Zo ben na driekwartier eindelijk ingelogd op werk.
Hahah
haha
kuiten bijtertje 
nu nog irritanter dat m’n fiets gisteren gejat is, heb ook zin om er doorheen te fietsen!!!
Ik vind het oprecht jammer dat ik dit mis, haha. Ik wil ook door de IJtunnel fietsen.
Ik had een tijdje terug een berichtje gekregen via een website om eventueel samen te gaan sporten. Dat vond ik erg leuk, want ik zou het zo fijn vinden als ik samen met iemand zou kunnen sporten. Diegene heeft niet meer gereageerd op mijn berichtje en dat vind ik echt jammer.
Succes! Komt vast helemaal goed!
Wat een deprimerend weer om thuis te werken.
Ontkalken kan daar tegen helpen, heb ik ook weleens gehad. Het leek toen niks te maken te hebben met dat doorboren maar het hielp wel en hij doet het weer gewoon!
Ik heb ook zo’n hekel aan thuiswerken he. Ons systeem is ook overbelast momenteel omdat er te veel mensen aan het thuiswerken zijn 
Wel prima! M’n manager reageerde vrij praktisch/zakelijk maar wel ok. Collega’s reageerde wel heel lief! Lief ook dat je er naar vraagt!
Werk nu thuis wegens de staking, maar er zijn problemen met het thuiswerksysteem. Dus heb nu een ultiem chille vrij ochtend!!
Ik zou om acht uur beginnen met werken. Ik lig nog steeds op bed te chillen. Hoezo ben ik zo. Motivatie is helemaal weg de laatste weken. Zo gaat cum laude afstuderen ook echt lukken🙄
Ik vind dit zoooo absurd. Vooral als je je bedenkt wat voor extreme tocht dit is en die mensen moeten soms maanden wachten om omhoog te kunnen, sta je daar met z’n honderden. Volgens mij is het nog steeds de moeilijkst bereikbare top hoor, het wordt daar soms -62 graden, je ogen vriezen dicht, je tenen vriezen eraf, er gaan dus veel mensen dood, ellende.
Ik zit ook liever op kantoor eigenlijk. Dit is niets voor mij
. Gelukkig heb ik geen problemen met de systeemverbindingen, maar sommige collega’s wel. Ook wel logisch wanneer er honderden/duizenden thuiswerken
Wat naar, sterkte!
Het is wel de dag van het internet vandaag
Iemand stuurde mij deze tweet en ik dacht dat is een grapje, een omroep gaat dat echt niet posten.
"Het meest romantische dat onze gast van vannacht Fred Teeven ooit deed is de liefde bedrijven op het strand. “Één keer lang geleden en een keer niet zo lang geleden. Sommige dingen plan je niet in het leven, dat soort zaken gebeuren.”
Jawel hoor 

Ok laatste spam, ik heb vol verbazing naar die foto’s van Mount Everest gekeken (@HvO) maar moest hier toch om grinniken 
M’n baas vindt dat ik minder hard moet werken dus denk niet dat ze zich er druk om maakt. Ben een afstudeerder die nu de lead is van een project ivm wat ik moet doen voor mijn scriptie. Die maakt zich niet druk of ik elke dag 8 uur haal of niet gezien ze in een normale situatie tien keer zoveel zou betalen aan iemand die mijn werk uitvoert.
Ik zou even koffie gaan drinken met mijn date, maar volgens mij ligt hij nog knock out want heeft mijn berichtjes van uur geleden nog niet gelezen. Ook zielig om hem wakker te bellen na zijn late dienst maar nu zit ik half te wachten. Hmm.
Mount Everest is vergeleken met veel andere bergen relatief eenvoudig. Het is natuurlijk facking hoog en de omstandigheden zijn zeer moeilijk, maar de berg schijnt qua klimtechniek niet heel lastig te zijn, zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld de K2. Maar het blijft een uitzonderlijk gevaarlijke klim en het is absurd dat er zoveel klimvergunningen worden gegeven, vaak aan mensen die niet eens veel ervaring in de bergsport hebben.
Ik werk ook thuis en ben dan altijd zo snel afgeleid. Heb ook niet heel veel te doen eigenlijk, dus dat helpt niet.