Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb ook vorige week brief dat ik het binnen een week na 30-04 zou krijgen. Heb nog niks.

Maar misschien ligt het aan verschillende banken oid?

Geef me geld!!

2 likes

Ik heb zelf ING en het kwam ook van een ING rekening.

1 like

Ik bedoelde de definitieve aanslag brief natuurlijk. Thanks voor jullie antwoorden @flwhrs

2 likes

pas maar op

zij was dus. zwanger.

8 likes

Ik zit in de tram naar Scheveningen en het voelt echt even alsof ik vervroegd in het bejaardenhuis terecht gekomen ben.

3 likes

Mijn lievelingsschoenen zijn in de aanbieding, maar ik heb nu ook een paar gezien in een andere kleur voor €29… super leuk voor in de zomer maar eigenlijk niet perse nodig… doen of niet?
Ik heb een paar knalblauwe sneakers en witte sneakers. Voor de zomer heb ik twee paar sandalen.

Of moet ik alleen voor de zwarte gaan? Die zijn €38 nu

2 likes

Hebben jullie aanraders qua luchtjes? Ik heb al heel lang Chanel Eau Fraiche en die vind ik mega lekker, fris en citrusachtig. Maar zou miss ook wel eens andere willen proberen. Maar ben echt mega kritisch, ik wil alleen frisse geuren, niks bloemigs of poederigs of zwaar. En zeker niet light blue van D&G.

Omg mijn songfestival feest jurk is binnen en hij is zoooo awesome :star_struck: Ben echt zo blij dat ik er met mijn dikke reet in pas omg

8 likes

Waar zijn ze in de aanbieding? :speak_no_evil:

2 likes

Ik vind Femme van Hugo Boss ook superlekker fris en een beetje bloemig.

1 like

Ik loop nu naar de dagbesteding en ik heb zo geen zin en hoop dat het dicht is :weary:

@Banananana Verbena van l’Occitane!

1 like

Jezus ik ben echt hormonaal ofzo.
Een afwijzing, stress, teleurstelling bij elkaar. Wat er gebeurd is met Julie uit Antwerpen grijpt me ook erg aan, vind het zo verdrietig voor haar en haar familie en dat er zo’n ziek persoon kan bestaan.
Ik kan wel janken alles bij elkaar.

Godver de godver ik word me toch een partij chagrijnig van Engelsen die mij, als ik om een zwarte koffie vraag, een americano geven bestaande uit één shot espresso en een halve liter water. Ik vroeg koffie, geen slootwater. :mad:

3 likes

Bah heel vervelend om je zo te voelen. Hopelijk voel je je snel beter. Soms helpt een potje huilen mij wel.

1 like

Ja wil dus janken maar dat lukt niet. Sad :stuck_out_tongue:

1 like
Samenvatting

Het is deze! :grin: Echt ik ben zo blij haha

41 likes

WOW!

1 like

@Bertie @Jauregui Thanks! Ja ik vond hem ook echt perfect! Maar was bang dat ik er niet in ging passen, dus ben echt blij haha :grin:

2 likes