Wat je even kwijt wilt #21

Ik ben bezig met een sollicitatiebrief en heb deze net naar mijn beste vriendin en broer gestuurd om na te laten kijken en word zelfs daar al zenuwachtig van. Laat staan dat ik hem straks echt op moet sturen naar die organisatie… :grimacing:

2 likes

Ja ik ga straks maar weer ff langs, thanks!

Op den duur krijg je levels met zeebubbels die uitbreiden en toen ben ik gestopt, want ik ging mezelf echt opvreten van binnen omdat het dan niet lukt

Nee zit niet in een spuitbus!

@Santeria Staan er geen planten/hagen die zo kunnen ruiken? Volgens mij ruiken buxussen ook wel eens zo…

Hahaha, ergens om een hoekje

1 like

Ik moet straks van Schiphol naar Ziggodome rijden in mn eentje en ik vind het doodeng :(. Ik ben niet gewend om in Amsterdam te autorijden.

Iemand tips voor parkeerplekken bij Ziggodome waar je niet midden door de drukte hoeft? Vind het niet erg om een stukje te moeten lopen.

Van Schiphol naar ziggo is alleen maar snelweg! En rondom de ziggodome zijn ook grotere wegen en grote terreinen voor parkeerplaatsen. Je hoeft alleen maar bordjes te volgen voor p2 bijvoorbeeld! Easy peasy echt waar!

1 like

Haha, misschien maar beter :no_mouth: Ik ben nog maar bij level 45 of zo, dus zal nog wel even duren.

@Karl_Lagerfeld had ff gezocht, het was @Enthusiasm haha

1 like

Wat een zuurpruim zeg. Heb je jurkje gezien en is echt tof!

1 like

Ik heb echt zitten huilen van het lachen hierom,geweldig

Andrelon beachy volume oid. Moet je echt je best doen wil je daar een witte waas mee krijgen, en dan nog even je handen erdoor en is het ook weer weg.

1 like

Spannend, straks voor de eerste keer naar de bloedbank. Ik had dit tijdje terug ook al gezegd maar ik voelde me toen uiteindelijk te depri door het overlijden van mijn moeder maar nu ben ik er wel klaar voor. Ze gaan eerst alleen bloed afnemen om te testen of ik wel geschikt ben.

13 likes

Ah spannend, komt vast goed :biggrin:

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen grote fan ben van naalden haha maar ik zet mij er wel overheen voor zoiets belangrijks.

Ik stapte net naar buiten en de tranen rolden over mijn wangen. Ook een prikkel in mijn neus. Niet van het huilen maar van pollen ofzo? Echt heel raar. Ik heb geen hooikoorts voor zo ver ik weet

Ik ben aangenomen voor een stage vanaf september! Heeel spannend want ik ga terug naar m’n ouders dus ik moet veel regelen, maar ik heb er wel veel zin in!

37 likes

Haha ja ik durf ook nooit naar die naald te kijken en blijf het iedere keer nog steeds een beetje spannend vinden. Maar achteraf valt het me altijd weer mee!

1 like

Wat ontzettend heftig. Ik adviseer je ook om contact op te nemen met 113, zodat je kan overleggen en ook jij hier niet alleen in staat.

1 like

Ik ben om 07.30 opgestaan, naar school geweest, anderhalf uur benen getraind, net 800 calorieen aan pasta gegeten en nu vind ik het tijd voor een middagdutje :ok_hand:t3:

11 likes