Wat je even kwijt wilt #21

Het is zo kut als de wasmachine kapot gaat :sob:

Je hebt hier ook helemaal gelijk in. Niemand die er op let, maar voel me gewoon niet meer fijn in mijn eigen lichaam. Ben een paar jaar terug best wat afgevallen, en toen had ik me voorgenomen nooit meer zo zwaar te worden, maar alles zit er weer aan.

Ga over een maand op vakantie en dan ontkom ik er niet aan, maar dan heb ik nog even mentale voorbereiding.

Zo kut, omdat ik me zo voel wil ik alleen chocolade eten? Slaat echt nergens op. Echt irritant dat ik een emotie eter ben.

@Chesirecat super lief, dankjewel!

2 likes

@PizzaFunghi Ik begrijp je gevoel helemaal en chille kleren vinden helpt zo erg! Ik heb vorig jaar een aantal linnen broeken van de hm gekocht die ik heel fijn vind met dit weer. En deze jurk: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0735121003.html is ook echt een mega aanrader. Tot over de knie (ik ben bijna 1.80), zo strak als je wil in de taille, losse fit, armen bedekt en TOCH luchtig en chill. En ook nog in heel veel maten beschikbaar. Echt een goeie. Er is ook nog een katan jurk die erg erg op lijkt.

1 like

/weg

Altijd als ik Peter R. De vries hoor denk ik ach hou toch je muil wannebe politie

11 likes

Ik ben nu online aan het shoppen. Dankjewel!

Niet milieu vriendelijk, maar heb echt een flinke bestelling geplaatst. Hopelijk zitten er dingen tussen waar ik me blij in voel.

2 likes

Ik vandaag ook 1 kind. Ik zeg na een aantal brutale opmerkingen: “ik vind dat je nu best brutaal bent, daar hou ik niet van”. Zegt hij:“en ik vind jou brutaal” :woman_facepalming:
Heb zn spullen gepakt en hem op een andere plek gezet. daaaag

1 like

Echt hoor. Soms is t gewoon klaar toch
 dit mannetje is sowieso altijd opstandig en heeft een slechte werkhouding. Zag op m’n fitbit hartslag ding dat ik rond dat moment gewoon een hartslag piek had haha. Frustratie :speak_no_evil:

3 likes

Soms heb je van die dagen dat je je intens eenzaam voelt. Vandaag is blijkbaar zo’n dag :frowning_face:

2 likes

Herkenbaar :sweat_smile:
Ik heb ditzelfde kind gisteren terug naar de kleuters gestuurd: “als jij je gedraagd als een kleuter, mag je werken bij de kleuters”. Volgende stap is de peuters :sweat_smile:
Nee ik weet het echt niet bij dit kind, maar het was wel lekker rustig in mn groep daarna, dus dat was zeker fijn.

Vandaag ook een ander kind die boos was tijdens de gym, hij ging weg. 5 minuten later doet hij weer mee, vervolgens weer boos en ging hij zich omkleden. Je doet maar dacht ik, ik blijf niet aan de gang.
Komt hij terug zegt hij: nu doe ik weer mee. Ik: “ja prima, maar wel in je gymkleren”.
Hij weer boos en hij ging naar de klas.

Komt ie eind van de gymles naar me toe (hij had dus niks gedaan) zegt hij: “juf ik heb de klas voor je gepoetst” :heart_eyes:
Ja jezus wat kan ik daar nou op zeggen :sweat_smile:

Komt een meisje aan: “juf kun je afspreken?” Superserieus.

Ander kind: “ik mis jou nu al”

Kan nog uren doorgaan over dat stelletje van mij.

10 likes

Ah :heart::heart: knuffel :kissing_heart:

@PizzaFunghi ook voor jou!

2 likes

Wat lief dat je het vraagt! Ja, mijn vriend heeft er speciale software voor gekocht en het is gelukt!!! Kon weer janken en nu van geluk :heart::sob: foto’s zijn blijkbaar erg belangrijk voor me


20 likes

Ah wat fijn!!

1 like

Lief dat jullie zo meeleven haha! Voelde me zo oppervlakkig dat ik erom moest huilen #biecht

1 like

Nee niets oppervlakkigs aan hoor, zou precies zo reageren

1 like

Mijn huisgenoot zet de wasmachine op een programma dat 3:40 uur :confused:

ik :clap:t2: heb :clap:t2: te :clap:t2: veel :clap:t2: gegeten

16 likes

Heb je iets van aloe vera?

ik vind theresa may echt cool en heb ondanks haar ideologie echt heel veel respect voor haar

7 likes

Morgen eerste festival van dit jaar voor mij. Heb er zin in :grin: Ook gaan mn soortvanvriendmaartochniet en mn zus elkaar voor het eerst ontmoeten daar en slapen ze allebei savonds bij mij haha. Lekker fast forward ineens, ben zo benieuwd wat mn zus van hem gaat vinden.

7 likes