Ojee veel last van gehad? Dan heb ik wel een reden om snel nog een keer naar de bioscoop te gaan.
Handig toch zoān forum haha ik ga naar je luisteren ipv morgen hier zeiken over een ontstekingš¤£
O, die ken ik niet. Ga ik ook eens kijken. Over 5 maanden, als ik weer durf.
Haha ik vind donderdag dus echt de leukste dag! Vroeger was dat thuis de vaste frietdag, dus mss heeft het daar mee te makenš Wel grappig hoe dat zo kan verschillen.
Ik heb dus echt al in 6 topics een antwoord getypt vandaag maar steeds weer verwijderd want ben bang ādat ik niet leuk genoeg benā en niets toevoeg ofzo. Echt stom haha. Dus hoi
Fuck. Reed net met mijn auto over een gearceerd stuk om sneller te kunnen invoegen (altijd veel opstopping hier dus zo gaat het iets vlotter), staat de politie plots achter mij. Ze deden wel teken van āja juffrouw nu sta je hier mooiā maar ik moest niet aan de kant ofzo. Maar vrees dat ik toch een boete opgestuurd zal krijgen
en ben nu bang om mijn rijbewijs kwijt te raken of mijn rijexamen opnieuw te moeten doen⦠
Zo herkenbaar dit 
Daarvoor krijg je toch alleen boete?? Balen zeg dat net de politie achter je reedā¦
Hoe wil je daar je rijbewijs voor kwijt raken? Als ze je een bekeuring hadden wil geven hadden ze je nu wel staande gehouden en die uitgeschreven
Ik zou het zelf ook echt niet durven als ik net een kies heb getrokken + je moet spoelen nadat je hebt gegeten en dat gaat lastig tijdens een film.
Ja dat zou eventueel wel kunnen maar meestal willen ze je dan wel even spreken over de reden van je overtreding oid of je een waarschuwing geven.
Ik heb de dag dat ik mijn verstandskiezen eruit heb laten snijden al nibb its gegeten.
Maar nibb its kan je laten smelten en zijn niet zo scherp. Nachoās daarentegen haha
Ja die kunnen wel zo recht in die wond steken. Maargoed waar een wil is, is een weg!
Ja dat sowieso haha! Het kan altijd.
Oh wat vreemd ik mag juist niet spoelen, weet niet of een verstandskies of gewone kies trekken verschil maakt. Maar ik heb besloten om maar een keertje niks in mijn mond te stoppen tijdens een film.
In de blender gooien 
Oh misschien heb ik het verkeerd onthouden haha.
Ik deed het trouwens wel en nooit ontstekingen gehad. Mocht alleen de eerste dag niet volgens mij.

Moet je dan nog eenmalig iets bijbetalen?