Heeft er iemand hier wel eens een taalreis/taalvakantie gedaan bij EF of Travelactive?
Ik ben met een grote groep die ik niet zo goed ken in Barcelona en het was heel gezellig in de kroeg maar toen wilde ze opeens naar de club en ik haat clubs dus lig nu in bed maar heb spijt dat ik niet ben meegegaan nu.
Edit: nvm m’n vriend komt net thuis en 't was kut. Vermoedens bevestigd.
Love you allemaal sorry want beetje veel aangeschoten
Wtf is er nu een soort dramatisch bons geluid als ik een berichtje op facebook ontvang? haha
Halloooo
Lightbox is weer lammm
Einde bericht
Pff heb echt zo vaak gehoord dat ik boos keek. Ben ook weer eens wezen stappen hoor
Het is al licht en ik hoor vogels fluiten.
Welterusten
Dit is zo lief
Ik heb gisterenavond het huishoudboekje (app) gedownload en alles ingevoerd en ben echt in mijn nopjes er mee
Ik word echt moe van het feit dat ik niet meer kan uitslapen. Lag er om 2 uur in en ik word alsnog om 7 uur wakker
Hoppa, nog even werken, en dan over maximaal 3 uur weer klaar.
Ik heb een splinter in mijn voet, doe zit best diep. Iemand nog goede tips?
Ik heb gisteren al een uur in bad gelegen, al huis weg geknipt.
Wie heeft de tip?
Ik heb nog precies 24 uur om te leren voor een tentamen, waarom ben ik zo
Oei, dat klinkt ook niet best. Ik hoop voor je dat je niet al te laat weer thuis bent, succes!
Dat is wel een goede. Hoop dat ik niet te veel eelt daarvoor heb.
Gewoon doen
Ik ga met mn vader naar de int.ratuin
Ik keek net een video van het Spice Girls concert en behalve het geluid was het echt tof. Ik hou nu nog meer van Mel C
Ja dan kan je er prima naartoe!
Ik heb dit ook wel eens gehad en dan een paar uur later kreeg ik alsnog een van mn monsterkaters
Ik ben ook al wakker en wil eigenlijk echt nog ff slapen maar lukt nieeet.
Ik heb dit op malta gedaan via interlanguage, goede ervaring