
Wat mij verbaast is 1. dat je het woord âmisverstandâ niet kent en 2. hoe je binnen 1 tel zoooo boos kan worden? Weet iemand hoe dat werkt? Wat drijft zo iemand?
Ik had meegedaan aan een schrijfwedstrijd en ik sta niet eens op de shortlist. Sad. Maar iemand van wie ik het wel verwacht had, staat er ook niet op. En slechte inzendingen wel.
Beetje zoals met de jurypunten van het ESF zeker.
Heftig! Ik erger me groen en geel aan al die scooters die nog op het fietspad rijden, maar die nieuwe regel kan blijkbaar nog niet gehandhaafd worden? Fiets 2 keer per week ook buiten de ring en dan moet ik me echt inhouden want het lijkt wel alsof de scooters daar nog ff extra asociaal doen.
Ik snap trouwens heel goed dat het voor scooterrijders en autoâs heel kut is om de weg te moeten delen, scooters gaan te langzaam en autoâs hebben niet genoeg ruimte in ze in te halen. Vind het echt een lastige kwestie en de enige oplossing lijkt me om blauwe kentekens op te heffen. Motorscooters moeten sowieso altijd op de weg, gaan snel genoeg ook.
Lastyoungrenegrade 0 punten.
Ja ik vind het ook lastig, op bepaalde stukken is er ook niet echt ruimte om in te halen en dan zit je als scooter nogal klem wanneer het verkeer vaststaat. En het lijkt me ook niet altijd even veilig.
Als elke scooterrijder nou geduldig was en zich gewoon aan de snelheid zou houden zou het prima werken zo op het fietspad.
Eigenlijk is het gewoon een klein (of nou ja, wel vrij groot geloof ik) groepje dat het heeft verpest voor de rest, maar in plaats van dat dat groepje de schuld krijgt is iedereen boos op Halsema. ;â)
Helaas. Alleen heb ik geen 49% kans bij de bookmakers en win ik alsnog met televoting.
Ik heb tot half vijf gewerkt en ze zijn nu serieus de hele straat aan het open boren ofzo. Staaaahhppp
Ugghhh dat gehaat op Halsema, zo vermoeiend! In mijn ogen doet ze echt haar best maar ze kan gewoon niks goed doen bij een bepaalde groep.
Nee en het stomme is dat zij eigenlijk niet eens heel veel te zeggen heeft, het is de gemeenteraad die met dit soort dingen komt.
Aangezien ik overal pijn heb dacht ik ik ga de supermarkt leegplunderen. Dus heb kitkat , chips en starbucksdrankje treat yoself.
(Heb na 1 hap van alles wss nergens geen zin meer in maar toch)
Succes! 
De zus van mijn vriend is net gehuwd en heeft het steeds over kinderen krijgen. Ze is jonger, en ik ben zo jaloers want ik wil het eerste kleinkind in de familie brengen. Het is egoïstisch van mij, maar ik hoop echt dat wij sneller zwanger geraken dan haar⊠Ik weet niet waarom het me zo veel doet want in principe maakt dit eigenlijk helemaal niet uit!?
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet goed waarom Evi Lena geblokt is.
Ik heb even de discussie gelezen in het EGF boulevard topic en ja het is een beetje kinderachtig, maar vind het niet echt perse trollen. Ze zit gewoon een beetje uit te lokken en mensen reageren daarop, maar ze geeft al best snel toe dat ze idd zit uit te lokken.
Of is er een andere reden en zie ik die over het hoofd?
Ik krijg namelijk het gevoel dat het meer is omdat ze niet in het ~forum feminarum~ type valt. Ze kan nogal anders reageren dan de gemiddelde forummer en lijkt er ook compleet andere opvattingen op na te houden, maar om haar nu om die reden te blokkeren vind ik eigenlijk een beetje fout.
Maar nogmaals, misschien zie ik iets over het hoofd. Ik vroeg het me gewoon af.
Ik vroeg me nog af; het was toch een schorsing. Die zijn over het algemeen van een beperkte duur, maar volgens mij is nergens gezegd hoe lang het dan aanhoudt.
Ja, zou ik ook wel willen weten hoelang haar schorsing/block? aanhoudt. Maar dat zullen de moderators alleen met haar bespreken.
Ik heb vanaf vandaag vakantie en had me voorgenomen lekker productief op te staan op hetzelfde moment als mijn vriend (7.30u). Tussenstand: tot 12 uur in bed gelegen met een chocoladereep en mijn nieuw gekochte kleren in de wasmachine gedaan. Zit nu weer even op de bank. Gaat lekker 
Haha nee! Zou inderdaad wel toevallig zijn