Ik ben gisteren na echt maaanden (jaaaren…) wikken en wegen éindelijk voor het eerst naar de sportschool gegaan om te fitnessen en IK BEN ZO HYPED! Ik dacht oprecht dat ik het superkut, ongemakkelijk of hoogstens “wel ok” zou vinden, maar ik werd gelijk ontzettend op m’n gemak gesteld door de trainers, vond de sfeer onwijs meevallen en vond het echt superlekker om op de apparaten te werken??? Echt wtf, wat een ontdekking! Zelfs het kwartier cardio warm-up en cooling down vond ik wel meevallen. Ik ben helemaal verbaasd en kan al de hele dag niet wachten tot ik morgen weer kan gaan! Ik ben echt supersloom en superzwak enzo, maar het maakte helemaal niks uit en ik kan nu niet geloven dat ik me superlang druk heb gemaakt omdat ik niet fit genoeg was om te fitnessen.
Ik voel me echt een dom blondje vandaag.
Bear in mind dat dit welgeteld de derde keer is dat ik in dit huis dweil (na 5 jaar) en al m’n eerdere dweil-ervaring alleen in de horeca is waar je vaak een dweilbak op rolletjes hebt. Met kerst heb ik “voor de grap” een supersonische dweil met uitknijpapparaat gekregen van m’n vriend.
Ijverig vulde ik de emmer in de badkamer, zette de dweil er in en begon hem richting de deur te trekken. De supersonische dweil-emmer heeft anti-slip en glijdt niet mee dus SPLOTSHH de hele badkamer stond blank.
Nadat ik dat allemaal had opgeruimd deed ik ook nog even de keuken en nu wilde ik net even rustig gaan zitten met m’n vers gezette potje koffie. Maar het koffiezetapparaat staat midden in de keuken, dus ik probeer met 2 reuzenstappen bij dat apparaat te komen zonder de hele vloer weer vies te maken en ik SPLOTSHHHH ik lag op m’n kont en overal koffie.
Dit kwam ik even melden, nu ga ik weer opnieuw de keuken dweilen, ajetoo.
Hij keek me een beetje raar aan hij was zo aan het hijgen van het sporten. Maar ik bleek gewoon op de verkeerde plek te zijn hahaha
Ben zoooooo blij
Vandaag te horen gekregen dat we gaan verhuizen! Woon nu in een dorp wat zo zo zo saai is dus ik ben intens gelukkig. Verhuis wel weer naar een ander dorp, maar wel een levendig dorp.
Jaaa dankjewel
En hoe was het verder? Heb je een beetje een klik met collega’s?
Na het is gewoon beetje pechdag vandaag, allemaal kleine dingetjes die fout gaan maar inmiddels gaat het wel weer. Toch bedankt.
Vandaag is niet mijn dag. M’n haar is verpest bij de kapper, heb mijn teen gestoten dusdanig dat ik m’n schoenen niet meer pas en heb weer een situatie gecreëerd waar anderen meer last van hebben dan ik. Ga zo maar alvast in bed liggen denk ik.
Heimwee haha
Ik zag mezelf net in een spiegel langslopen in huis. Met badjas, mascara onder mijn ogen en een pot augurken in mijn hand.
Fijn om te horen dat je je nu beter voelt en dat je er klaar voor bent Misschien heb ik erover heen gekeken maar hoe is het prikken eigenlijk gegaan? Viel het mee?
Ik ben pas 3 dagen aan het werk na een lang weekend maar ik ben gewoon alweer helemaal kapot. Mijn energie niveau is echt waardeloos. Zou zo in slaap kunnen vallen maar wil perse temptation kijken
Ik ga morgen waarschijnlijk alleen in een restaurantje lunchen en ik vind het belachelijk, maar ik vind het gewoon spannend. Heb zoiets nog nooit in mijn eentje gedaan, maar het lijkt mij zo chill dat ik het gewoon moet doen.
Zeker doen!
Weet niet wat voor plek het is, maar ik ga weleens (alleen) ergens lunchen waar ook altijd een paar kranten liggen. Lekker rustig doorbladeren en zo min mogelijk met mijn telefoon bezig zijn. Heerlijk
Hoop dat het je goed bevalt!
Ik moet echt even ophouden met een vriend die ik al tien jaar ken leuk te gaan vinden. Wat is dit. Waarom gebeurt dit.
Naar mijn dorp?
Grrrrrrrrrrrrrrrrr ik. wil. uit. mn. werk. app.
Dreams
Doen!