Wat je even kwijt wilt #21

Hopelijk snapt jouw vader wat 1 teen is, mijn vriend dacht namelijk dat 1 teen gewoon een hele bol was. :woman_shrugging:t4:

32 likes

Na t sporten op de bank aan het wachten tot mn medicijnen werken en ik naar bed kan.
Met chocolade. :woman_facepalming:
Heel verstandig

2 likes

Ik heb jullie cadeautips nodig! Mijn huisgenoot is zaterdag jarig en geeft volgens mij ook een huisfeest hier thuis. Ik heb niet megaveel met haar gemeen en ben ook niet close met haar, maar vind het toch wel leuk/netjes om iets van een cadeautje te kopen, maar wat!? We hebben best wel andere interesses dus ik vind het eg lastig. Zij houdt erg van netflixen, wel van comedy en volgt vrouwenvoetbal hier best wel nauw. Iemand toevallig een fantastisch idee?!

Een fles gin

2 likes

Vodka!

Doucheschuim :joy:
Paar repen tonys (ja sorryik zit te vreten hier).
Eetpakketje? Bierpakket/wijnpakket?
Boekenbon

Ze mag niet drinken door medicijnen al een paar maanden… Dat had ik even moeten vermelden wellicht

Mijn medicatie smaak echt lekker. Ik krijg steeds nieuwe versies van hetzelfde middel en nu is een een sinaasappel-smelt-tablet. Onhandig.

1 like

De hel he!

1 like

Neem je deze onder de douche?

8 likes

Een plantje voor op d’r kamer of een bon voor thuisbezorgd (bestaat dit eigenlijk wel?).

Kut

Ik zou nog wel even gaan zeiken hoor. Nee heb je, ja kun je krijgen. In het ergste geval hou je wat je hebt en vinden ze je een zeikwijf. Maar je bent hierna toch weg, toch?

Edit: ik kan niet vooruit lezen omg. Maar lekker bezig!

2 likes

Soms wel, haha.

1 like

Haha hierna ga ik nog 2 masters doen hier :thumbsup:
Ik beschrijf het maar als assertief zijn oid

2 likes

Gefeliciteerd :tada::kissing_heart:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ja een bon voor thuisbezorgd bestaat. Mijn altijd goed ontvangen kraamcadeau :sunglasses:

2 likes

Ik heb de hik.

Nummer 1 en 2 moet ik nog proberen, nummer 8 werkt niet kan ik je vertellen.

16 likes

Nummer één doe ik altijd (zonder rietje) en werkt meestal wel!

1 like