Wat je even kwijt wilt #21

Godver als ik dit had geweten had ik ff een nieuwe inboedel “gekocht”

2 likes

Man Ik hou echt van mijn vrienden wat een stelletje heerlijke weirdo’s. Maar jezus, wat een andere avond dan vorige week. Waar vorige week een normaal songfestival feest was, hebben we deze avond een uitvoerig gesprek gehouden over Brendan Fraser zijn taint en wat een taint nu precies is. De conclusie was dat het een soort Zwitserland is van het mannelijk lichaam, gezien de neutraliteit tussen gebieden. Ook hebben we uitvoerig besproken waarom een vriendin Frits Wester sexy vond. Goed, tot zover deze informatieve mededeling. Mijn vriendinnen zijn rare wijven maar I love them :joy:

12 likes

Ik zou me, als ik jou was, geen zorgen maken om jezelf. Ik maak mij meer zorgen om die asociale mensen. Zo irritant zulke mensen. Je kan er ook gewoon niks mee.

2 likes

Dit is alleen maar normaal. Ik werk in retail en hoe vaak ik wel geen agressieve neigingen krijg van mensen :joy:. Dat doet dat soort werk gewoon met je, want vaak zijn mensen helaas kut. Ligt zeker niet aan jou.

3 likes

Haha ernstig… alsof een bedrijf bewust tegen iemand gaat liegen of iemand bewust gaat naaien.

Wel goed antwoord, maar ik snap dat je hoopt dat je teamleider het gesprek niet terug luistert. Ik heb ook in een callcenter gewerkt en soms was ik zo pissig dat ik iemand even in de wacht zette ’ om het even uit te zoeken’ om even af te koelen. :see_no_evil: Terwijl ik normaal super geduldig ben. Callcenters maken een ander mens van je.

1 like

Ik open m’n mail in de bus

22 likes

Ohhh zeker! Dat verbaast me niks als callcenter medewerker. Als ik me echt zeer zit te ergeren aan dingen word ik echt zo’n bitchy iemand achter de balie soms die kortaf doet en geergerd, maar sommige mensen trekken dat ook echt uit mijn tenen :joy: Het ergste type klant voor mij is de zekere ’ walking dead’ klant, mensen die gewoon heel sloom, suf en vol onbegrip op je blijven reageren, hoe vaak je het ook uitlegt. Daar ben ik blijkbaar echt allergisch voor haha. Ohhh en mensen die gewoon ronduit onbeschoft zijn en uit de hoogte doen. Blijf wel 9 vd 10 keer rustig hoor, laat niet merken dat het me dood ergert :joy:

2 likes

Pff, mijn moeder is al zo’n 24 uur aan t spugen (wel met tussenpozen). Denk dat het morgen een ritje HAP wordt :pensive: Vorige paar weken kon ze niet slapen door d’r schouder, nu dit weer. Wordt er echt moe en moedeloos van.

2 likes

Ging net speciaal naar buiten omdat ik de Starlink ‘trein’ satellieten wilde zien, maar ik zag het niet (of hooguit 2 als het geen vliegtuigen waren) meh :frowning:

Ik was vergeten om mijn Jasmine T-shirt aan te doen voor de bioscoop vanavond en dat vond ik zo stom dat ik 'm toen ik weer thuis was toch nog even heb aangetrokken :grimacing:
#Jasmine4sultan2019

23 likes

Heeft er iemand hier wel eens een taalreis/taalvakantie gedaan bij EF of Travelactive?

Ik ben met een grote groep die ik niet zo goed ken in Barcelona en het was heel gezellig in de kroeg maar toen wilde ze opeens naar de club en ik haat clubs dus lig nu in bed maar heb spijt dat ik niet ben meegegaan nu.

Edit: nvm m’n vriend komt net thuis en 't was kut. Vermoedens bevestigd.

5 likes

Love you allemaal sorry want beetje veel aangeschoten :see_no_evil::heart_eyes:

4 likes

Wtf is er nu een soort dramatisch bons geluid als ik een berichtje op facebook ontvang? haha

Halloooo
Lightbox is weer lammm
Einde bericht

5 likes

Pff heb echt zo vaak gehoord dat ik boos keek. Ben ook weer eens wezen stappen hoor :neutral_face::neutral_face::neutral_face:

2 likes

Het is al licht en ik hoor vogels fluiten.

Welterusten :sweat_smile:

2 likes

Dit is zo lief :heart_eyes:

1 like

Ik heb gisterenavond het huishoudboekje (app) gedownload en alles ingevoerd en ben echt in mijn nopjes er mee

7 likes

Ik word echt moe van het feit dat ik niet meer kan uitslapen. Lag er om 2 uur in en ik word alsnog om 7 uur wakker