Ik moet nog stemmen maar ik ben zo moe en ik heb geen zin om me van de bank te verplaatsen kunnen ze niet even langs de deur komen
Aaaaghrhr dit is zo zenuwslopend. Ik zou tussen 17 en 19u gebeld worden of ik de baan heb of niet. Ben nog steeds niet gebeld⦠Ik begin nu wel te denken dat dit geen goed teken is
Ahhh ik vond het zoān schattig eendje. Had gehoopt dat ie erbovenop zou komen
Iemand wodka? Dat is het enige wat je hoeft te zeggen.
Nog steeds niets⦠wat kut dit!
Word je ook gebelt als je die baan niet hebt? Check anders even je mail
Ja volgens mij wel. Maar nu begin ik natuurlijk aan alles te twijfelen⦠Mail heb ik indd naar gekeken, heb niets gekregenā¦
Aah miss zijn ze net in gesprek ofzo. Komt wel goed ik ga voor je duimen!
Ik zou om half 8 gewoon zelf bellen.
Iemand in de trein heeft het geluidje van De Wereld Draait Door als ringtone. Whyyyy
Nee heb ze allemaal na elkaar! Wilde net zoveel man in tegelijkertijd in mān huissie.
Loop je met mensen mee tijdens zoān rondleiding of laat je ze zelf kijken en doe je daarna een soort praatje? Mān appartement is maar 50m2 ofzo dus ook een beetje akward om ze voor de voeten te lopen⦠En hoe bonjour je ze weer weg?
@anon39978576 bende gij gek? ga toch niet delen hallo
Mehh heb drie kwartier gezocht op straat maar hem niet kunnen vinden
HĆ© wat lief/leuk dat je aan me denkt !! Heb het overdag superdruk met werk en āmisā hierdoor ook veel dingen en ben toen gestopt met hier kijken/lezen. En ik had beetje het gevoel dat ik niet echt iets had toe te voegen met mijn feestcommissie/los bandos verhalen
Iedereen meteen eerst de wc laten zien
Ik zou daarnaast met ze meelopen en ze allerlei dingen vertellen over je huis zoals de vloer, of je de gordijnen laat hangen, hoeveel m2 de ruimte is. Als ze vragen hebben dan kan je die ook meteen beantwoorden. En als je aan het einde van de tour bent, dan kan je altijd vragen of ze nog vragen hebben en dan een afspraak maken wanneer ze moeten laten weten of ze serieuze interesse hebben of er van af zien. Misschien kan je de tour weer laten eindigen bij de voordeur? Dat is wel subtiel genoeg
Mijn vriend en ik hebben bier gedronken en hij gaat naar de supermarkt om lekkere dingen te halen. En hij zei: āapp me maar wat je wil hebben en dan neem ik het meeā. Maar wat moet ik appen⦠Ik heb al chocolade rozijnen en custard cakejes
En nu ook dit:
Ik moet nog een halve dag werken en dan vakantie ! Maar zoveel werk nog, hoop dat ik het afkrijg of 1 of 2 uur langer. Ben er zo klaar mee. Het is dat ik nu niks meer uit mijn vingers krijg anders had ik nu alvast wat gedaan.
Vanmorgen wel echt handig. Een van de stembureauās was bij mij op het werk (in de gymzaal ), dus vanmorgen kon ik direct gaan stemmen haha
Chips en ijs!
Ik moet nog stemmen. Mijn trein komt 20.54 aan. Stemmen kan tot 21.00.
Dit moet lukken.
Jaa, er is een stemlokaal direct over de brug over het spoor, dus ik sjees daar direct heen. Ik ga verdorie wel stemmen.