Ik moet een hotel boeken en ik heb dat nog nooit gedaan. Nog tips en tricks daarvoor? Voor in Londen trouwens
Waar wil je een hotel boeken? Tips en tricks zijn natuurlijk voor elke stad net iets anders. Ik zou in ieder geval via een vergelijkingsite kijken, maar ook op de website van het hotel zelf om te kijken of er niet toevallig bepaalde aanbiedingen zijn.
Londen, had hem net aangevuld Ik zit al wel in Londen, maar de andere dagen zit ik met een paar vriendinnen in een appartement. Alleen zij zijn allemaal vaker in Londen geweest, ik nog nooit, dus ik blijf een paar dagen langer.
Aha oeps te snel gereageerd.
Ik zou in ieder geval kijken in welke wijk je het liefst wil zitten. In principe zijn veel plekken makkelijk te bereiken met de metro, dus het maakt niet zo veel uit als je niet in het centrum zit. Ik weet niet of je al een metrokaart koopt met je vriendinnen, maar je kunt verschillende passen kiezen voor de verschillende regio’s.
Verder ligt het er natuurlijk ook aan hoeveel je bereid bent om te betalen. Meestal kun je dit op vergelijkingssites selecteren. Daar kun je ook aangeven welke voorzieningen het hotel moet hebben.
Je zou ook naar een goedkope airbnb kunnen kijken bijvoorbeeld.
Super leuk Londen! Ik boek meestal via Booking, vind ik het fijnst werken en vind het handig om sowieso een prijsfilter in te stellen en ook bepaalde wijken aan te vinken waar ik zou willen verblijven. Dan zoek ik een hotel met een hoge beoordeling en lees ik de reviews (vooral die van Nederlanders omdat ik altijd denk dat die het meest overeen zouden komen met mijn eigen mening) en check ik nog even het adres via Google maps omdat dat kaartje op Booking niet altijd goed klopt.
Voor Londen zou ik aanraden dicht bij een metro station te verblijven in zone 1 dan ben je eigenlijk overal zo!
Ik ben in een Premier Inn in Hammersmith geweest en dat was hartstikke prima. Dicht bij het metrostation, dus je was overal snel genoeg.
Airbnb doe ik liever niet, want die willen tegenwoordig een kopie van je ID-kaart En ben een beetje aan het rondsnuffelen, maar denk dat mijn max. voor 3 nachten toch wel zo’n 300 euro is. Ik geloof dat ik met hen in Kensington zit, maar moet het adres nog even krijgen.
@Insouciance Thanks Ik ga eens kijken.
Wij zaten in het Qbic hotel, heel fijn hotel met een metro vlakbij!
Misschien lijkt dat ook zo omdat er nu van die gele ‘welkomsblokjes’ worden geplaatst boven de eerste reactie van iemand en dat voorheen niet gebeurde.
Ik hb een puisten patch op geplakt en kwam er daarna achter dat er een pakketje bij de buren ligt heujj
Ik heb voor zes maanden de pil meegekregen in praktijk eerder 4,5 maand omdat ik geen stopweken doe maar toch chill
Ik ben ziek naar huis gestuurd en nu heb ik het gevoel dat ik me naar iedereen moet verantwoorden.
Maar morgen ga ik weer werken hoor no problemoo
Was mega zenuwachtig voor vandaag maar het ging eigenlijk heel goed, ben ik echt blij mee! nu mag ik mezelf trakteren op iets lekkers
Ik ben zelf de laatste weken voornamelijk meer gaan meeposten omdat ik het schrijven van mijn scriptie hevig aan het uitstellen ben Misschien dat er meerdere zijn met ernstig uitstelgedrag haha
Jeej heb vandaag mijn reanimatie certificaat behaald
Ik kom er net dus achter dat ik blijkbaar al de hele dag rondloop met een sok in mijn broek? Echt zo’n bobbel in mijn knieholte Ik trek 's avonds altijd mijn broek en sokken tegelijk uit zegmaar, dus de broek blijft ook zo op de grond liggen en blijkbaar is de sok in de broek blijven hangen. gelukkig ben ik vandaag niet al te veel mensen tegengekomen
Ik heb een e-book voor mijn schoonmoeder bestelt en deze moet zij met mijn bo.l account downloaden geloof ik. Voel me nu al ongemakkelijk als ze (misschien perongeluk?) tussen de bestelgeschiedenis komt hahaha
@Zemraluani Misschien heb ik het gemist maar hoe is het met het bootavontuur afgelopen? Wat is het uiteindelijk geworden
Mijn broers zijn allebei voor het eerst vader geworden met x jaar + x aantal maanden. Ik dacht laatste jaren ‘oh grappig als ik met precies dat aantal jaar + maanden ook een kind krijg’. Heb net even berekend dat ik dan deze maand zwanger moet raken. :’)