Wat je even kwijt wilt #21

Precies gewoon doen hoor. Ik vinf 2 punten verschil wel heel veel omdat je 500 woorden meer hebt geschreven.

2 likes

Van harte! Heerlijke dag ook met een zonnetje, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd!

Tyfus ik lijk heel erg op mn moeder. Maar ik probeerde die man filter uit en daar lijk ik meeeega op mn vader.
Ik kan echt niet meer zeggen dat ik geadopteerd ben

Samenvatting

11 likes

Ik ben zo gestressed door mijn werk vandaag, maar ik kan er nu helemaal niks aan doen want ik werk alleen een halge dag vanwege een afspraak. Ik heb hier echt hartkloppingen van en ik ben zo misselijk.

1 like

Ah thanks katten, ben echt blij met de bloedvlek en muizenstaart op mijn deurmat :nauseated_face:

1 like

Herkenbaar :sweat_smile:

1 like

Ik zou deze man doen hoor

1 like

Bedankt! Je hebt gelijk. Morgen weer een dag.

1 like

popcorn time

1 like

Bleh wil ff janken. Net zo slecht geholpen in een lingerie zaak ( livera boycott them) ik ben afgevallen en droeg eerst een 95 E. Die is nu veeel te groot. Meet zij me op zegt ze 105/110 E. Met zon blik van meid wat jij zegt klopt niet je bent mega groot.

Ik snap niet waarom ik naar die kut winkel ben gegaan ipv een speciaal zaak voor grote maten. Dacht ja die zulleb wel veel te duur zijn. Nou ga ik morgen toch maar naar dje speciaal zaak want hier klopt echt niks van. Ze meete ook zo losjes op. Ik vind het niet erg om grotere maten te dragen maar dit lan gewoon niet kloppen.

1 like

Europapark in Duitsland is daar niet zo heel ver vandaan!

Ik snap ook niet dat de mensen die dat werk doen niet bij zichzelf denken: oh dit is al spannend dus misschien moet ik even extra vriendelijk zijn. (Bijna) altijd die arrogante houding erbij haha. Vreselijk!

4 likes

Ja deze deed alleen dat meet lint onder mn borsten en dat was het. Toen was het “oh wil je ook nog de cup” eh ja… maar er klopt gewoon geen hol van. Vind het vooral kut dat ik mn hele dag hier aan verspilt heb ( winkel pas om 1 uur open uur fietsen) terwijl ik naar een veel betere zaak had kunnen gaan zonder domme tokkies die wss zelf ook de verkeerde maat dragen.

1 like

Dankje heel lief van je :heart:

Die mensen in lingeriewinkels kunnen er vaak geen reet van! Ze stoppen mij standaard in een te kleine cupmaat. Dan zeg ik dat ik een C draag en dan is het van ‘ja zal wel wannabe Pamela’ en dan krijg ik een B om te passen. Dan kom ik met vier tieten het pashok uit van IK ZEI HET TOCH. Niks van aantrekken!

30 likes

Oh, ik herken het janken van beha’s kopen zo, knuffels voor jou! Nog een tip voor als je toch nog naar de speciaalzaak gaat: focus niet teveel op het meetlint, maar pas gewoon verschillende maten en soorten beha’s en dan merk je wel welke omvang het best zit en de meeste steun geeft.

Ik ging een keer naar de hünkemoller om broekjes te kopen, probeert die meid me ook nog een beha aan te smeren. Dus ik zeggen dat ze mijn maat (70JJ) toch niet hebben dus dat dat niet nodig is. Ze kijkt me echt aan alsof ik gek ben en zegt dat ze wel een 75G heeft en dat dat ook al echt heel groot is. Alsof het dan vanzelf ook past, nou daar kom ik ook niet meer.

1 like

Dankje jullie zijn zo lief. Ik ga morgen maar eens naar een betere zaak. Het is dat ze in deze winkel geen grotere maten hadden want anders zou ik de maat pakken die ze me aan probeerde te smeren en zeggen " Kijk nou dombo ik verzuip hierin"

Met dr deze vrouw zegt dat ze 95 E heeft terwijl als ik haar met dit meet lint niet eens aanraak veeel groter uit kom.

Livera is ook een k*zaak, niks van aantrekken.
Als je ooit nog naar Engeland gaat, moet je naar Bravissimo, echt een walhalla voor grotere cupmaten. Op hun website staan ook fijne tips voor het passen:
https://www.bravissimo.com/bra-fitting-guide/

3 likes

Ik zou naar een Bollywood food festival gaan, maar ik zweer dat het Facebook event al drie keer van datum is veranderd. Ik snap er niks meer van.

2 likes