Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb straks een (medische) afspraak en ben zenuwachtig, merk het meteen aan mn darmen.

1 like

Door dat vermoorde meisje Julie hier in BE, merk ik toch dat ik wat angstig word :confused:
Ik ga normaal alleen naar Rock Werchter dit jaar, 1 dagje, maar nu vraag ik me af of dat wel een slim idee is.

Gaan echt waar! Het grootste probleem met de moord was dat er weinig tot geen sociale controle was in de wijk waar ze door fietste. Als er iets is was er op Werchter wel is, dan is het net dat. Ik snap dat het nu beangstigend is omdat het net is gebeurd, dus misschien verandert je gevoel nog met de tijd, maar je mag ā€˜henā€™ echt niet laten winnen.

3 likes

Oh, ik begrijp heel erg dat je angstiger bent geworden! De moordenaar van Julie is al opgepakt, misschien dat dat je iets geruststelt? Ik denk overigens dat je wel prima alleen kunt gaan, op een festival zijn zoveel mensen aanwezig!

1 like

Aw wat een lieve reacties van jullie! <3 Ik ga sowieso gaan, maar ik ga hoogstwss met het openbaar vervoer heen en terug en 's nachts is dat misschien toch wel een beetje eng alleen.
En door die situatie twijfel ik nu hoe ik het het best en veiligst aanpak.
Echt stom dat dat een invloed op me heeft.

Ik ga twee dagen en word opgehaald/gebracht, als je wil mag je wel met mij mee? Moet je wel vanuit Leuven terug naar huis, maar het is wel een boerderij dus misschien maken de paarden het waard

8 likes

Wat een super lief aanbod. Wanneer ga je? Ik ga de zondag als Muse speelt!
Ik kijk nog even aan hoe ik het aanpak maar ik hou je aanbod zeker in mā€™n achterhoofd <3

1 like

Ik heb een keer gehad dat er een wimper was vastgegroeid/gekleefd aan mijn oog, die heeft ruim 2 weken op dezelfde plek gezeten. Toen heeft de huisarts hem er met een pincet uitgetrokken :sweat_smile:

Ik ga zaterdag en zondag!

1 like

Je bent een jaar lid van dit forum!

1 like

Dat is omdat je account een jaar bestaat! :slight_smile:

1 like

Is het je niet eerder opgevallen toevallig haha? Paar dagen geleden had het halve forum zoā€™n taartje omdat het forum zelf toen een jaar bestond. Wel gezellig ja! De taartjes van als je jarig bent zien er net anders uit, dan weet je het verschil haha.

Ik vind dat je juist een lief en behulpzaam berichtje hebt gepost! En als ik je op Facebook had, dan had ik je denk ik ook een berichtje gestuurd. Jammer dat je zoā€™n vervelende reactie krijgt. Ik snap de gedachtengang ergens wel, want we zijn ook met (te) veel mensen. Maar die mensen zijn er alā€¦ Dus we kunnen beter onze leefstijl aanpassen.

Je hebt mij in ieder geval geĆÆnspireerd om deze week wat beter op mā€™n keuzes te letten :hearts: Soms vind ik goed voor de aarde willen zorgen best een lastig iets en word ik overweldigd van het idee van wat ik dan allemaal ā€˜moetā€™. Maar dan bedenk ik me dat kleine dingetjes ook helpen. Dus ik ga deze week eerst maar eens mā€™n koelkast leegeten en vanmiddag naar de kringloop.

4 likes

Omg ik ben net gewoon beroofd van een avocado in de supermarkt. Stond bij de AH met boodschappen en een oude hele nette vrouw stond na mij en in alle haast heb ik mijn boodschappen bij elkaar geraapt om vervolgens bij de inpaktafel verder mijn boodschappen in te pakken. Toen zag ik tot mijn verbazing maar 1 avocado en ik had er 2 ivm een aanbieding dus ik keek om naar die kassa en zag tot mijn grotere verbazing dat die vrouw gewoon stiekem mijn avocado in haar tasje deed :scream:
Ik ben vervolgens teruggelopen om te zeggen dat ik een avocado miste en zij spurtte ervandoor en toen zei ik tegen de caissiĆØre dat ik zag dat zij mijn betaalde avocado in haar tasje had gestopt. Was een jong meisje, durfde er niets mee dus toen naar de info balie gelopen en daar kreeg ik een avocado terug. Wtf man, dit was het spannendste van mijn dag tot zover :call_me_hand:t3:.

103 likes

WAT EEN LEF! Een avocado jatten van een millennial, bijna net zo erg als wanneer ze je auto jatten MAAR JA die hebben we niet want die kunnen we niet betalen :mad:

Ik heb mn belastingteruggave :dancingbanana:

24 likes

De avocado die ik terugkreeg was voor mij eigenlijk helemaal niet meer bevredigend. Dat die mevrouw er mee weg is gekomen zit me Ć©cht dwars maarja blijkbaar AH donā€™t care :face_with_monocle:

1 like

Wat lief, dankjewel! :slight_smile: Dit soort positieve reacties maakt me echt blij. Veel succes (en plezier) met eten en shoppen!

@Enthusiasm hoop dat die avocado rot is vanbinnen hehehe

4 likes

Grote kans dat ze over drie weken nog steeds de ruiten kan ingooien met haar ā€˜eetrijpeā€™ avocado.

20 likes

:joy: :joy:

Wat me zo dwars zit is dat zoā€™n nette mevrouw er blijkbaar wel mee wegkomt met het stelen van een avocado van 1,09
Was het anders geweest als het een heel ander type mens> geslacht of etniciteit of leeftijd was??
Jongens van 16 die een blikje energy stelen van 30 cent krijgen een taakstraf opgelegd man

OkƩ nu houd ik er over op pfff :+1:t3:

18 likes