Komt wel goed, gewoon een beetje rustig aan doen de eerste dagen! Het verschilt ook echt per persoon hoor. Ik vlieg jaarlijks heel ver, +9,5 uur en dan ben ik na 1 keer goed slapen weer de oude. Toen m’n vriend echter een keer ook mee was, voelde hij zich pas na 7 dagen weer normaal. Veel plezier op je vakantie iig!
Ja dat is ook zeker zo! 6:00 is prima maar 4:00 vond ik vroeg haha. Waren ook niet van plan hier tot 11 in bed te blijven.
@Crystalfire Thanks! Komt vast en zeker goed.
Denken mensen dat het warm gaat worden vandaag? Ik bevries maar zie genoeg mensen met zomerse kleding
Hier maar 15 graden vandaag. Ik heb gewoon nog m’n teddyjas aan lol. Maar idd, zie gewoon mensen in korte broeken etc…
Ik lig ziek op bed en mn oma komt zo zelf gemaakte kippensoep brengen
Net voor de eerste keer in mijn leven hard gelopen. En ik ben kapot en blij tegelijk hahah
@lightbox Beterschap! Lief van je oma!
Als ik het goed begrijp, moeten we alleen de eerste overnachting betalen. Nog steeds zonde van dat geld, als we iets beter hadden opgelet was het niet gebeurd. Maar gelukkig zijn we niet al het geld kwijt, dus dat is wel netjes!
Oh grappig, ik heb juist precies andersom. Ik vind westelijk echt vre-se-lijk, dan voel ik me echt dagen beroerd. Bij oostelijk vind ik het juist heerlijk, lekker vroeg wakker en vroeg naar bed!
Maar naar het oosten gaan de tijd vooruit. Naar het westen achteruit. Dus naar het westen ben je lekker vroeg wakker, naar het oosten slaap je tot heel laat.
Mijn buurman heeft een container voor zijn huis staan om puin in te gooien uit de tuin, heb echt zin om mijn rotzooi er ook bij te gooien.
Iedereen die an.drelon volume boost tipte als droogshampoo zonder witte was: mega thanks! Het geeft idd geen witte waas en werkt super goed, ik kan ineens mn haar echt pas dagen later wassen. Normaal als ik m’n haar op donderdag gewassen had moest het op zondag weer. Nu kan het echt tot dinsdag ongewassen blijven (ja ik ga het vandaag wassen hahah)
Oh nou ben ik wel benieuwd! Maar ik ging even googlen en zie zoveel soorten. Is het de roze (pink volume) of de groene (verrassend volume) of nog een andere?
En kun je alsnog voor juli boeken of moet je daar nu wat anders voor zoeken?
Je bent al naar de andere (onbekende) halte gefietst dus je hebt jezelf sowieso al uitgedaagd.
Hoop dat alles verder goed gaat vandaag.
Helaas is het in juli helemaal volgeboekt. Dus we moeten ook nog op zoek naar iets anders!
Gisteren bij de huisarts geweest voor m’n zoontje, maar vergeten om mijn medicatie op te halen. Daardoor kon ik vanmorgen m’n pillen niet innemen. Net opgehaald, kan ik de helft niet meenemen omdat m’n zoontje m’n portemonnee uit mijn tas heeft gehaald. Mag ik straks weer terug.
zou hem daar toch plaatsen denk ik. Zou niet zo snel een ander gesloten topic weten voor zoiets, show je tattoos etc. lijkt me niet echt passend.
Ik heb sinds ik wakker ben al een dof gevoel in mijn pink. Zo irritant en het gaat maar niet weg. :S