Ik kan niet wachten tot het weekend! Nog twee dagen werken en dan lekker tot rust komen en met vriendinnen wat drinken in de stad
Werk ze!
Na het weer van de afgelopen dagen, kon ik me al niet voorstellen dat het opeens zomerweer werd
@Oprah hahah een kiwi of een optimistische Nederlander die bij een paar zonnestraaltjes al de korte broek uit de kast haalt.
Succes!
Was dat dezelfde die je rok te truttig vond? Kan zij ook gewoon normaal doen?
Ohh ik heb vandaag een taartje! Ik kon vorig jaar het nieuwe forum niet zo goed vinden dus het duurde een halve week (?) voor ik er was. En vorig jaar rond deze tijd werd het echt heel stil op egf dusja toen moest ik wel. In mijn boemboemwagen met tokkiemuziek. Huh.
Kun je ergens zien hoe lang je lid bent?
Haha ik zit op kantoor en we hebben een afspraak met een vertegenwoordiger van verpakkingen en die jongen is helemaal gefuckt over Ajax. Echt om de 5 minuten begint hij er weer over. Waarom laten mensen zich hier zo door meeslepen? Ik snap het oprecht niet.
o huh ik was heel laat dus
Thanks voor het opzoeken
Ohhh stalker 2 hier dan dat vond ik zo’n fantastisch verhaal!
Hier schijnt de zon nog ben benieuwd of de regen nog komt. Het is wel super koud op kantoor.
Ik zag net de foto van je jurk en die is heel leuk!!
Ik zie de hele week al mensen in korte broek lopen. Korte mouwen ook, maar daar ben ik zelf 1 van.
Woah echt? Ik moet zeggen dat ik zelf echt een koukleum ben, dus ik loop lekker rond in mijn truien, winterjas en sjaal
Tijdens mijn werk wel, maar das alleen maar lopen en bewegen, dus dan heb je 't snel warm haha Maar ik stroop wel de mouwen van mijn jas op, dus niet helemaal vergelijkbaar.
Wie heeft DE tip voor droogshampoo die geen witte waas achterlaat op bruin haar ??? Ik heb nu WEER een bus gekocht die me echt binnen 0.3 seconden in een oma verandert ik wil goeieeeee
Batista en dan die voor bruin haar.
Ik vind die van Lush fijn! Maar mijn haar is niet heel donker bruin
Vanavond naar Mumford & Sons .