Wat je even kwijt wilt #21

Je kan nu toch even een dutje doen

Misschien moet je het feminisme topic even doorlezen (staan twee artikels in over zijn show) daarna heb je minder zin en kan je naar bed :ok_hand:

16 likes

Ik kijk van de vorst ziet sterren met Katja Schuurman, en een vriendin van me zei altijd dat haar krullen een permanentje zijn, maar dat is toch niet zo??

Ooh, dan zou ik zeker gewoon rondje markt + Grote Noord doen! Best leuk om je een middagje (of ochtendje, net wat je wil ;p) te vermaken!

Nog maar uurtje maar ben nu niet slaapmoe, maar gewoon aartslui :upside_down_face:

@anon53054661 nee dank :rofl: heb wel het duo interview met Sunny Bergmans gelezen in de VK toen. Maar vind haar teringirritant. Theo Maassen vind ik wel geweldig, hate it or love it. Net als Hans Teeuwen I guess.

3 likes

Ik heb net het hele huis gestofzuigd en gedweild en mijn bed verschoond en een was gedraaid en ruimte in mijn interieur gemaakt voor een nieuwe stoel en de badkamer gepoetst en de vaatwasser uitgeruimd en nu ben ik echt klaar. Uit. Kapot. Finito.

8 likes

Ik dacht ook dat het haar natuurlijke haar isđŸ€”

1 like

Hoofd zit vol met werkdingen, onzekerheid slaat weer toe. Volgende week 2 x ziekenhuis, drukke agenda erbij. levert hoofdpijn en stress op. Top dit.

Ik heb al ruim een maand een kleine schrale plek bij mijn mondhoek en het gaat maar niet weg. Maar ik voel me zo bezwaard om daarvoor naar de dokter te gaan?

Je vind Hans teeuwen leuk? Weet je zeket dat je niet naar bed moet hahaah

7 likes

Ik voel me echt een dertiger. Stond vandaag op Museumplein tussen duuzenden Ajacieden, bijna vier uur lang. En ik ben echt helemaal kapot, wat een energie vreet dat. Lig in bed cold feet te kijken :sleeping: Vroeger had ik hier lang niet zo’n ‘last’ van.

2 likes

Dit hoeft niks te zeggen eigenlijk. Het kan zijn dat de ene zus andere gene heeft geërfd dan de andere.

Thanks voor de tip! Ik ga het gelijk proberen.

1 like

Ja eigenlijk zei ik het ook om mezelf niet in het donkere hol van internet te gooien. “Katja schuurman met stijl haar” durf ik niet te googlen hahaha

1 like

Ja ik heb krullend haar van mezelf maar mijn zus niet, maar zij heeft echt perfecte krullen met 0.0 kroes. Als ik dat zo had zou ik het nooit laten stijlen. En bijna altijd met krullend haar heb je last van kroes/pluis. Maar dan weet ze het al wel tig jaar heel goed te onderhouden. Denk zelf wel dat het echt is maar het blijft een beetje een mysterie :’)

1 like

Wow. Ik bedacht me om 8 uur pas dat ik nog moest koken, heb een pastading voor in de oven gemaakt en in de oven gezet. Bedenk me nu pas dat de oven al eindeloos uit is en dat ik nog moet eten.

@jumpsuit Heb ook ooit gelezen in een interview ofzo dat zij standaard haarstukken/extensions draagt al sinds d’r gtst-tijd.

Hahahahahaha, laatste twee shows waren niet zo denderend. Maar die gouwe ouwe, dat zijn echt de klassiekers uit m’n jeugd :crazy_face:

1 like

Ik kom pas kwart voor 1 op het station aan en moet dan nog alleen naar huis lopen, ik ben echt een schijtluis in de avond met naar huis lopen

1 like

Jaaaa ruim 3,5 week vakantie. Genieton.

29 likes