Wat je even kwijt wilt #21

21:00

1 like

Dank u

1 like

Ja dat dacht ik ook! Dus ga nog ff een maat groter proberen

@Evi-lena huh hoezo Kun je dat nergens vinden? Ik type Ajax in en het staat meteen bovenaan

11 likes

Ja, haha ellende! Vriend wil alles zien dus ik zit hier maar elk topic te spammen.

2 likes

Ik ben begonnen met Dumplin en ik voorspel nu alvast dat ik ga janken

1 like

Ik heb 'm gisteren gezien en vond het echt een leuke film, maar geen jankfilm. Maar ik huil ook vrijwel nooit bij films eigenlijk.

1 like

Nee, volgens mij is het ook niet een jankfilm, maar het is nu al veel te fucking herkenbaar

O ik keek in de tvgids en daar stond het vanaf 19.30 en daarna keek ik op de tv zelf (KPN) en zag ik nergens dat het werd vooraangekondigd

Ik had altijd een heel goede vriendin met wie het contact in de loop van de tijd verwaterd is, maar ik denk wel vaak aan haar en wil haar al heel lang een bericht sturen maar durfde t niet. Nu heb ik het net toch gedaan en ik heb geen idee of ze er nog behoefte aan heeft maar ik zou het zo leuk vinden om weer contact te hebben.
Nu wil ik mn telefoon uit het raam gooien :joy:

2 likes

Hallo is het een nationale feestdag ofzo? Ik ging net even het pakketje voor @Bertie wegbrengen en overal rood wit op straat, mensen lopen allemaal “joden” te brullen en allerlei kleine winkeltjes etc zijn gewoon dicht!

Misschien dat ik even ergens aanhaak om te kijken voor de gezelligheid, de Twijfelende Funsupporter.

2 likes

Oh nee dat was ik niet! :thinking:

Ik probeer een shooter spel te spelen. Hoe doen mensen dit.

Holy shit Ajax :smile: :smile: :smile:

Mijn vriend is zo schattig. Na 2 jaar vertelt hij nog allemaal voetbal weetjes tijdens een wedstrijd, terwijl voetbal me echt helemaal niks boeit. Hij is er zo enthousiast over, dat hij gewoon vergeet dat ik niet luister.

10 likes

Wel chill dat het zo snel 1-0 is, maar dat maakt t toch minder spannend eigenlijk

Net ruim een uur met mn beste vriendin aan de telefoon gezeten :woman_shrugging::blush:

4 likes

Ik kan wel typen dat je je nergens voor hoeft te schamen, maar daar word je gevoel niet minder op. Het is wel zo overigens.
Heb je veel last van je rug? Een massage/fysio geeft vaak wel direct verlichting, dus hopelijk heb je nadien iig minder pijn.

En van te voren ff aangeven dat je het niet zo fijn vindt, dan kunnen ze er rekening mee houden.
Succces :heart:

1 like

Heel stom, maar toen ik met nek en rugklachten naar de fysio ging en daarvoor werd behandeld met massages werd mijn huid daar ook beter. Mijn therapeut gaf aan dat de onzuivere huid juist daardoor kon komen. Het is nu ook echt minder!

Detective Pikachu is zooo leuk!:heart: (Het is nu pauze)

  • Ryan Reynolds als Pikachu :star::star::star::star::star:
  • Exotic Fanta slushie :star::star::star::star::star:
  • Dat ik net als toen ik in 2000 naar de Pokémon film ging, Pokémon kaarten heb gekregen :star::star::star::star::star:
12 likes

@Insouciance Ik heb ook geen traan gelaten, haha :stuck_out_tongue: Echt totaal niet.

Ik haat het als een verhaal niet loopt zoals 'ie moet lopen, maar ik niet goed weet waar het probleem zit.

2 likes