Wat je even kwijt wilt #21

Ik zou willen dat ik thuis kon werken, want het blijft maar regenen hier en niet zo’n beetje ook. :weary: Dat wordt dus zeiknat worden en in die kleffe regenjas werken.

Vind je dit niet juist het ideale weer? Zit liever met dit weer binnen dan wanneer de zon schijnt

1 like

Ik kan mn dag ook niet helemaal vullen denk ik, naja. Tussendoor maar wat klusjes doen en anders is het jammer. Ga niet uren invullen die ik echt niet nuttig kan besteden.

Nee, door de regen is het hierbinnen zo donker dat ik lampen aan moet doen en dat vind ik stom en deprimerend. Ik heb liever gewoon een subtiel zonnetje.

2 likes

Ik vind het zo grappig dat jullie het over regen hebben, want hier (noord holland) is niks :stuck_out_tongue:

1 like

Eigenlijk zou jij vanuit huis gewoon enkele uilen moeten hebben die de post voor je naar geadresseerden brengt.

2 likes

Haha, als dat zou kunnen :stuck_out_tongue: Wel meer dan een paar overigens. Stuk of 15. :rofl:

Lijkt me wel leuker uilen verzorgen dan de post rondbrengen. :wink:

1 like

Haha, mij ook, ja. Moeten ze alleen wel op het dak slapen, want ik heb katten :rofl:

1 like

Ik heb straks een examen en ben er totaal niet klaar voor… Echt hekel aan mezelf dat het niet goed ingeprent zit.
Mijn date heeft me gisterenavond ook teleurgesteld dus ik voel me echt rot.

Ik ben een dag vrij en weet niet wat ik ga doen!
Twijfel of ik de sims ga spelen of rollercoaster tycoon.
of gewoon niks ga doen.
of de konijnen borstelen

2 likes

Ik werk vandaag ook thuis, wat inhoudt dat ik al mijn cliënten moet bellen.

Ik ben hier nu al klaar mee. Ik dacht dat ik het chill zou vinden, maar ik heb 100x liever gewone spreekuren.

1 like

Succes met je examen! Misschien gaat het meevallen!
En irritant als dat ook zo in je hoofd zit, probeer het even te parkeren voor na je examen, als dat lukt.

1 like

Kun je niet video bellen hah

Wow ok dus blijkbaar heeft mijn moeder mooi weer gespeeld laatst, want ze moet een CT scan laten maken om te kijken of het geen tumor, cyste of kanker is, en ze kan pas 24 juni hiervoor terecht wtf. Dat ze zo lang moet wachten vind ik echt bizar. Het dringt nog niet echt binnen. Maar ik hoop maar op een cyste. Ergens hoop ik ook dat als ze echt dachten dat het ernstig was ze haar wel net spoed hadden geholpen maar goed dat is misschien ook wel weer wishful thinking.

Huh seizoen 5 is toch pas in juli klaar in Amerika?

@SelenaGomez Wat erg, heel veel sterkte :heart:

Dankjewel!! En jup… Een rot examen op mijn verjaardag :sweat_smile:
En dankjewel @ellegirltalk

2 likes

Oh ik dacht dat aflevering 9 het einde was!

Wanneer word het eindelikk zomer…

1 like