Ohh why is die uit de lucht gegaan?
Ja echt hoor want ze houdt wel behoorlijk van drank dus dat was een makkelijke geweest haha.
Is douchespul een ding waar mensen nog blij mee zijn? Bij mij belandde dat altijd achterin de kast maar heb een moeilijke huid haha. Thanks voor de tips ook verder!
Neem een paar slokken drinken met je neus dicht. Werkt voor mij altijd.
Neus dicht houden en 3x slikken. Bij mij is het dan 9/10 keer weg
Ik hou zo van knoflook. Mijn opa eet, tenminste dat beweert hij, elke dag rauw 5 teentjes knoflook omdat dat goed voor je zou zijn. Oke, opa, nmsmvpe
Bedankt voor de tip! Die ga ik de volgende keer proberen.
@Axolotl jij ook bedankt! Ga ik ook onthouden
@Knofje jij ook bedankt! Ik ga op zoek naar mensen de volgende keer
MIJN HIK IS OVER! HOEZEE! LEVE HET FORUM
Ik kreeg de tip ook weer via een forum haha maar sindsdien doe ik dat altijd.
Echt leuk dat je van elkaar dingen kunt leren. Super handig in dit geval!
Gefeliciteerddd!
Zal ik deze bestellen? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind
- Ja leuk!
- Nee raar ding
- Moet je zelf weten
0 stemmers
Ik heb de mok besteld!
Omg ik wil dit ook
Ik ben niet gemaakt voor ochtendvluchten. Net 15 min door het vliegveld gerend omdat ik bij de verkeerde maatschappij stond te boarden.
Ik heb dat ook!! Word elke dag zo verrot en moe wakker, ben er ook helemaal klaar mee, wil gewoon elke nacht goed slapen.
PhD en onderzoek. Het is een klein maar belangrijk veld waar ik in geïnteresseerd ben, en ik ben me ervan bewust dat het misschien niet gaat lopen zoals ik wil maar ik ga het lekker wel proberen
Ik moet zo mijn hotel gaan boeken voor mijn dienstreis. Dat moet gewoon op mijn eigen credit card e.d. Je kunt het wel annuleren tot 14 uur ervoor ofzo. Maarja euh vind het toch minder relaxt.
Maar als je dat door het dienstreis kantoor laat doen dan gaat het sowieso niet goed. Of krijg je het verkeerde hotel ofzo.
Is jouw vader single?
Was het om 13.47?
Vgm heeft xenos van die popcorn pakken. Vul die met wat snacks en maskertjes en klaar. Een relax bak voor tijdens het netflixen haha