Wat je even kwijt wilt #21

Grrrrrrr mijn leven gaat weer helemaal niet zoals ik het gepland had en nu moet ik weer van alles doen wat ik niet wil en grrrrrr fak alles.

:expressionless: Fijn, de huisarts is op vakantie. Heel handig nu mijn moeder tijdelijk iets wil tegen de pijn (tot bekend is wat het precies is) of slaapmedicatie. Dus of uitzingen tot eind mei of hopen dat een vervanger het geeft. :frowning_face:

Hoi, ik wil heel graag GOT kijken, maar ik kan nergens een stream of download vinden. Heeft iemand tips?(Of als ik ergens een abonnement van 1 maand ofzo op kan nemen zodat ik het kan kijken is dat ook goed)

Aaaah we zijn zo lekker bezig met het huis, ik ben helemaal enthousiast! Sinds ik het bijna 5 jaar geleden (gasp) heb gekocht heb ik er praktisch niks aan gedaan behalve de tuin opnieuw aanleggen en het begint nu ineens te kriebelen. De slaapkamer make-over is goed onderweg, we gaan de zitkamer volgende week schilderen, het plan voor de keuken begint vorm te krijgen en ik begin eindelijk in te zien dat een nieuwe vloer toch wel een goed idee is. Het is een begane grond jaren 30 huis in Amsterdam en de originele vloer ligt er in, dat vond ik altijd juist charmant maar het is niet goed geĂŻsoleerd natuurlijk en de verf is er ook echt half af door de hond.
Grootste uitdaging is dat ik alles met een mini mini budget probeer te doen dus ik ben de hele tijd aan het speuren op verkoopgroepen en marktplaats maar dat vind ik wel een leuke uitdaging eigenlijk!

Iemand nog leuke tips voor home improvement/DIY shoestring budget Youtube kanalen etc? M’n handen jeuken!

8 likes

Flixtor.to

1 like

ughhhh ik had allemaal belangrijke dingen gepland voor vandaag, moest m’n vader plotseling naar de oogarts in het ZH en moest ik mee omdat hij straks niet meer kan rijden ivm testen etc. daar gaat m’n planning :tired_face:

Dankje, lief!

Oh ja Pinterest! Dom dat ik daar niet aan heb gedacht haha. Freubelkutten Central natuurlijk!
Kringloop staat inderdaad op de planning vandaag.

3 likes

Jaja ik ben nu officieel mevrouw van :grin::grin:

Ff aan de koffie nu en straks aan de zuip hehe

Fijne dag nog lieve FF’ers :kissing_heart::kissing_heart:

130 likes

Echt een maandag dip.
Maar de snee in mijn vinger is bijna dicht dus kan normaler typen.

gefeliciteerd! :sparkles: :ring:

1 like

Omdat ik nogal veel waarde aan m’n privacy hecht en dit topic volgens mij niet members only is. Plus het verhaal is super specifiek.

Ik PM wel even wie het wil horen :relaxed:

4 likes

Superleuk, gefeliciteerd!

1 like

Volgens mij net per ongeluk iemand gerapporteerd in instagram. Wilde door klikken maar drukte dus 3 a 4 keer per ongeluk bij chat in het verhaal op die drie bolletjes.
En hier klikken ging ook al bijna fout. Blijkbaar kan je berichten delen.

Ik ging net met m’n ipl ding over een tattoo. Dat kan kennelijk niet? Heel die tattoo meteen over de zeik, rood en de lijnen opgezet. En het brandt. Love my life echt.

Yikes! Even koelen met een icepack/zak diepvrieserwtjes?

Soms volg ik mezelf totaal niet. Heb straks een date en nu bedenk ik me dat ik helemaal geen zin heb in ĂŒberhaupt een date, met wie dan ook. Ik kan het niet maken om hem af te zeggen, want ik moet over 15 min weg. Maar pff, echt soms word ik zo moe van mezelf

Ja heb er een ijsklontje opgedaan :cold_face:

Waarschuwing: dit is een verwend zeik bericht.

Ik heb een 8 voor mn thesis. Mn supervisor gaf me een 9 maar de secundaire assessor een 7 en ik ben echt heel erg boos. Dat hele ding is veel meer dan een 7 waard, ik heb er zo veel moeite in gestopt, ik heb 3 appendixen en 150+ references (meer dan 12 pagina’s!!!). En ik weet nu al (heb nog niet naar feedback gekeken) dat die 2e assessor me punten aftrek heeft gegeven omdat ik niet rond de 6000 woorden zat (had er 6500), terwijl ik met mn supervisor had afgesproken dat 6500 mocht - en dat was al een mega uitdaging. Ik ben heel blij met die 9, mijn supervisor is echt geen chill persoon en ik ben heel trots erop dat ze me zo goed vond en mijn thesis zo goed vond, maar die 7 :mad::mad::mad::mad::mad::mad: Moet er echt bijna van huilen. En ja ik weet dat een 8 al mega goed is

Edit: en door mn woede ben ik nu heel erg aan het zweten en het zweet prikt mn tattoo (zit dicht bij mn oksel) dus alles is nu kut omdat ik een hoog cijfer heb voor mn thesis

11 likes

Zou je dit nog kunnen aankaarten?