Wat je even kwijt wilt #21

Ik weet straks of ik een neefje of een nichtje krijg en ik ben super nerveus hahaha

16 likes

Vanmorgen bij de psycholoog geweest, was moeilijk, maar fijn.

17 likes

Woow gaat het tot zo ver door?! En ook echt met die verhaallijn en zo? Wat een werk zit er in dat spel dan, zeg. Vind het ook echt gewoon mooi gemaakt allemaal en tot nu toe gewoon goed gratis te spelen!

@Enthusiasm jaa echt super verslavend haha. Op een gegeven moment kon ik een beetje door het huis heen kijken en het is echt mega veel opknapwerk :scream: ik hoop wel dat z’n ouders het huis niet gaan verkopen, hahaha.

1 like

https://www.lidl-shop.nl/SANITAS-IPL-ontharingsapparaat/p100253409

Voor de geĆÆnteresseerden.

2 likes

Ik had mn koptelefoon per ongeluk kapot gemaakt (ja duh dat het niet expres ging) en opgestuurd naar CoolBlue. Die hebben me gratis een nieuwe gestuurd en ik ben zoooo blij dat ik m nu weer heb :heart: Verbetert mn levenskwaliteit echt meteen, nu hoef ik niet meer naar mensen hun bestaansgeluiden te luisteren in ov en op kantoor :heart_eyes:

TW: kapotte headphones

8 likes

Ik vind het echt jeugdsentiment dat Baked Alaska van Ben & Jerry’s terug komt. Zo vaak gegeten vroeger. Ging toen ook speciaal voor Ben & Jerry’s naar de videotheek. Ik voel me zo oud.

18 likes

is dat zoiets als ā€˜de chinees’ of is het echt de naam van 't restaurant?

Ik heb eten besteld en ben nu de hele tijd nerveus naar buiten aan het kijken. Typisch…

aaah ja precies ik dacht al dat ik dat ook wel eens op een gevel had zien staan ja aha

eet smakelijk!

1 like

Wibra heeft ook plussize pantys!

1 like

Ik had zo’n honger dat ik mijn eten echt naar binnen heb gepropt en allemaal vetvlekken heb gecreĆ«erd op mijn broek. Heel volwassenen.

1 like

Heb echt een prachtige stof gekocht voor een rok, kan niet wachten totdat hij af is :heart_eyes:. Heb nooit meer zin in mijn huidige projectjes als ik nieuwe stof koop.

7 likes

Weet iemand of er een soort wegwerp camera’s zijn die onder water kunnen? Of een goedkopere niet-wegwerp camera die onder water kan? Ik kan natuurlijk googlen, maar vind jullie ervaringen wel fijn!

Hoe weet je dit? Omg dit at ik vroeger altijd hahaha!

1 like

In Paddepoel hebben ze nog een Wibra toch? Ik kan trouwens volgende week wel weer

Hij kan zeggen dat hij het moeilijk vindt om hulp te zoeken, maar door het jou te vertellen is hij eigenlijk al begonnen met hulp zoeken. Supergoed! Die eerste stap van erkennen dat je überbaupt hulp nodig hebt is zwaar en moeilijk, maar daar is hij nu aan begonnen. Als hij het fijn vindt zou ik meegaan naar de huisarts, ook voor het gevoel dat hij er niet alleen voor staat. Superlief van je!

1 like

Ik wil (moet) morgen iets maken met kipfiletblokjes en heb gember en kokosmelk open/aangesneden. Wie heeft hier een goed recept bij? Liefst niet met rijst want dat heb ik deze week al genoeg op :relieved:

Edit: ook in de kast allerlei kruiden en wat groente maar kan dingen erbij kopen
natuurlijk

Edit: gevonden. Kip staat al te marineren :slight_smile:

1 like

https://www.bol.com/nl/p/kodak-sport-camera-wegwerpcamera/9200000011843992/?suggestionType=browse&bltgh=gpbboY5OCeqI4gapM-NNfw.1.6.ProductTitle

Je had ze vroeger ook bij de kruidvat, maar die zie ik niet meer op de site staan.

2 likes

Op de insta van UK is hij al aangekondigd en de Nederlandse zit er bij scoop shops heel de tijd op te hinten (spot the polar bear aka die witte chocolade ijsbeertjes). Dus kan haast niet anders.

1 like

Ik ben een beetje in de war. Ben op een interviewlocatie bij een bandje maar het is ook een soort sportschool ofzo? En er kwam net een hijgende man de toiletten binnen en ik stond daar zo mn leven te overdenken in normale kleding (ben echt te vroeg) en het was awkward

3 likes