Wat je even kwijt wilt #21

Neem een paar slokken drinken met je neus dicht. Werkt voor mij altijd.

1 like

Neus dicht houden en 3x slikken. Bij mij is het dan 9/10 keer weg

1 like

Ik hou zo van knoflook. Mijn opa eet, tenminste dat beweert hij, elke dag rauw 5 teentjes knoflook omdat dat goed voor je zou zijn. Oke, opa, nmsmvpe

6 likes

Bedankt voor de tip! Die ga ik de volgende keer proberen.

@Axolotl jij ook bedankt! Ga ik ook onthouden

@Knofje jij ook bedankt! Ik ga op zoek naar mensen de volgende keer :smirk:

MIJN HIK IS OVER! HOEZEE! LEVE HET FORUM

3 likes

Ik kreeg de tip ook weer via een forum haha maar sindsdien doe ik dat altijd.

1 like

Echt leuk dat je van elkaar dingen kunt leren. Super handig in dit geval!

1 like

Gefeliciteerddd!

2 likes

Zal ik deze bestellen? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind

• Ja leuk!
  • Nee raar ding
  • Moet je zelf weten

0 stemmers

1 like

Ik heb de mok besteld!

1 like

Omg ik wil dit ook

1 like

Ik ben niet gemaakt voor ochtendvluchten. Net 15 min door het vliegveld gerend omdat ik bij de verkeerde maatschappij stond te boarden.

5 likes

Ik heb dat ook!! Word elke dag zo verrot en moe wakker, ben er ook helemaal klaar mee, wil gewoon elke nacht goed slapen.

PhD en onderzoek. Het is een klein maar belangrijk veld waar ik in geĂŻnteresseerd ben, en ik ben me ervan bewust dat het misschien niet gaat lopen zoals ik wil maar ik ga het lekker wel proberen

2 likes

Ik moet zo mijn hotel gaan boeken voor mijn dienstreis. Dat moet gewoon op mijn eigen credit card e.d. Je kunt het wel annuleren tot 14 uur ervoor ofzo. Maarja euh vind het toch minder relaxt.

Maar als je dat door het dienstreis kantoor laat doen dan gaat het sowieso niet goed. Of krijg je het verkeerde hotel ofzo.

Is jouw vader single?

7 likes

Was het om 13.47?

Vgm heeft xenos van die popcorn pakken. Vul die met wat snacks en maskertjes en klaar. Een relax bak voor tijdens het netflixen haha

1 like

Hoe laat ga je naar bed? En heb je een avond ritueel dat je doet om in de ‘slaap modus’ te komen?

Ik heb echt heel lang last gehad van slapeloosheid, net als jij echt niet kunnen slapen, compleet verrot op werk zitten en dan na werk uitgeput in slaap vallen, dus weet hoe verschrikkelijk het is

Mijn tandarts is zo nonchalant, echt heel irritant. Nu heeft hij iets opnieuw vastgelijmd, maar het is veel te veel lijm waardoor ik nu de hele tijd een bobbel op die tand voel met m’n tong. Ja dat went wel, zegtie dan :mad:

1 like

Ahhh ik zag net een filmpje van een olifant die op een mensen in Sri Lanka af rent. Blijkt dat ze in paniek is omdat haar baby in een gat is gevallen. En dan gaan de mensen met een graafmachine een pad maken zodat die baby uit dat gat kan :heart::revolving_hearts: goed begin van de dag.

23 likes