Hopelijk snapt jouw vader wat 1 teen is, mijn vriend dacht namelijk dat 1 teen gewoon een hele bol was.
Na t sporten op de bank aan het wachten tot mn medicijnen werken en ik naar bed kan.
Met chocolade.
Heel verstandig
Ik heb jullie cadeautips nodig! Mijn huisgenoot is zaterdag jarig en geeft volgens mij ook een huisfeest hier thuis. Ik heb niet megaveel met haar gemeen en ben ook niet close met haar, maar vind het toch wel leuk/netjes om iets van een cadeautje te kopen, maar wat!? We hebben best wel andere interesses dus ik vind het eg lastig. Zij houdt erg van netflixen, wel van comedy en volgt vrouwenvoetbal hier best wel nauw. Iemand toevallig een fantastisch idee?!
Een fles gin
Vodka!
Doucheschuim
Paar repen tonys (ja sorryik zit te vreten hier).
Eetpakketje? Bierpakket/wijnpakket?
Boekenbon
Ze mag niet drinken door medicijnen al een paar maanden… Dat had ik even moeten vermelden wellicht
Mijn medicatie smaak echt lekker. Ik krijg steeds nieuwe versies van hetzelfde middel en nu is een een sinaasappel-smelt-tablet. Onhandig.
De hel he!
Neem je deze onder de douche?
Een plantje voor op d’r kamer of een bon voor thuisbezorgd (bestaat dit eigenlijk wel?).
Kut
Ik zou nog wel even gaan zeiken hoor. Nee heb je, ja kun je krijgen. In het ergste geval hou je wat je hebt en vinden ze je een zeikwijf. Maar je bent hierna toch weg, toch?
Edit: ik kan niet vooruit lezen omg. Maar lekker bezig!
Soms wel, haha.
Haha hierna ga ik nog 2 masters doen hier
Ik beschrijf het maar als assertief zijn oid
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Ja een bon voor thuisbezorgd bestaat. Mijn altijd goed ontvangen kraamcadeau
Nummer één doe ik altijd (zonder rietje) en werkt meestal wel!