Wat je even kwijt wilt #21

Nee, ik geloof het niet. Dat ze afscheid nam. Jammer, want ik was nog benieuwd naar haar date situatie!

Ja precies @Oprah @Lula je mag niet zomaar niet mee, de reis is verplicht. Dus je moet echt een goed verhaal hebben waarom je niet mee wil en dat bij meerdere personen kenbaar maken. Ik ken toch wel een handvol mensen die niet mee wilden, maar ook het lef niet hadden om dit aan te kaarten en nu toch in het vliegtuig naar waar dan ook zitten.

1 like

Ja ik ook! En van Evi-Lena was ik ook nog benieuwd, maar ben er inmiddels achter waarom zij opeens weg is.

1 like

Ik ben echt een beetje kinderachtige liefdesliedjes aan het luisteren van Rita Ora. Hahah ik geniet er helemaal van.
Weet niet of dit onbeschoft is om te zeggen, maar ik dacht door haar uiterlijk dat één van haar ouders een donkere huidskleur zou hebben, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Haar ouders lijken heel wit te zijn.

Belgrado, we hebben alle mogelijkheden bekeken maar met het ov werd heel erg lastig en heel erg duur.

1 like

Ze is Albanees toch?

Ik stuur je even een PM :relaxed:

Kosovaar. (zo ik heb dit moeten googlen)

Ja het is één grote shitshow nu, echt jongens grab the popcorn.

Ben wel heel kalm en rustig nu :relaxed:
We zijn de nacht goed doorgekomen

1 like

Waarvan?

Hoop dat er snel betere tijden voor jou/jullie aankomen!
Ben wel benieuwd waarom de post weg is? Vind je de post zelf te herkenbaar? Ik kan er ongeveer wel uit halen wat er is gebeurd, maar was ook nog benieuwd naar het precieze verhaal met de vele reacties die er nu staan.

1 like

Ah fijn dat je nu rustig bent! Sterkte :heart:

1 like

Ja ik heb daar verder niet echt beweegredenen voor, het is gewoon heel slecht voor het milieu en ik wil daar liever niet aan bijdragen.

2 likes

Maar @Oprah begrijpt je beweegredenen toch juist wel? Of lees ik het verkeerd :thinking:

1 like

Ze zegt toch ik snap je beweegredenen daar niet van?

Ik denk dat er een , ontbrak. Ze begrijpt je beweegreden, daar niet van.

5 likes

Woops!!!

1 like

Wie heeft er tips voor Straatsburg en omgeving? :smiley:

Volgens mij spoilert Anna Nooshin over de laatste aflevering GoT in haar instagram stories :rage:. Nu ga ik haar echt ontvolgen.

@Luzarl Ik wil even zeggen dat ik het echt heel tof vind dat je daar zo principeel in bent! Ikzelf vlieg in principe ook niet maar vind het voor studie/werk/familie nog wel lastig. Een paar jaar geleden moest ik naar IJsland voor mijn studie en toen ben ik als compromis heen gevlogen en teruggegaan met de boot (ook niet super duurzaam). Ik hoop dat het ov binnen Europa de komende 10 jaar gewoon een stuk beter wordt en dat vliegen binnen Europa dan gewoon niet meer nodig is. :slight_smile:

6 likes