Wat je even kwijt wilt #21

Sorry, bij de Plus!

@Axolotl misschien stalkeralert hoor maar hoe is het met je zoontje? Was alles oké bij de huisarts?

Ik doe het ook altijd zo! Waterkoker, water koken, schaal met couscous en dan het kokend water erbij gieten. Niet te veel water, maar dat de couscous nĂ©t onder water staat anders wordt ie vies klef. Af en toe even “roeren” en indien nodig nog beetje kokend water erbij gieten.

1 like

Hoeft niet hoor! Althans doe ik nooit en gaat goed :slight_smile: in paar minuutjes is ie prima. Doe er soms nog beetje olijfolie doorheen zodat het minder plakt. En als je te veel water hebt gebruikt wat couscous erbij gooien. Dit was mijn spreekbeurt over “luie maaltijden met couscous”. Ga ik nu pizza in de oven gooien.

4 likes

Ik had ook al gekeken op Google en bij de Spar zijn ze ook :see_no_evil: dus ik ga morgen een rondje supermarkten doen. Thanks!

1 like

Oh super lief dat je het vraagt! De huisarts kon niks bijzonders vinden, als hij een paar dagen last blijft houden moeten we een foto laten maken. Hij heeft vandaag al minder last dus ik denk dat het wel mee zal vallen :grin:

Zn rug is wel helemaal blauw van het vallen, ziet er echt zielig uit

2 likes

Wat denkt een kat als ‘ie zijn eigen staart aanvalt? Heeft ‘ie niet door dat hij zichzelf bijt?!

1 like

Ah gelukkig lijkt het allemaal een beetje mee te vallen! Kan me zo goed voorstellen dat het toch even schrikken is.

Nee dan ontploft het!

Nee kan prima! Ik maak het altijd in een kom, gelijke volumehoeveelheden kokend water (of bouillon) en couscous. Even een bord erop zodat het een beetje kan stomen en na vijf minuten losmaken met een vork.

3 likes

Precies bij deze is het me welgeteld 1 keer gelukt om het met die ‘tang’ te openen. Tegenwoordig snij ik het maar meteen.

2 likes

Welke fucking kneus zit er nou weer in de trein haarlak de spuiten. Ik proef het helemaal, bah.

2 likes

Ik heb vandaag zo’n onwijs drukke dag gehad met werk en studie, maar heb nu beide afgerond (voor deze week) en nu weeeeekeeeeend! Voel me echt voldaan.

4 likes

In welke stad zoek je?

Nou de dierenarts kon niks geks vinden in de kat haar urine alleen wel wat ontstekingswaardes ofzo (of hoe zeg je dat) dus ik moet nog langer ontstekingsremmer gaan geven aan de kat. Ik ben niet helemaal gerust nu maar oke als ik Google moet geloven is de kat ernstig ziek en ga ik volgende week dood dus ik moet het los zien te laten. :rofl:

2 likes

Godverdomme ik krijg mail van pakketje is bezorgd kom thuis ligt er niks. Vorige x hing het ook al half uit de brievenbus zou iemand het gestolen hebben
 het gaat om een bh like wtf. Wat moet ik nu doen ook.

Oh het lag bij de buren. Had geen briefje ontvangen stomme postbode

Ik hoorde net een man buiten nadrukkelijk, maar onverschillig zeggen ‘niet doen (
) nee. niet doen. stop.’. Ik ging er vanuit dat het tegen een hond of tegen een kindje was. Maar toen ik naar buiten keek, bleek het een stel te zijn
 Ik vraag me af wat die vrouw wel niet deed hahaha.

3 likes

Hahaha dit lukt mij dus ook NOOIT en snij ik hem uiteindelijk maar open :joy:

1 like

Kom thuis met hoofdpijn. Moet nog eten, nog douchen. Zit tegen een huilbui aan, maar zelfs dat lukt niet.

Bleh

1 like

Heeft iemand verstand van mediatie analyses? Ik heb morgen mijn afstudeerpresentatie en ik loop ergens gigantisch op vast.

Mijn portemonnee is pleite (viel uit mn zak en was binnen een minuut opgepakt door iemand) en nu heb ik 20 euro tot iig morgenavond, “niks in huis”, zin in wat lekkers want emo, WAT ga ik kopen?

Tldr wat is supergoedkoop en lekker uit de supermarkt

1 like