Wat je even kwijt wilt #21

Ik vind het zo schattig dat het mn mannelijke collega opvalt dat ik nieuwe oorbellen in heb.

4 likes

Ik weet even niet waar ik dit anders moet vragen, maar hoeveel “zakgeld” zouden jullie meenemen op een all inclusive vakantie van 11 dagen in spanje met je partner? Zit zelf te denken aan rond de 1200, maar ben benieuwd naar jullie! Ga nooit echt op vakantie dus dit is best nieuw.

1200 vind ik vrij veel. Ik zou denk ik 750/800 meenemen. Het is al all inclusive dus dan zou het opgaan aan dagtripjes en eten/drinken buiten de deur of dingen die je los koopt.

Ligt eraan wat je wilt gaan doen. Maar voor 11 dagen all in is 1200 best veel.

Dit klinkt echt als een kut dag :sweat_smile: maar ik haat lichamelijke arbeid buiten

En @taksi??

1 like

Ik kom net uit t ziekenhuis. Alles was normaal met mn longen. Ze gaan nu nog onderzoeken op allergieën en op of ik gevoelige longen heb. Misschien dat daar nog wat uitkomt. Foto, bloed en de andere tests waren gelukkig goed, niet dat ik nu weet waar t vandaan komt maar goed.

Gelukkig niks heel ergs dus (want anders zouden ze dat moeten zien op de foto).
Daarna nog naar de psycholoog
 en nu ben ik ka-pot

40 likes

Ben je Cynthia nog tegengekomen?

Nee! Haar laatste hotel zat wel tegen over de onze zag ik. Maar wij zijn maandag avond aangekomen hier en Cynthia is dinsdag ochtend vertrokken. Net gemist!

2 likes

Ik maakte gisteren eindelijk een afspraak voor de kapper. Ik schrok me echt de pleuris van het bedrag wat het zou gaan kosten. Toen keek hij in de computer en omdat ik al een dure behandeling had gehad kon er wel wat vanaf zei hij, ik wist niet dat kappers zoiets deden? Toen vroeg hij hoelang m’n haar was en ik zei iets onder m’n bh bandje. Toen merkte ik dat hij volgens mij geen flauw idee had wat hij zich daarbij moest voorstellen. Was ook misschien een beetje raar om te zeggen.:persevere: Dus toen zei ik maar, eh ja wel redelijk lang. Ik mis de tijd dat in een pakje John Frieda foam color in m’n haar deed.

3 likes

Dan moet je nooit de serie Outlander gaan kijken, 1 grote doedelzak serie.

3 likes

Niemand heeft ooit door dat ik een half uur ipv 15 min pauze neem

16 likes

Aah wat lief dat je het vraagt :yellow_heart: Ik heb het gesprek gehaald!! Dus mag maandag aan mijn blok beginnen, ben zooo blij :grin:!

Fijn dat jouw uitslagen iig goed waren en dat er niks erg gevonden is :slight_smile:! Hopen dat je er wel snel achter komt waar t dan wel van komt!

8 likes

Er komen morgen mensen om mijn appartement te bezichtigen en ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen/zeggen? Heb een miljoen facebook berichten gehad en daar 20 man van uitgenodigd. Ik ben hier te akward voor

Ik heb zo’n pijn aan mijn tong (want aft) en mijn keel en oor aan de linkerkant doen ook echt pijn als ik slik. Kan echt niet goed/lekker eten en drinken :frowning: terwijl ik wel honger heb want ik voel me verder gewoon goed.

En echt jammer want ik had een reep chocolade gehaald gisteren en verheugde me al helemaal er op

Ah yes!! Veel plezier maandag! :+1:

1 like

Rondleiding, wat vertellen over hoe alles in het appartement geregeld is, misschien willen ze meubels overkopen? Dan kan je daar ook wat over vertellen. 20 in één keer is wel super veel, heb je hulp? Dan kan je met de helft een rondleiding toen terwijl de andere persoon de andere helft vermaakt met een drankje ofzo.

1 like

Ze zijn een steiger aan het bouwen voor mijn huis om te schilderen en ik word er zo gestrest van. Al dat gekletter van staal en die boorgeluiden. Ik wil gewoon rustig pizza eten en Netflixen op de bank zonder dat mijn gordijnen dicht moeten blijven omdat die werklui anders naar binnen lopen te loeren. :cry:

Oke, first world problem. Volgende week zijn ze wel klaar. MAAR TOCH.

2 likes

Ik heb vorige week een armbandje gekregen van mijn vriend en nu is er een pareltje afgevallen. Ben er een beetje verdrietig van :frowning:

Buh, m’n vriend zn voetbal seizoen duurt echt te lang. Normaal zou dit de laatste week zijn, maar nee, ze spelen na competitie en moeten nog een beker finale spelen
 3 avonden per week dat kut voetbal. En dan ook nog een extra avond zaalvoetbal