Wat je even kwijt wilt #21

Om een of andere reden ruikt het hoofd van m’n zoontje naar BBQ? Ben al de hele tijd aan zn hoofd aan het snuiven :sweat_smile:

4 likes

Oh dit lijkt er ook wel op inderdaad! Maar niet het nummer / stuk wat ik zocht, ik kende deze niet namelijk.

Bij dit nummer is het maar heel kort dezelfde melodielijn als bij Salvatore. Het nummer wat ik zoek volgt nog iets langer die melodie.

lekker blijven zitten.

1 like

Omg ik dus ook :sob::sob::sob:
Ga morgen meteen langs de apotheek

Wtf ben mijn vliegemepper kwijt. Weet dat ik hem laatst ff op bed had gelegd - toen iets later ging ik een dutje doen en heb ik hem ergens in bed aan de kant gelegd of er naast maar echt ??? Nergens meer te vinden. Lag net met mijn zaklamp onder het bed

1 like

Onder je matras?

Ik kwam er net pas achter dat dat nummer wat ik steeds hoor voor het songfestival is en wie die gast is. :no_mouth: Ik vroeg aan m’n date of hij het songfestival kende. Nee kende hij niet en of ik er naartoe ging. Ja natuurlijk ik hoor daar echt thuis. Mega fan.

Volgens mij ga ik gewoon nooit een fulltime baan vinden op mijn niveau en blijf ik hangen in mijn huidige baan/op bijstandsniveau :frowning_face:

1 like

Oh nee :cry: Hoop dat je nog wat kan krijgen! Anders inderdaad pilonline, en denk dat het dan ook wel een goed idee is om even met je ha te overleggen over een alternatief. Als je wil kan ik je ook wel even laten weten wat m’n gyn ervan zegt!

Ja als je wil graag! Hoop in ieder geval op een doosje voor nog 3 maanden dan maar.

1 like

Zal ik doen! Geloof dat de apotheek maandag gaat bellen en misschien dat ik dan zelf ook nog een keer langs ga dus kan nog wel eventjes duren maar ik hou je in ieder geval op de hoogte!

Heb je heftige plannen??? Ik haat dat ook zoooo

Ja snap ik. Hopelijk is er lekkere thee en ben je snel klaar. Succes!

1 like

@Ludo heb je nog met Janine?

17 likes

Romancing Meerdijk :heart:

6 likes

Is de markt in Hoorn leuk op zaterdag?

Ja hoor! Vaak wel ook redelijk druk, dus hou daar rekening mee. Als je iemand met een resting bitch face alle rollatoren in ziet halen, ben ik dat ;p Maar ik vind het ook best een leuke markt (hoewel volgens mij niet super speciaal)

1 like

Ah goed om te horen! Ik pas een paar weken op een huis in de buurt van Hoorn en ik kom hier zelf niet uit de buurt. Probeer een beetje uitjes te bedenken om mezelf bezig te houden zodat ik hier niet weg kwijn :sweat_smile: Zo was ik vandaag op avontuur in Avenhorn om boodschappen te doen :smiley:

1 like

Omggg ik kreeg in NY een tip van iemand over een club. Ik had me ingeschreven voor een gratis kaartje maar was uit eindelijk niet gegaan want niet geslapen die nachten ervoor. Maar nu krijg ik invites van de vetste feesten die daar zijn met gave artiesten. Van lizzo tot kanye vs drake. Was ik maar rijk dan woonde ik daar en ging ik elke week naar zon feest.

Geef om dit kind gyros 555

10 likes

Ik ga om 11 naar Theo Maassen (2 shows achter elkaar hier) en ik wil eigk gewoon slapen? Maarja niet gaan is geen optie want dan krijg ik spiiiijjjjjt