Pokeh house ging helaas net dicht, wilde eerst nog hardlopen. Zit nu bij sumo te wachten op Mn sushi hah
Ik zou echt net zo kinderachtig zijn en dit ook doen, alleen je eigen spullen ook opruimen, rest op aanrecht
Haha goedzo! Kapot smijten is de volgende stap. (Misschien nog verstoppen er tussen)
Ik : Ik moet echt rustig aan doen ben kapot.
Vrienden : Kom je morgen hier eten en vertellen over NY.
Ik :Ja is goed ik maak tacoās en haal fe boodschappen.
Echt waarom ben ik zo
@ellegirltalk
Presentatie maar er was geen tijd meer voor het assessment. Nu moet ik morgen weer om 20.00 daarvoor komen
Thank you! Deze vraag hield me al weken bezig.
Ik ga met mijn date/vriend op afstand samen MAFS terug kijkenā¦
De presentatie zit er iig op!
Oh ja vreselijk :(. Laten we hopen dat dat nog heel lang gaat duren (ook eigenbelang)
Ik ga zo naar bed. Ik ben echt kapot. Zie er ook moe slecht en opgeblazen uit de afgelopen weken.
Ik heb vandaag mijn afstudeerscriptie ingeleverd. Vandaag is de eerste dag, sinds 8 jaar (toen ik mijn studie begon) dat ik me even nergens zorgen over maak. Ik ben zo blij!
Edit: @boemboem dan is naar bed gaan ook het beste wat je kunt doen :). Slaap lekker vast! Ik lig ook al in bed en ik kan het je van harte aanbevelen.
Hoe duur zijn ze daar?
Mijn moeder kreeg weer eens een halve zenuwinzinking, omdat ik 2 keer wegga dit jaar en ze niet weet of ze de kat dan insuline kan geven met de scheur in dr schouderpees. Dus net een poging gedaan om haar te kalmeren. En ze is het type āhet glas is halfleegā (ik ook), dus dat is soms best pittig.
Wat goed! en wat zal jij vanavond lekker slapen
Hoeveel honger heb je tijdens het ontbijt? Als ik iets heel vullends eet (dus niet enkel een boterhammetje), hou ik het meestal wel vol tot kwart voor twee als ik geen tijd heb om tussendoor te eten.
Ik zou ervoor eten en erna als je weer terug bent! Moet lukken als je flink ontbijt
Ik mag geen derde assessor voor mn thesis/scriptie :((((((((((((((((((((((( Maar mn supervisor is net zo boos als ik erover dus ben blij dat ik nog wel een beetje steun heb :ā(
en misschien een drinkyoghurt of iets meenemen?
Moet je tussendoor in de trein? Alleen in zo een tweezits dan heb je veel privacy en ziet niemand je! En als je echt veel honger heb zou ik naar de wc gaan en dan een tussendoortje nemen!
Maar waar je ook eet, niemand let op je
Of idd iets van een breaker, dan is het meer alsof je drinkt, ik weet niet of je dat wel makkelijker doet?
Voldoende drinken helpt ook tegen honger