We krijgen maandag de sleutel . Weekje flink verhuizen en dan hopen we de week erop echt in te trekken. Ik was laatst zwemmen daar en het was best rustig en een fijn zwembad!
Ik wil eigenlijk mijn haar op ongeveer deze lengte laten knippen:
Ben alleen zo bang dat het me totaal niet staat omdat mijn haar heel fijn is en nul volume heeft. Zou het dan ook niet meer zo makkelijk in een staartje of vlecht kunnen doen, en dat zijn eigenlijk mijn go-to haarstijlen op dit moment.
Wow bijnaaa!
Ik moet nog steeds gaan zwemmen, als ik durf.
Staartje kan dan nog wel, of halve staart is ook leuk, alleen bovenop vast! Ik vind het een mooi model
Ik heb echt zin om door de IJtunnel te fietsen dinsdag
Maar als je je haar op deze lengte laat knippen is het niet zo zwaar meer als nu, je krijgt dan automatisch meer volume denk ik! Vind deze lengte wel echt heel leuk! De kleur overigens ook
Ja gaat echt zo snel! Ik was 's avonds rond half 9 gegaan en toen was het echt rustig (denk iets van 5 mensen ofzo in het zwembad?) en rond kwart over 9 werd het wel wat drukker. Als ik ben over verhuisd en je wilt een keertje gaan, kunnen we ook een keer samen gaan!
Heel vet! Maar wel een waarschuwing: mijn haar was iets langer geknipt en zo’n klein staartje ziet er wel een beetje gek uit. Bij mij althans. Ik doe wel zo’n half staartje vaak dat is wel heel leuk en snel!
Zo’n half staartje staat bij mij juist gek omdat mijn haar zo fijn is, dan heb ik een sprietje als staartje terwijl de rest van mijn haar op een redneck matje lijkt. Mijn haar is niet gemaakt om hip te zijn
Ik heb echt een error omdat het nu bankgiro miljonairs heet i.p.v. Lotto weekend miljonairs
Klinkt toch ook niet?
Ik heb ze afgelopen maandag gebruikt en heb er al hele vellen af kunnen halen
Ik was echt een beetje teleurgesteld dat m’n moeder pasta salade had gemaakt bij de BBQ i.p.v. patat
Bleh , ik heb mijn Netflix account gegeven aan iemand waarvan z’n moedertaal Frans is, ik klik uit nieuwsgierigheid op het account wat ik hem gegeven had en nu denk ik. Gvd tief op met al dat Franse gelul en ik kan er niet uitkomen? Terwijl ik wel een aantal jaar Frans heb gehad, dat heeft niet zijn vruchten afgeworpen blijkbaar en nu haat ik dat kind. Echt zo STOM. Wou dat de hele wereld Engels praatte, saai, maar praktisch.
Ik heb hem ook net gezien. Vond Will Smith echt veel leuker dan verwacht!
Vond de film super leuk! En de kleine verschillen tussen deze en die van 1992 waren ook heel goed gedaan vind ik.
Ik ben vandaag begonnen aan Jane the virgin. Had dit eerder moeten doen
Ik heb hoofdpijn, ben moe, wil naar mijn eigen huis. Morgen ga ik!
Ik heb nou ineens weer een middenscheiding in m’n haar. Ik liet het knippen en dacht huh? Toen zei ik waar ik eigenlijk normaal mijn scheiding heb. Toen zei zij weer “je hebt een mooi symmetrisch gezicht daar staat een middenscheiding het beste bij”. Ik zei weer dat ik helemaal geen symmetrische kop heb omdat elke zonnebril scheef op mijn neus gaat staan. Maarja nu is het al zo geknipt. Er werd ook niet eens naar gevraagd? Verder wel tevreden. Maar het is dus ook echt geknipt naar zo’n Jennifer Aniston middenscheiding. Dus als ik het in een zijscheiding doe is het raar. Er zijn ergere dingen op de wereld maar ik moet er aan wennen.
Haha en het is zo cringy