Klinkt toch ook niet?
Ik heb ze afgelopen maandag gebruikt en heb er al hele vellen af kunnen halen
Ik was echt een beetje teleurgesteld dat mân moeder pasta salade had gemaakt bij de BBQ i.p.v. patat
Bleh , ik heb mijn Netflix account gegeven aan iemand waarvan zân moedertaal Frans is, ik klik uit nieuwsgierigheid op het account wat ik hem gegeven had en nu denk ik. Gvd tief op met al dat Franse gelul en ik kan er niet uitkomen? Terwijl ik wel een aantal jaar Frans heb gehad, dat heeft niet zijn vruchten afgeworpen blijkbaar en nu haat ik dat kind. Echt zo STOM. Wou dat de hele wereld Engels praatte, saai, maar praktisch.
Ik heb hem ook net gezien. Vond Will Smith echt veel leuker dan verwacht!
Vond de film super leuk! En de kleine verschillen tussen deze en die van 1992 waren ook heel goed gedaan vind ik.
Ik ben vandaag begonnen aan Jane the virgin. Had dit eerder moeten doen
Ik heb hoofdpijn, ben moe, wil naar mijn eigen huis. Morgen ga ik!
Ik heb nou ineens weer een middenscheiding in mân haar. Ik liet het knippen en dacht huh? Toen zei ik waar ik eigenlijk normaal mijn scheiding heb. Toen zei zij weer âje hebt een mooi symmetrisch gezicht daar staat een middenscheiding het beste bijâ. Ik zei weer dat ik helemaal geen symmetrische kop heb omdat elke zonnebril scheef op mijn neus gaat staan. Maarja nu is het al zo geknipt. Er werd ook niet eens naar gevraagd? Verder wel tevreden. Maar het is dus ook echt geknipt naar zoân Jennifer Aniston middenscheiding. Dus als ik het in een zijscheiding doe is het raar. Er zijn ergere dingen op de wereld maar ik moet er aan wennen.
Haha en het is zo cringy
Godver als ik dit had geweten had ik ff een nieuwe inboedel âgekochtâ
Man Ik hou echt van mijn vrienden wat een stelletje heerlijke weirdoâs. Maar jezus, wat een andere avond dan vorige week. Waar vorige week een normaal songfestival feest was, hebben we deze avond een uitvoerig gesprek gehouden over Brendan Fraser zijn taint en wat een taint nu precies is. De conclusie was dat het een soort Zwitserland is van het mannelijk lichaam, gezien de neutraliteit tussen gebieden. Ook hebben we uitvoerig besproken waarom een vriendin Frits Wester sexy vond. Goed, tot zover deze informatieve mededeling. Mijn vriendinnen zijn rare wijven maar I love them
Ik zou me, als ik jou was, geen zorgen maken om jezelf. Ik maak mij meer zorgen om die asociale mensen. Zo irritant zulke mensen. Je kan er ook gewoon niks mee.
Dit is alleen maar normaal. Ik werk in retail en hoe vaak ik wel geen agressieve neigingen krijg van mensen . Dat doet dat soort werk gewoon met je, want vaak zijn mensen helaas kut. Ligt zeker niet aan jou.
Haha ernstig⊠alsof een bedrijf bewust tegen iemand gaat liegen of iemand bewust gaat naaien.
Wel goed antwoord, maar ik snap dat je hoopt dat je teamleider het gesprek niet terug luistert. Ik heb ook in een callcenter gewerkt en soms was ik zo pissig dat ik iemand even in de wacht zette â om het even uit te zoekenâ om even af te koelen. Terwijl ik normaal super geduldig ben. Callcenters maken een ander mens van je.
Ohhh zeker! Dat verbaast me niks als callcenter medewerker. Als ik me echt zeer zit te ergeren aan dingen word ik echt zoân bitchy iemand achter de balie soms die kortaf doet en geergerd, maar sommige mensen trekken dat ook echt uit mijn tenen Het ergste type klant voor mij is de zekere â walking deadâ klant, mensen die gewoon heel sloom, suf en vol onbegrip op je blijven reageren, hoe vaak je het ook uitlegt. Daar ben ik blijkbaar echt allergisch voor haha. Ohhh en mensen die gewoon ronduit onbeschoft zijn en uit de hoogte doen. Blijf wel 9 vd 10 keer rustig hoor, laat niet merken dat het me dood ergert
Pff, mijn moeder is al zoân 24 uur aan t spugen (wel met tussenpozen). Denk dat het morgen een ritje HAP wordt Vorige paar weken kon ze niet slapen door dâr schouder, nu dit weer. Wordt er echt moe en moedeloos van.
Ik heb echt een hele leuke non-verjaardag gehad vandaag was ergens wat drinken met twee goede vriendinnen en ze hadden mooie waterflessen, dus we hadden gevraagd waar ze die van hadden. Ze hadden ze online besteld maar ze hadden er een paar over die we mochten hebben voor 7,50. Ging ik naar de wc, hadden mn vriendinnen er een voor me gekocht en toen kreeg ik een brownie met zoân vuurwerkding erin
Heb ik nog nooit gehad in mn leven haha. En zo lekker slapennnn.
Ging net speciaal naar buiten omdat ik de Starlink âtreinâ satellieten wilde zien, maar ik zag het niet (of hooguit 2 als het geen vliegtuigen waren) meh
Ik was vergeten om mijn Jasmine T-shirt aan te doen voor de bioscoop vanavond en dat vond ik zo stom dat ik 'm toen ik weer thuis was toch nog even heb aangetrokken
#Jasmine4sultan2019