Wat je even kwijt wilt #21

Toevallig! En heb je een uitnodiging voor een gesprek?

Nee, helaas nog niet. Maarja, we gaan er weer voor vandaag :muscle:t3: Zet hem op!

1 like

Ik heb een tweede weekend nodig

6 likes

Vanochtend om 4 uur wakker geworden en liggen malen over alle dramatische dingen waaraan ik kon denken :roll_eyes:. Natuurlijk wel weer voor de wekker in slaap gevallen en u erg moe :frowning:

1 like

Ik ben kapot. Ik werd s nachts wakker omdat ik was gestoken door een mug en toen hoorde ik hem nog de hele nacht boven mijn hoofd terwijl ik onder de dekens lag, bloedheet. En nu heb ik ook nog een dik oog? Lekker charmant.

Heerlijk, de helft is hier ziek of op vakantie. Ik hou van deze rustige kantoor dagen. Nu hopen dat de mailbox niet te druk word en dat alles blijft werken zoals het moet.

4 likes

Ik heb al 4 dagen mijn haar niet gekruld, da’s echt zeldzaam.

Pff, de pakketbezorger komt ineens vroeg, tussen 10 en 12 uur, dus heb net maar gauw boodschappen gedaan. Was heerlijk rustig bij de Appie.

En ik zou een maand gratis lenzen krijgen, maar er is net toch geld afgetrokken. Weet nu alleen niet of ik het filiaal waar ik klant ben moet mailen (mail kwam vanuit hen) of degene die het geld int en de lezen opstuurt voor de opticien. Voel me zo’n gier, maar is toch 17 euro, haha.

1 like

Hmm ik zit in een crisis over welk scheermesje ik moet kopen. Dit duurt al 2 weken, mijn oude scheermesje loopt op zijn einde. Ik vind de keus groot en bepaalde opties duur en sommige zien er weer te goedkoop uit waardoor ik overal wondjes verwacht als ik daarmee scheer.

ik scheer me altijd met de cheapste mesjes van de AH, die roze wegwerpdingen, en heb nooit echt wondjes eigenlijk. vermoed altijd dat die dure helemaal niet per se beter zijn haha

3 likes

En @TheOne ik ook! Goedkoopste van de action of Lidl ook vaak. Heb ook wel eens Venus etc. gehad, maar ik merk echt geen verschil. Heb nooit echt wondjes gehad en word altijd gewoon glad.

1 like

enige nadeel is dat ze niet meebuigen naar onze Vrouwelijke Vormen, maar dat overleef je ook wel weer. mijn vriend scheert zich trouwens zo weinig dat hij geeneens eigen mesjes heeft

1 like

ik zweer al jaren bij de basic roze mesjes van gillette! kan je vaak heel goedkoop bij de action kopen. deze zijn t https://www.google.com/search?q=gillette+dames&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=imsvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjAvsHtz6niAhWDa1AKHZYaBCsQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=360&bih=520#imgrc=j_ONiQ7poA2tnM

1 like

Nou ja, kutter kan de dag bijna niet meer worden, alleen maar beter! Sterkte :kissing_heart:

2 likes

ik zweer al jaren bij de basic roze mesjes van gillette! kan je vaak heel goedkoop bij de action kopen. deze zijn t https://www.google.com/search?q=gillette+dames&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=imsvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjAvsHtz6niAhWDa1AKHZYaBCsQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=360&bih=520#imgrc=j_ONiQ7poA2tnM

1 like

Ja, ik ook, maar dit was een aanbieding vanuit hun kant omdat mijn lenzen veranderen. Ik kan ze een maand gratis proberen. Of nou ja: dat was de planning.

Al de hele dag buikpijn, hopelijk gaat t over als de onderzoeken klaar zijn.
Typ dit in de auto (op de parkeerplaats), want ik heb eigenlijk geen zin om uit te stappen en naar binnen te gaan…

Heel veel succes met de onderzoeken!

1 like

Een vriendin en ik hebben elkaars vingerafdruk toegevoegd in onze telefoons. Echt een nieuwe stap dit. :laughing:

9 likes

Ik kan elke centimeter op mijn lichaam laten waxen zonder een spier te verekken, maar bovenlip threaden is echt één van de meest pijnlijke dingen die ik heb meegemaakt. Laat staan dat ik het bij mezelf zou kunnen. Ben ook meer dan trots op jou dus.

3 likes