Wat je even kwijt wilt #21

Ah wat zonde! Was je niet ergens dichtbij dat iemand ‘m daarheen heeft gebracht, een winkel o.i.d. (wishful thinking misschien). Ik zou denk lekker Kinderreepjes kopen en een Dr. Oetker pizza haha!

Zit je dicht bij een appie? Ga ietsjes later dan zijn er veel 35% stickers

3 likes

Nee, was meer een pad naar een woonwijk! Het stomme is dat ik het niet doorhad, maar dat een jongen me een paar meter verderop waarschuwde dat ie uit mn zak was gevallen en ook aanwees waar. Dus ik fietste meteen terug, maar hij was al weg. Facebook en verloren voorwerpensites scherp in de gaten gehouden, maar niks… Als die gast m nou ff had gepakt :upside_down_face:

Diepvriespizza is een goed idee!!

1 like

Twee producenten hebben de zoely al uit de handel genomen. Twee andere producenten hebben m nog wel in assortiment maar levertijd onbekend inderdaad. P. ilonline. nl heeft er nog wel op voorraad zie ik. Misschien daar een voorraadje bestellen zodat je in elk geval op je gemak met de gyn kunt overleggen voor een alternatief?

1 like

Ik vind het zo jammer dat de Jumbo dit niet doet, naja ze prijzen wel eens wat af maar niet standaard zoals de AH dat doet of de Lidl.

1 like

Ja wij hebben hier af en toe wel van die bakken. Maar is vaak na speciale aanbiedingen of feestdagen ofzo. Dan hebben ze stickers met prijzen erop.

1 like

Ik snap ook niet zo goed waarom hun dat niet doen met bijv. vlees wat nog tot vandaag/morgen houdbaar is enz.

1 like

Mijn zus heeft een opruimbui en ik ben op dit moment couchpotato want ik heb een vrije dag en moeeee. Maar nu voel ik me schuldig, terwijl ik zaterdag nog het huis heb gestofzuigd en gepoetst.

Ik vind dit zo lief @Eddie :heart:
Heb het zelfs gescreenshot ipv gequote voor het geval ik het toch per ongeluk zou lezen. Maar ik blijf idd weg uit dat topic want heb al iets gelezen over iemand.

9 likes

Dat doen ze hier wel gelukkig. Alleen kom ik niet altijd aan het einde van de dag. Maar ze doen het geloof ik niet met al het vlees. Snap ook niet hoe het werkt haha

Ja hier wel in ieder geval. Heb al vaak gehad als ik na 17:30/18:00 daar ben dat er best veel vlees met korting ligt. En de paar keer dat ik 's avonds naar de Aldi ben geweest lag er ook altijd vlees met korting.

1 like

Wij willen spareribs eten, moet ook nog wat boodschappen doen, maar geen zin. Wat nu :sleepy:

Ik heb m’n oude bedframe verkocht en het wordt morgen opgehaald. Nou heb ik dat hele bed uit elkaar gehaald, alle schroefjes per onderdeel in een zakje gedaan met een briefje waar het in hoort, de balkjes en dergelijke aan elkaar getapet en alles even een goedje sopje gegeven (schrikbarend hoeveel zooi er tussen gaat zitten als je 2 huisdieren hebt!). En het meisje die hem komt halen heeft geen auto dus ik heb haar aangeboden dat ze m’n bakfiets mag lenen om het bed te vervoeren.

Zegt m’n collega dat ik knettergek ben om al die moeite te doen voor 75 euro :o_o:
Karmapunten dan maar.

13 likes

Heel lief!

1 like

Toen iemand uit mijn gezin overleed heb ik amper meer iets gehoord van bepaalde ‘vriendinnen’. Ik heb dus ook niet meer met hen contact opgenomen, ze konden in de stront zakken. Nu is er een jong persoon uit het dorp overleden en komt een whatsapp groep opeens na lange stilte tot leven. Echt, sensatie zoekers zijn het. Ga weg, het boeit jullie geen reet wie er dood is.

1 like

Pennywafels, Marie biscuit

1 like

Komt een vriendin eten en we hadden 19:00 afgesproken. Dan is mijn eten ook klaar om 19:05 en ze is er nu nog steeds niet.

1 like

Ik kwam onlangs dit nummer tegen en ik weet zeker dat ik een stukje van de melodie ergens van herken. Nu ben ik al een week aan het bedenken wat dat is, maar het wil me niet lukken.

Het gaat om de melodie die op 2:47 begint. De melodie van het nummer wat ik zoek begint netzo, maar gaat op een gegeven moment wel anders. Ik kan ook precies zingen hoe hij klinkt, maar ik heb geen idee wat het is. Weet iemand waar ik het over heb?

Oh het doet me ook ergens aan denken, is het niet een van de James Bond themes? :thinking:

Edit: deze?

1 like

Ah dankjewel, goeie info dit! En goed idee inderdaad, dan hoeft het in ieder geval niet zo gehaast inderdaad :slight_smile:

1 like