Zal ik even iets aan beweging doen? YouTube fimpje of wandelen ofzo?
nou dat zijn nou de leuke onverwachte dingen in het leven!
had iemand anders je aangifte gedaan of hoe wist je dat niet?
Thanksss. Ik zit hier echt dood te gaan van de zenuwen. Zoân kinderachtige angst is het. Voel me echt te oud om me nog zorgen te maken om presentaties maar ik vind het nou eenmaal kut.
huh ik heb voor de busrit waar ik normaal altijd 1,25 voor betaal ineens 5.70 voor betaald? hoe dan?
morgen maar ff bellen, pff haat dit soort dingen
Ohh heel begrijpelijk hoor, zijn minder mensen die dat echt leuk vinden dan spannend/niet leuk. Maar denk dat je je wel goed hebt voorbereid en dat helpt altijd. Gaat je lukken!
Heb wel binnen een paar dagen mijn vruchtbare dagen. Moet haast maken.
Ah heel veel succes! Presentaties blijven altijd kut, hoe oud je ook bent. De zenuwen zijn (bij mij iig) na de eerste minuut altijd al een stuk minder, komt vast helemaal goed.
Als oude mannen (+60 uit het gooi) jou en (random) personeel âschoonheidâ noemen echt leuk gesprek gehad maar echt dan is het klaar. Als ze dan vervolgens vertellen dat ze cda stemmen en hun vrouw fvd dan is de cirkel rond
Prooost verder ja
Is het haalbaar om begin september een obstacle run te doen van 6 km als ik nog nooit in mijn aan hardlopen heb gedaan?
For the record, ik sport helemaal niet nu.
Yep haalbaar Vetgedrukte tekst
Haha sorry
Ja, denk het wel! Als je regelmatig traint en ook wat op kracht doet. Door de hindernissen voelt het niet als 6 km, omdat je steeds tussenstops hebt.
Ik weet niet meer wie het vroeg! Favorite mân shopje alsjeblieft. Ok ik ga weer verder knopen.
Ik ga vanaf deze week hardlopen en thuis oefeningen, althans dat is mijn plan haha
Komt wel goed! Veel plezier alvast
Jahoor, moet je lukken! Ik heb een log lichaam (niet geschikt voor hardlopen) en totaal geen conditie en kan nu na anderhalve week ook de 3 km aantikken. Dus dat komt voor september wel goed!
Woooow! Teach me?!
Haha ik doe t via die Nike hardloopapp via zoân schema, maar denk dat het belangrijkste is dat je je eigen tempo aanhoudt. Ik loop ook een tempo dat je wandelend nog bij zou kunnen houden, maargoed, alsnog blijf je je conditie opbouwen.
Nee, ik had zelf mijn aangifte ingevuld maar ik meen mij te herinneren dat ik niks terug zou krijgen. Ergens verwacht ik dat er een fout is gemaakt, ik wacht het wel nog even af.
Zal ik vanavond:
- Plintjes leggen
- Boek lezen
0 stemmers
Edit: dank, plintjes it is
Voor de mensen die mijn huisbaas en katten verhaal kennenâŠ
Morgen ga ik zeggen dat ik toch graag mijn katten in huis wil omdat ik ze mis. Ben benieuwd