Wat je even kwijt wilt #21

collega gaat vertellen wat er allemaal te doen is in het dorp waar ik binnenkort naar toe gaat. Ja euh boeien, ik wil gewoon winkelen. Maar dat vind het weer niet kunnen XD.

Ik heb morgen een bruiloft maar heb echt niks om aan te trekken😅

Nee het gaat regenen en onweren vanmiddag, dus ik wens hem sterkte.

1 like

Ik kom echt al de hele week mn bed niet uit :weary:

Ik kan niet wachten tot het weekend! Nog twee dagen werken en dan lekker tot rust komen en met vriendinnen wat drinken in de stad

Werk ze!

1 like

Na het weer van de afgelopen dagen, kon ik me al niet voorstellen dat het opeens zomerweer werd :joy:

@Oprah hahah een kiwi of een optimistische Nederlander die bij een paar zonnestraaltjes al de korte broek uit de kast haalt.

2 likes

Succes!

1 like

Was dat dezelfde die je rok te truttig vond? Kan zij ook gewoon normaal doen?

7 likes

Ohh ik heb vandaag een taartje! Ik kon vorig jaar het nieuwe forum niet zo goed vinden dus het duurde een halve week (?) voor ik er was. En vorig jaar rond deze tijd werd het echt heel stil op egf dusja toen moest ik wel. In mijn boemboemwagen met tokkiemuziek. Huh.

4 likes

Kun je ergens zien hoe lang je lid bent?

Haha ik zit op kantoor en we hebben een afspraak met een vertegenwoordiger van verpakkingen en die jongen is helemaal gefuckt over Ajax. Echt om de 5 minuten begint hij er weer over. Waarom laten mensen zich hier zo door meeslepen? Ik snap het oprecht niet.

22 likes

Ik begreep het ook niet zo erg, want ze zijn vet ver gekomen en daar mogen ze best trots op zijn. Maar ik denk dat het vooral is omdat ze echt tot de laatste 10 seconden dachten dat ze door waren naar de finale en door wat getreuzel van de keeper kregen ze nog een minuut straftijd en in die minuut is er gescoord. Dus de manier waarop ze hebben verloren is zuur. Maar ik vind dat ze gewoon vooral trots mogen zijn op wat ze hebben bereikt.

En als ze nu PSV kampioen laten worden in de Eredivisie ben ik helemaal blij.

o huh ik was heel laat dus :stuck_out_tongue_winking_eye:
Thanks voor het opzoeken

Ohhh stalker 2 hier dan dat vond ik zo’n fantastisch verhaal!

1 like

Hier schijnt de zon nog :grin: ben benieuwd of de regen nog komt. Het is wel super koud op kantoor.

Ja echt hè. Zoals een groot man ooit zei:

Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor

34 likes

Wat heftig! Misschien is het enige wat je kunt doen nu, er gewoon voor hem zijn en zijn verhaal aanhoren. Hij voelt zich in elk geval vertrouwd genoeg bij jou om zijn verhaal te doen. Misschien dat je in een later stadium eens kunt vertellen dat hij ook hulp hiervoor zou kunnen krijgen, maar ik zou dit heel subtiel doen en hem hier niet in forceren. Wel super lief dat je graag iets voor hem wilt doen!

2 likes

Met z’n allen, met z’n allen :tada::tada:

4 likes

Ja, is dezelfde. Zij draagt elke dag vrijwel hetzelfde dus denk mijn outfits nogal buiten haar comfortzone liggen terwijl ik helemaal geen bijzondere kleding aan heb volgens mij.

Wacht, ik post zo wel een foto van de jurk in het wat-draag-je-vandaag-(ofzo) topic.

2 likes