Wat je even kwijt wilt #21

Zal ik even iets aan beweging doen? YouTube fimpje of wandelen ofzo?

1 like

nou dat zijn nou de leuke onverwachte dingen in het leven!
had iemand anders je aangifte gedaan of hoe wist je dat niet?

Thanksss. Ik zit hier echt dood te gaan van de zenuwen. Zo’n kinderachtige angst is het. Voel me echt te oud om me nog zorgen te maken om presentaties maar ik vind het nou eenmaal kut.

1 like

huh ik heb voor de busrit waar ik normaal altijd 1,25 voor betaal ineens 5.70 voor betaald? hoe dan?
morgen maar ff bellen, pff haat dit soort dingen

Ohh heel begrijpelijk hoor, zijn minder mensen die dat echt leuk vinden dan spannend/niet leuk. Maar denk dat je je wel goed hebt voorbereid en dat helpt altijd. Gaat je lukken!

1 like

Heb wel binnen een paar dagen mijn vruchtbare dagen. Moet haast maken.

1 like

Ah heel veel succes! Presentaties blijven altijd kut, hoe oud je ook bent. De zenuwen zijn (bij mij iig) na de eerste minuut altijd al een stuk minder, komt vast helemaal goed.

1 like

Als oude mannen (+60 uit het gooi) jou en (random) personeel ‘schoonheid’ noemen echt :nauseated_face: leuk gesprek gehad maar echt dan is het klaar. Als ze dan vervolgens vertellen dat ze cda stemmen en hun vrouw fvd dan is de cirkel rond :nauseated_face:

Prooost verder ja

3 likes

Is het haalbaar om begin september een obstacle run te doen van 6 km als ik nog nooit in mijn aan hardlopen heb gedaan?

For the record, ik sport helemaal niet nu.

2 likes

Yep haalbaar :+1:t3:Vetgedrukte tekst

Haha sorry :wine_glass:

Ja, denk het wel! Als je regelmatig traint en ook wat op kracht doet. Door de hindernissen voelt het niet als 6 km, omdat je steeds tussenstops hebt.

1 like

Etsy shop

Ik weet niet meer wie het vroeg! Favorite m’n shopje alsjeblieft. Ok ik ga weer verder knopen.

5 likes

Ik ga vanaf deze week hardlopen en thuis oefeningen, althans dat is mijn plan haha

1 like

Komt wel goed! Veel plezier alvast :slight_smile:

Jahoor, moet je lukken! Ik heb een log lichaam (niet geschikt voor hardlopen) en totaal geen conditie en kan nu na anderhalve week ook de 3 km aantikken. Dus dat komt voor september wel goed!

1 like

Woooow! Teach me?!

Haha ik doe t via die Nike hardloopapp via zo’n schema, maar denk dat het belangrijkste is dat je je eigen tempo aanhoudt. Ik loop ook een tempo dat je wandelend nog bij zou kunnen houden, maargoed, alsnog blijf je je conditie opbouwen.

1 like

Nee, ik had zelf mijn aangifte ingevuld maar ik meen mij te herinneren dat ik niks terug zou krijgen. Ergens verwacht ik dat er een fout is gemaakt, ik wacht het wel nog even af.

Zal ik vanavond:

• Plintjes leggen
  • Boek lezen

0 stemmers

Edit: dank, plintjes it is

Voor de mensen die mijn huisbaas en katten verhaal kennen

Morgen ga ik zeggen dat ik toch graag mijn katten in huis wil omdat ik ze mis. Ben benieuwd

43 likes