Ja kan je echt wel doen! En gewoon zeggen dat je bij Tele2 een heel goedkoop abonnement kan krijgen en twijfelt om over te stappen, maar dat je KPN wel graag trouw wil blijven dus of ze misschien wat voor je kunnen doen? Of een opzegsmoes, maar straks zegt ze okay opgezegd doei en dan zit je zonder abonnement.
Vroeger deden ze dat nog wel eens, maar nu niet meer hoor Dan zeggen ze gewoon oke prima
Is mij iig niet gelukt met mijn overstap van KPN naar Tele2. (pls doe het niet)
Oh, huh, echt?? Ik had bij Tele2 direct dat ze van alles wilden regelen. Ik wilde al de manier van @Luzarl gaan doen (en evt dan toch maar wel over gaan naar Tele2). Dus ook: hoezo doe het niet
Was dat onlangs dan? Want mij staat bij dat dat iets van jaren geleden is, nu doen ze daar niet meer aan. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk
Ik had een mobiel abbo bij KPN, was ik super tevreden mee, maar Tele2 is veel goedkoper dus ben daar naar toegegaan. Maar stiekem wel spijt, vind het bereik echt slecht? Heb vaker 3G dan 4G (om over 't buitenland nog maar te zwijgen), je hoeft maar een tunnel in te rijden en hij is weer 5 min van de kaart en ik woon niet op het platteland ofzo. bij KPN had ik dat nooit. Maar goed, wel lekker goedkoop.
Ja trouwens dat heb ik ook. Ik ben naar tele2 gegaan voor de prijs maar mn bereik is vaak slecht. KPN was beter. Maar ik heb er in Tilburg nooit last van.
Ik heb echt een onwijze middagdip. Het is dat ik in een glazen kantoortje zit die voor de gehele afdeling te zien is maar anders zou ik een dutje doen.
Haha nee dat ben ik gelukkig niet!
Nou na jullie berichten te lezen denk ik geluk te hebben, ik heb ook Tele2 en ik heb altijd perfect bereik en overal 4G. Wilde nu ook met mijn thuisabonnement naar Tele2 overstappen en nu begin ik te twijfelen haha.
Ja, ik heb deze week dat gesprek gehad!
Ik ga het maar gewoon proberen bij KPN, maar nu twijfel ik dus ook wel heel hard of ik dan naar Tele2 zou willen. Een vriendin raadde me het aan, die was er heel tevreden
Ja je hebt natuurlijk altijd verschillende kanten haha, vriendin had 't mij ook aangeraden omdat zij zelf nooit problemen had. Andere vriendinnen klagen ook alleen maar, verschilt dus heel erg. Zou gewoon afwegen wat je belangrijk vindt, tis niet dat ik nooit 4G heb hoor, alleen het verschil met KPN is zo bizar groot
Ik heb ook Tele2 en nog nooit problemen gehad met internet en/of bereik.
Vandaag even lekker geklaagd bij mijn collega’s over mijn leidinggevende. Zegt 1 collega vervolgens: ‘Blij dat ik die rotkop niet zie vandaag.’
Onze Albert Heijn gaat verbouwen dus nu heb ik allemaal koekjes met 35% korting gekocht.
(Wel stom… Ik vroeg of het nu een AH XL gaat worden… Zei ze nee we worden juist kleiner. )
(like natuurlijk voor de koekjes, niet voor de kleinere AH)
Deze dramaqueen is voor het eerst in jaren ziek, en ik voel me zo ellendig. Misselijk, maagpijn, kan alleen rechtop zitten, maar heb inmiddels kont en heuppijn van het zitten.
Ik heb al yoghurt op met wat bramen en net nog een banaan. Wat kan ik zo het beste eten? Heb helemaal geen trek, maar ben zo slap als een vaatdoek. Ik heb dit vroeger echt helemaal niet geleerd. Is Unox tomatensoep met vega balletjes wat of komt er dan maagzuur uit mijn neus?
Verdomme, daar gaat mijn avond met Eurovisie en cocktails.
Ik ben echt zo blij met de leuke mensen om me heen. Net lekker afgesproken met mn beste vriendinnetje en het was zoo fijn. Heerlijk dat ik alles bij haar kwijt kan. Ik waardeer iedereen zo enorm erg.
Welke pil gebruik jij? Ik herken je verhaal dus ben nu bang dat het dezelfde is als die ik gebruik
Ik gebruik de Zoely. Heb net nog een doosje kunnen halen bij een andere apotheek maar die medewerker daar zei dat ze de groothandel had gebeld en dat hij hoogstwaarschijnlijk uit de handel gaat
Wat rot, beterschap! Ik eet het liefste witte rijst (met Maggi) als ik ziek ben! En van die Lu crackers vind ik ook altijd fijn als ik misselijk ben
(Edit: sorry voor de dubbelpost y’all, zat niet op te letten)
Yes dit kan! Doe ik ook altijd