Wat je even kwijt wilt #21

Kan zijn dat de afstellingen niet goed zijn waardoor ze extra snel slijten.

Ik kreeg vandaag zoveel geld hahaha, nog nooit zoveel in 1 keer gehad. Maar kreeg eerste keer echt vakantiegeld en nog geld omdat ik via werk een fiets heb gekocht. Wel braaf gelijk alles naar mijn spaarrekening gedaan, maar voelde me toch even heel rijk

14 likes

Dacht misschien als ik ergens ga lunchen of een tripje maken etc. Maar ik heb gewoon te groot gedacht denk ik, haha

1 like

Fijne dag :smiley: Vandaag de definitieve beschikking gehad van de Belastingdienst en ik krijg een fijn bedragje terug. Wel benieuwd wanneer. Mooi voor op de spaarrekening (heb genoeg om voor te sparen dit jaar). Haal ik mijn spaardoel misschien wel. Hello, nieuwe pc/fiets/whatever :relaxed: En vanmiddag lekker veel huishoudelijk werk gedaan, dus nu is mijn kamer weer helemaal fris.

5 likes

Ik heb al de hele dag zin om nacho’s te maken maar ik ben op zoek naar het recept der recepten en zie door de bomen het bos niet meer. Dus aangezien hier de ekte nacho snobs zitten: wie helpt mij aan de lekkerste nacho’s ooit?

You forgot the magere cream cheese!!
Thanks, deze ziet er inderdaad wel makkelijk en lekker uit dus wat wil een mens dan eigenlijk nog meer he

1 like

Heb net mijn auto opgehaald en dat bleek het te zijn inderdaad


Eindelijk vakantie !

6 likes

Vind dit weer echt heerlijk maar raak toch weer redelijk depressief om het feit dat het me weer niet is gelukt om af te vallen en dat ik me echt een mega zwijn voel in mijn zomerkleren.

Nu lig ik nog net niet huilend zonder broek op de bank ipv dat ik gezellig naar de stad zou gaan :frowning:

7 likes

Tering hee ik steek net het zebrapad over en er komt een auto aanrijden, maar hij zag me wel dus ik loop door, toetert ie naar me? En vlak erna was nog een zebrapad en daar stonden ook mensen en hij rijdt weer gewoon door? Wat een aap.

Ja dat is wel een goed plan, dankje. Maar dat doe ik wel op een minder warmere dag zodat ik mijn gewone kleren aan kan.

Had ook gehoopt dat ik al iets zou merken omdat ik deze week best gezond gegeten heb. Maar dat duurt natuurlijk even.

1 like

Like voor de herkenbaarheid

1 like

Aaah zo fijn, ik mocht net gewoon 4 uur eerder naar huis omdat we met teveel mensen waren met te weinig werk. Lekker vroeg weekend! Vanavond nog wel weer weg voor de personeelsborrel, maargoed prima :smile:

2 likes

Ik heb nog een pakje van die voorgebakken pita-broodjes, tenminste houdbaar tot 20-03. Ze zien er nog prima uit verder, zou het nog kunnen?

Ik heb vandaag voor een oudere mevrouw haar boodschappen op de band gelegd en daarna haar boodschappen ingepakt.
Ze zei dat ik een heel lief meisje was.
Ik vind dit veel te aandoenlijk en ben helemaal vrolijk voor de rest van de dag <3

25 likes

Ah, zo lief! :heart: Zoiets kan ook echt mijn dag maken, iets aardigs/leuks doen voor een vreemde (of als het andersom gebeurt)

1 like

Herkenbaar, dat onzekere. Maar misschien helpt het om gewoon comfortabele kleding aan te doen? Ik let eigenlijk nooit op mensen hun figuur, tenzij het echt heel opvallend is, als ze er gewoon comfortabel uitzien en relaxen. Juist als je heel erg bedekt gaat lopen, met heet weer in lange broeken etc., dan valt het op dat iemand onzeker is of oncomfortabel.

En het is natuurlijk niet zo simpel, maar het is “maar” uiterlijk. De grote meerderheid van de mensen zal je ĂŒberhaupt niet opvallen, herriner jij je Elk persoon op straat? En de rest, lekker boeiend? Wat nou als iemand het niet bevalt, moet jij je daardoor laten leiden?

Ik hoop echt dat je het los kan laten. Ik keek elk jaar weer op tegen de zomer, maar aan t einde had ik me er alleen zelf maar mee met niet meegaan zwemmen en wat dan ook. Hoop dat je er niet te zwaar aan tilt en het gewoon doet. Hoe moeilijk het ook is, uit eindelijk zal je merken dat het steeds makkelijker wordt.

Sorry heel betoog, maar ik vind het altijd zo naar dat zoveel mensen (ikzelf ook) zich lagen tegenhouden door zoiets irrelevants als gewicht.

10 likes

Het is zo kut als de wasmachine kapot gaat :sob:

Je hebt hier ook helemaal gelijk in. Niemand die er op let, maar voel me gewoon niet meer fijn in mijn eigen lichaam. Ben een paar jaar terug best wat afgevallen, en toen had ik me voorgenomen nooit meer zo zwaar te worden, maar alles zit er weer aan.

Ga over een maand op vakantie en dan ontkom ik er niet aan, maar dan heb ik nog even mentale voorbereiding.

Zo kut, omdat ik me zo voel wil ik alleen chocolade eten? Slaat echt nergens op. Echt irritant dat ik een emotie eter ben.

@Chesirecat super lief, dankjewel!

2 likes

@PizzaFunghi Ik begrijp je gevoel helemaal en chille kleren vinden helpt zo erg! Ik heb vorig jaar een aantal linnen broeken van de hm gekocht die ik heel fijn vind met dit weer. En deze jurk: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0735121003.html is ook echt een mega aanrader. Tot over de knie (ik ben bijna 1.80), zo strak als je wil in de taille, losse fit, armen bedekt en TOCH luchtig en chill. En ook nog in heel veel maten beschikbaar. Echt een goeie. Er is ook nog een katan jurk die erg erg op lijkt.

1 like