Wat je even kwijt wilt #21

Ik wil ook😭. Had je al een brief gekregen van een voorlopige aanslag? Zo ja wanneer kreeg je die? En wanneer heb je aangifte gedaan?

Sorry voor dit interview. Ik hoop gewoon heel hard dat ik het nog krijg voor of op mijn vakantie.

:grin:

Ik heb direct mn aangifte gedaan, op 1 april. Had daarvoor al voorlopige gekregen, toch? Anders had ik geen aangifte kunnen doen geloof ik. Maar kreeg 4 mei de definitieve aanslag en heb het vandaag gekregen.

1 like

Ik heb het ook vandaag gekregen. Vorige week maandag heb ik een brief gekregen.

1 like

Ik heb ook vorige week brief dat ik het binnen een week na 30-04 zou krijgen. Heb nog niks.

Maar misschien ligt het aan verschillende banken oid?


Geef me geld!!

2 likes

Ik heb zelf ING en het kwam ook van een ING rekening.

1 like

Ik bedoelde de definitieve aanslag brief natuurlijk. Thanks voor jullie antwoorden @flwhrs

2 likes

pas maar op

zij was dus. zwanger.

8 likes

Ik zit in de tram naar Scheveningen en het voelt echt even alsof ik vervroegd in het bejaardenhuis terecht gekomen ben.

3 likes

Mijn lievelingsschoenen zijn in de aanbieding, maar ik heb nu ook een paar gezien in een andere kleur voor €29… super leuk voor in de zomer maar eigenlijk niet perse nodig… doen of niet?
Ik heb een paar knalblauwe sneakers en witte sneakers. Voor de zomer heb ik twee paar sandalen.

Of moet ik alleen voor de zwarte gaan? Die zijn €38 nu

2 likes

Hebben jullie aanraders qua luchtjes? Ik heb al heel lang Chanel Eau Fraiche en die vind ik mega lekker, fris en citrusachtig. Maar zou miss ook wel eens andere willen proberen. Maar ben echt mega kritisch, ik wil alleen frisse geuren, niks bloemigs of poederigs of zwaar. En zeker niet light blue van D&G.

Omg mijn songfestival feest jurk is binnen en hij is zoooo awesome :star_struck: Ben echt zo blij dat ik er met mijn dikke reet in pas omg

8 likes

Waar zijn ze in de aanbieding? :speak_no_evil:

2 likes

Ik vind Femme van Hugo Boss ook superlekker fris en een beetje bloemig.

1 like

Ik loop nu naar de dagbesteding en ik heb zo geen zin en hoop dat het dicht is :weary:

Argh, ik heb een likdoorn op mijn kleine teen en hij doet zeer :frowning: Moet ik hier mee naar een pedicure of helpen likdoornplijsters voldoende? Of kan ik het zelf op de een of andere manier verwijderen?

@Banananana Verbena van l’Occitane!

1 like

Bronze Goddess van Estée Lauder. Maar ze hebben de verpakking veranderd dus weet niet of die nog hetzelfde ruikt als eerst.

1 like

Jezus ik ben echt hormonaal ofzo.
Een afwijzing, stress, teleurstelling bij elkaar. Wat er gebeurd is met Julie uit Antwerpen grijpt me ook erg aan, vind het zo verdrietig voor haar en haar familie en dat er zo’n ziek persoon kan bestaan.
Ik kan wel janken alles bij elkaar.

Godver de godver ik word me toch een partij chagrijnig van Engelsen die mij, als ik om een zwarte koffie vraag, een americano geven bestaande uit één shot espresso en een halve liter water. Ik vroeg koffie, geen slootwater. :mad:

3 likes