Ja en maandag is dag 1 na het weekend. Dus dan ben ik toch wel weer een soort van fris om aan de week te beginnen, weekend bespreken, nog geen gezeik eerdere dagen gehad. Woensdag = midden van de week. Donderdag is dan over de helft en bijna weekend (ja heel positief haha) en vrijdag = helemaaal bijna weekend. Maar dinsdag is gewoon niks?
Ik heb ooit gelezen dat dinsdag een ideale vergaderdag is! De maandag is voorbij en we hebben nog zin in de week. Goed moment voor sollicitatiegesprekken, vergaderingen, projecten, …
Bij mijn werkgever zijn de vergaderingen op maandagochtend 8u30 en dan kan ik in de ochtend echt wel vloeken van ellende omdat ik nog vroeger op moet.
Staan de bussen op Leiden CS aan de voorkant of achterkant? Ik moet zo een sprintje trekken
Voor
Zo kwam mijn zusje gisteren iemand tegen op Tinder die in zijn bio had staan “Mijn pannenkoekenrecept verpest je dieet”. Zij werd ook meteen getriggerd: alsof elke vrouw op dieet is. Kom op zeg
We hebben gisteren eindelijk onze vakantie geboekt en ik ben nu zo afgeleid. We gaan al over een maand en moeten nog hotels boeken en ik kan me niet meer concentreren op mijn werk dat ik gewoon moet doen.
Wij zijjn gister avond aangekomen op vakantie en het is hier 6 uur vroeger dan in Nederland. Ik werd echt met volle overtuiging wakker dat we tot 10/11 geslapen hebben. Is het 3:45 . Ik zeg tegen mijn vriend ‘neee het is kwart voor vier!’. Voelde zo lang geslapen en raar dat mijn vriend zei ‘huh vier uur smiddags dan??’. Dat word nog wat hier haha.
Dit klinkt echt als een topverjaardag haha
Ik kan je vertellen het word een ramp.
Hmm, maar het beste moment was om 14.00 uur op dinsdag, dus die werkgever van jou moet misschien toch de tijden aanpassen
Ik heb zelf nooit last van een jetlag, probeer gewoon op de tijden van het land waar je nu bent te eten, dan schijnt je slaapritme mee te buigen.
Ik vind donderdag echt de stomste dag. Dan ben ik al moe maar het weekend duurt nog lang. Heb op donderdag altijd de meeste moeite om de dag door te komen. Dinsdag gaat nog wel, dan ben ik nog redelijk fris en fruitig.
Misschien had hij ergens door dat hij verstand mist
Dit heb ik altijd met donderdag haha
Op dinsdag kan ik nog wel accepteren dat de nieuwe week pas begonnen is, maar donderdag is echt zo’n dag dat je gewoon heel snel wilt dat het vrijdag is zodat het snel weekend is
Ik heb dit al zó vaak gehad met die app. Of dat ik met zn hoogzwangere lijf doodmoe was en het laatste stuk niet meer kon lopen en die app aangaf dat het op loopafstand was. FLIKKER OP EN LAAT ME LUI ZIJN.
@anon39978576 oh god, ik hoop dat het me meevalt als ik dit zo lees🙈. Heb nog geen last van nare gevoelens gelukkig.
@Luzarl ja dat sowieso! Hebben we gisteren eigenlijk ook wel al meteen gedaan maar dat was nog maar één maaltijd. Het ritme er in krijgen met eten is niet zo moeilijk voor mij denk ik haha. Hopen dat dat dan maar werkt voor de rest van het ritme.
En anders maar geen ritme en go with the flow hoor.Dat deed ik en toen had ik thuis nergens last van.
@Rozecoupeschaar nee joh is toch chill! Elke ochtend om zes uur in het zwembad en 's avonds om tien uur naar bed. Ik was begin dit jaar waar jij bent en heb echt geprobeerd dat ritme vast te houden, ik vind de vroege ochtend zo lekker fris en rustig.
Gisteravond hebben mijn vriend en ik via Airbnb een paar overnachtingen geboekt voor in juli deze zomer.
We lagen om 23:00 in bed te slapen toen mijn vriend zijn mobiel afging. We zagen dat het gemiste telefoontje uit het buitenland kwam. Heeft mijn vriend ook een bericht ontvangen: “Hoe laat zijn jullie er, want ik zit te wachten.” Kijken we naar onze boeking, blijkt dus dat we niet in juli, maar voor gisteren en de aankomende dagen hebben geboekt!! Zoooo stom, ik baal echt ontzettend!
Edit: en die arme jongen daar maar wachten gisteravond haha.
We hadden bij de reservering gevraagd of er in de buurt ook parkeerplekken waren. Rond 22:00 stuurde hij een bericht met de vraag of we al een parkeerplaats hadden gevonden. Vonden we al wat vreemd. Toen hadden we het natuurlijk al kunnen weten haha