Ik zou ervoor eten en erna als je weer terug bent! Moet lukken als je flink ontbijt
Ik mag geen derde assessor voor mn thesis/scriptie :((((((((((((((((((((((( Maar mn supervisor is net zo boos als ik erover dus ben blij dat ik nog wel een beetje steun heb :â(
en misschien een drinkyoghurt of iets meenemen?
Moet je tussendoor in de trein? Alleen in zo een tweezits dan heb je veel privacy en ziet niemand je! En als je echt veel honger heb zou ik naar de wc gaan en dan een tussendoortje nemen!
Maar waar je ook eet, niemand let op je 
Of idd iets van een breaker, dan is het meer alsof je drinkt, ik weet niet of je dat wel makkelijker doet?
Voldoende drinken helpt ook tegen honger
Wij hebben het twee keer gedaan en allebei de keren zijn heel goed bevallen! Wij vonden het fijn dat iemand anders alles voor je regelt en het is ook best spannend omdat het een verrassing is. Ik raad je trouwens niet aan om er transport bij te boeken, dit is onredelijk duur.
Ik wil een digitale piano kopen. Maar om er nu weer 3-400 euro tegenaan te gooien omdat ik de laatste tijd weer wat vaker speel⊠misschien toch beter niet. 
Nice, dankjewel voor je antwoord!
Edit: nu in een spoiler want gezeik
Ik lees nu een paper uit 2013 over hoe mensen hun gezondheids doelen zette/behouden/behalen en het is zo mega seksistisch dat ik overweeg een brief te schrijven aan de auteurs. Haalt niets uit maar jezus zeg dan schrijf je een wetenschappelijke paper en dan gebruik je onzin voorbeelden als âeen gemiddelde vrouw die voor haar man en kinderen zorgt en af wil vallenâ. Als deze vrouw gemiddeld is dan hoeft ze niet af te vallen, en waarom kunnen die kinderen niet zelf gewoon hun eten maken en waarom heeft ze een man en waarom is het voorbeeld EEN VROUW DIE AF WIL VALLEN ZONDER GOEDE REDEN
en verder in het voorbeeld wil ze âook nog een goed rolmodel zijn voor haar kinderen door de telemarketer niet af te blaffenâ manmanman zo leren die kinderen ook nooit dat je als vrouw ook best eens niet aardig en lief mag zijn
Mannen die vinden/denken dat vrouwen altijd moeten/willen afvallen triggert echt iets in mij (vrouwen die hetzelfde denken ook hoor trouwens, niemand is verplicht af te vallen en je moet het alleen doen als jij je er goed bij voelt en niet omdat als je dinnies het doen en/of je man/vrouw/vriend/vriendin/non-binaire partner het wil wat een onzin)
Ik ga morgen pas kijken en ik word gek
ik ga echt op internetdieet morgen want ik wil echt niksss weten
Mijn vriend bakte nooit, maar de laatste tijd halen we geen koekjes enzo meer in huis en af en toe hebben we dan toch heel veel zin in iets zoets. Pas heb ik een keer brownies zonder ei en boter gemaakt, met dingen die we echt altijd in huis hebben, en die vond hij superlekker. De keer erna hebben we het samen gedaan en hij was zo verbaasd en enthousiast over hoe makkelijk was dat we nu op het punt zijn waar ik alleen maar vanaf de bank de ingrediĂ«nten en hoeveelheden naar de keuken hoef te roepen. Dus ik lig heerlijk en krijg zo verse brownies voor mân neus 
Tuurlijk! Het zijn deze
Wij doen m met iets meer cacao (halve cup) en een beetje extra water om daarvoor te compenseren, en een beetje oploskoffie erdoor.
wil HIMYM afkijken puur om 't idee dat ik alles gezien heb maar MAN wat is seizoen 9 kut
Omg mijn vriendinnen zijn echt zooo lief
had echt een kutweekend en daardoor iets belangrijks van een lieve vriendin gemist (wel uitgelegd) maar belde haar net en ze was alleen maar zo zo zo lief en begripvol. Ga morgen tickets boeken en in juli hopelijk een maand met haar reizen, heb er zoooveel zin in.
En daarvoor gegeten bij een andere vriendin en was ook zo gezellig met haar, en haar vriend haha aw, was wat eerder thuis dan mijn vriendin en haar vriend begon een heel lief awkward gesprek over hoe dingen nu met me gingen, haha, zoân lieve jongen en ze zijn ook zo leuk samen.
En ben over een kleine maand jarig en zag er nogal tegenop maar om 't nu te vieren ga ik een Bob Ross avond met een paar vrienden houden en lekker zuipen en schilderen, echt zoveel zin in gewoon!!
Kan er weer helemaal tegenaan nu, ben echt zo blij met ze.
Ik heb speciaal movies&series abo genomen zodat we ook Game of Thrones kunnen kijken, is mijn vriend na vijf min al in slaap gevallen. Wij zijn nog bij season 1, episode 1 haha.
Wil ook eens kijken what all the fuzz is about
Ik vind het echt irritant hoe snel mijn mood om kan slaan haha
De ene dag zit ik vol inspiratie en moed om mezelf te beteren en vet veel zin in alles wat ik wil doen en super dankbaar voor alles en iedereen om mij heen
En de volgende dag kan ik half depri verdrinken in gepieker en gemaal en zie ik geen hoop meer in dat dingen goed gaan komen
Zo gek hoe je hersenen werken
Hoe je hersenen/je verstand zo je lichaam en gevoel over kunnen nemen. Zou het allemaal veel Beter zijn als we allemaal gewoon op gevoel zouden leven, hmm 
Eerst de halve nacht wakker gelegen dood mân man zn gesnurk en nu heeft hij ook mân zoontje wakker gemaakt om half 6. IK BEN ZO MOEEEE 
Ah niffauw!
Ik stond op het punt om de deur uit te gaan maar keek nog even naar de reisplanner en blijkbaar is er een storing op mijn traject. De eerst volgende trein gaat pas om half 9. Ipv hier heel blij mee te zijn en te slapen ben ik nu maar de ns site aan het afgaan en te bedenken of ik nu dus echt nog een uur kan slapen haha.
Ja doen! Ik ben toen samen met onbekenden gegaan. Ik ben echt een paniekhaas en bang voor nieuwe mensen haha maar dit vond ik echt heel leuk