Ja want dan moet ik weer werken 
Ik ook! Had ik op de basisschool al? Zou niet eens precies weten waarom, maar van mij mag ‘ie afgeschaft 
Het lijkt wel herfst. Wil bijna de kaarsjes aan maken en in bed liggen films/series kijken de hele dag.
Yess, dankje! Nou, dat hoopte ik ook maar ik stond blijkbaar nog stijf van de ‘ik heb net mijn scriptie ingeleverd’-adrenaline. Maar vanavond zal ik écht lekker slapen.
Ik ook haha! Voelde vanochtend even als oktober aan
Ja en maandag is dag 1 na het weekend. Dus dan ben ik toch wel weer een soort van fris om aan de week te beginnen, weekend bespreken, nog geen gezeik eerdere dagen gehad. Woensdag = midden van de week. Donderdag is dan over de helft en bijna weekend (ja heel positief haha) en vrijdag = helemaaal bijna weekend. Maar dinsdag is gewoon niks?
Ik heb ooit gelezen dat dinsdag een ideale vergaderdag is! De maandag is voorbij en we hebben nog zin in de week. Goed moment voor sollicitatiegesprekken, vergaderingen, projecten, …
Bij mijn werkgever zijn de vergaderingen op maandagochtend 8u30 en dan kan ik in de ochtend echt wel vloeken van ellende omdat ik nog vroeger op moet.
Staan de bussen op Leiden CS aan de voorkant of achterkant? Ik moet zo een sprintje trekken 
Voor
Zo kwam mijn zusje gisteren iemand tegen op Tinder die in zijn bio had staan “Mijn pannenkoekenrecept verpest je dieet”. Zij werd ook meteen getriggerd: alsof elke vrouw op dieet is. Kom op zeg 

We hebben gisteren eindelijk onze vakantie geboekt en ik ben nu zo afgeleid. We gaan al over een maand en moeten nog hotels boeken en ik kan me niet meer concentreren op mijn werk dat ik gewoon moet doen.
Wij zijjn gister avond aangekomen op vakantie en het is hier 6 uur vroeger dan in Nederland. Ik werd echt met volle overtuiging wakker dat we tot 10/11 geslapen hebben. Is het 3:45
. Ik zeg tegen mijn vriend ‘neee het is kwart voor vier!’. Voelde zo lang geslapen en raar dat mijn vriend zei ‘huh vier uur smiddags dan??’. Dat word nog wat hier haha.
Dit klinkt echt als een topverjaardag haha
Ik kan je vertellen het word een ramp.
Hmm, maar het beste moment was om 14.00 uur op dinsdag, dus die werkgever van jou moet misschien toch de tijden aanpassen 
Ik heb zelf nooit last van een jetlag, probeer gewoon op de tijden van het land waar je nu bent te eten, dan schijnt je slaapritme mee te buigen.
Ik vind donderdag echt de stomste dag. Dan ben ik al moe maar het weekend duurt nog lang. Heb op donderdag altijd de meeste moeite om de dag door te komen. Dinsdag gaat nog wel, dan ben ik nog redelijk fris en fruitig.
Misschien had hij ergens door dat hij verstand mist 
Dit heb ik altijd met donderdag haha
Op dinsdag kan ik nog wel accepteren dat de nieuwe week pas begonnen is, maar donderdag is echt zo’n dag dat je gewoon heel snel wilt dat het vrijdag is zodat het snel weekend is