Wat je even kwijt wilt #21

@Lentex hoe gaat het nu? Al iets beter nu na de onderzoeken? :yellow_heart:

1 like

Hahaha

Had twee keer Mn vinger in Mn keel gestoken, dat uitgemolken, de dag erna nog een beetje moeilijk gedaan. Ze vonden me heel zielig en gaven me een bos bloemen (ik ben echt verdord) en de sleutel hadden ze afgegeven dus ik heb ze niet meer gezien. Ze waren heel aardig via de app.

Mn karma is dat een mail met alle foto’s van het feest hebben gestuurd naar alle genodigden en dat daar nu al meer dan 20 mensen REPLY ALL op hebben gedaan en dat die mensen nu via REPLY ALL een gesprek voeren :sob::sob::sob:

42 likes

@visual Haha ik heb gelukkig nog nooit gehad dat het uit mijn broek viel. Wel eens dat ik tijdens het uitgaan erachter kwam dat er inderdaad nog een onderbroek in mijn broek zat en die uit pure paniek maar in een hoekje heb weggemoffeld. Medewerkers zullen daar wel gedacht hebben toen ze die vonden.

3 likes

Nog nergens uitslag van, krijg ik pas donderdag. Na de onderzoeken terug gaan werken, toen ging t in de pauze ff mis en brak ik bij een collega. Ben net maar om kwart v 5 gegaan.
Heb echt buikpijn en hoofdpijn. Echt helemaal klaar met alles ff.

1 like

@taksi <3

Sodeju ik ben echt tot op het bot gesloopt… van 7 tot 17 gewerkt en mega druk in de weer geweest. Heb in totaal misschien 30 minuutjes kunnen zitten in m’n pauze. Poten branden helemaal. Nu heeeerlijk op m’n reet ploffen

1 like

Ik judge je echt als je zo’n stom slot aan een brug gaat hangen om je liefde te verzegelen

19 likes

Ja maar dat soort volk dan mag gewoon niet meer meedoen. Is vandalisme en het slaat nergens op.

2 likes

ff stemrecht afnemen

3 likes

Aah super rot dat je de uitslag pas donderdag krijgt… :pensive:
Denk goed aan jezelf en neem je rust! En is het snel donderdag en krijg je hopelijk goed nieuws en geeft dat wat rust :heart:

1 like

Ja hoop het, direct daarna ook afspraak bij de psycholoog dus das wel goed denk ik.
Morgen en woensdag zijn toch lekker hectisch op werk, dus kan er wel bij :sweat_smile:

Aah noo, lekker joh dat er nog even bij! Maar fijn dat je daarna gelijk naar de psycholoog gaat. Kun je gelijk je verhaal kwijt!

1 like

Ik pakte net een chocolaatje dat op tafel lag in het papiertje, dus ik let niet echt op en wil er een hap uitnemen, was er dus al een hap uitgenomen door (hoop ik dan maar) mijn vriend?!! Echt wtf ik verwachtte dat echt niet gewoon haha

8 likes

Ik moest vandaag een beetje elitair lachen om de mevrouw bij de apotheek. Ze weet altijd alles van elk medicijn en wordt er dus vaak bijgeroepen om uitleg te geven, vandaag in het Engels. En ze zei: Good shake it before use yes.

4 likes

Ik wist niet dat ik geld terug zou krijgen van de belasting, maar er is €1400 bijgestort op mn bankrekening dus ik ben nu even heel erg blij :grin:

37 likes

Ik voel me altijd semi schuldig wanneer ik een kledingstuk of iets anders wil afrekenen en de korting nog niet automatisch verrekend is omdat ik weet hoe lullig mensen kunnen zijn door expres valse stickers te plakken.

3 likes

Oooooh Thanks!

Ga ik ook even kijken.

1 like

Je redt nu ook mijn humeur, dank!!

1 like

Een 8 voor een paper waar ik veel te laat aan begonnen was :+1: prrrrima

28 likes

Ik zit vanavond in Arnhem voor een overnachting vanwege werk, waar kan ik lekker eten halen in de stad?!