Wat je even kwijt wilt #21

Een dag in Ibiza met @daytona en we kregen al een aanbod van sugardadies om af te spreken en naar hun zwembad te komen :joy:.

18 likes

Programma over tienermoeders wat je had gekeken

Haha thanks

Ik ben vandaag nog tussen Eindhoven en Tilburg op en neer gereisd en de treinen reden gewoon volgens planning, ieder kwartier zelfs dus superfijn. Denk dat dat morgen dan ook zo is ja :blush:

1 like

Oooh die zijn zo lekker ja!! Ik heb ook een fase gehad dat ik ze zo vaak at, nu haal ik ze maar niet meer in huis want dit zijn echt koekjes waarbij ik geen maat kan houden :no_mouth:

Ik ga vanavond voor het eerst mee naar de vrienden van m’n date en ik ben zooo zenuwachtig hahah

7 likes

Ik las tot twee keer toe HORMOONontmoetingsplek haha

3 likes

Er is een nieuw stuk stationsplein open bij Utrecht Centraal en nu hoef ik niet meer iedere dag om te lopen door Hoog-Catharijne, hallelujah!!!
Wat ga ik met al deze tijdswinst doen omg (laten we realistisch zijn, waarschijnlijk niks maar toch fijn!!!)

9 likes

Weet iemand hier toevallig waar ik goede scrunchies kan vinden? Met mijn oude scrunchies van de Primark heb ik jaren kunnen doen voordat de rek eruit was maar het setje wat ik net bij de Primark heb gekocht is van veel slechtere kwaliteit.

Die reclames zijn soms ZO vreselijk fout he gatverdamme. Ik hoorde net “stel je nu eens voor, dat je zonder schuldgevoel ijs kan eten”. Eh ja dat kan ik altijd, houd je bek, en nu denk ik dus een schuldgevoel te moeten hebben? Wat ongelofelijk triest. Bah

11 likes

Dank je wel, dan ga ik daar naar kijken :relaxed: Die zullen wel van goede kwaliteit zijn

Sinds ik dat verhaal heb gelezen dat jij je date een boterham met hagelslag zonder boter had gemaakt en dat hij onwijs knoeide daarmee moet ik daar iedere dag aan denken en lachen :joy:

13 likes

Ik heb mij hier een zomer ooit ziek aan gegeten. Heel puberaal blowen bij de Hoornseplas en daarna een hele middag over twee koekjes doen. Overal gesmolten chocola. Die zomers mis ik wel.

Was laatst ook nog bij een ultieme stoner die nog nooit zo’n chocolade caramel stroopwafel had gehad. Hij zag ze, kocht ze, had heel enthousiast gewacht tot hij vrij was en die gelukzalige blik toen hij zijn eerste hapje nam was het zo waard.

Tegenwoordig blow ik niet meer maar kan soms nog wel eens missen hoe lekker dingen soms waren. Of je tong in een chocozoen steken, de suiker horen knisperen op je tong en die rilling die dan langs je rug loopt, dat waren nog eens tijden

5 likes

Ik ben bij mn ouders voor de gezelligheid. Maar net bellen de buren aan en nu staan ze al een half uur te ouwehoeren in de gang en zit ik hier

10 likes

Ik ging net mijn jurk voor zaterdag aandoen met corrigerend ondergoed dat ik heb gekocht. Ik weet niet of het corrigerende ondergoed te strak zit maar je ziet overal juist bobbels en lijnen? Stom.

En er zitten vlekken in mn jurk waarvan ik niet snap hoe ze erin komen, hopelijk gaan ze er nog uit.

Omdat het op het forum laatst over de friendzone ging (misschien in het GoT topic?).
Denk niet dat het aan de niet bestaande friendzone ligt dat hij geen dates krijgt.

5 likes

M’n moeder en ik kijken samen naar Wie is de Mol België (we lopen iets achter) maar dachten dus dat de mol pas komend weekend bekend werd gemaakt.

Eergisteren las ik het nieuws toen er opeens stond ‘** is de mol!’ Ik dacht echt neeeee kutzooi maar besloot om niks tegen m’n moeder te zeggen want dan verpest het ons spannend moment van de uitslag.

Dus net hadden we het over de komende finale maar ze leek totaal niet enthousiast. Toen zei ze opeens ‘ik moet iets opbiechten, ik heb vanochtend per ongeluk gelezen wie de mol is…’ :sweat_smile:

Ik barstte echt in lachen uit haha. Nou weten we dus al beiden wie het is, dan moet ik dit weekend in ieder geval mijn reactie niet faken :yum:

15 likes

Voor degene die over Homescapes begon (@Karl_Lagerfeld volgens mij?) bedankt nu ben ik mega verslaafd en heb er helemaal geen tijd voor eigenlijk. Maar die butler is zo schattig en ik heb nu ook een kat :heart_eyes:

2 likes

Ik kan nergens vinden hoe laat de wedstrijd begint. Iemand?

21:00u

1 like