Ja maar hoe tante… Hoeee
door er zelf in te geloven duhuh /influencermodusuit
Ik ben continu zo intens moe :(. Ik ben het helemaal zat:/.
Leuk man katten. Altijd als ik de kattenbak weer netjes heb gemaakt en de vloer ook dan gaat mijn kat meteen weer graven enz.
Ik heb m’n MacBook al 7 jaar. Deadlines komende weken en wat doe ik… ik stoot m’n koffie om over m’n laptop dus geen werkende toetsenbord… mijn hart huilt. Al m’n bestanden wel kunnen redden
Waarom roepen mensen dat?! Ik snap dat gewoon ECHT NIET. Optyfen met je kutopmerkingen.
Stijve nek TYF OP.
@Fenayi Doen mijne ook altijd standaard
@Koffiekopje Zo kut Ik heb dat ooit een keer bij mijn 1.5 jaar oude MacBook gedaan. Ook een keer bij een HP.
Ik ben zo moe
Gelukkig niet teveel plannen dit weekend… nu nog anderhalf uur op werk overleven.
ik heb net een fucking prachtig appartement bezichtigd en ik wil 'm zo graag hebben maar er waren zoals gewoonlijk weer 50 andere mensen die 't ook willen en waarschijnlijk veeeeeeul meer (wit) verdienen dan ik en m’n vriend en ik haat amsterdam even
Ooh, lief dat je dit vraagt . Behoorlijk goed! Ze moest uiteindelijk zelf nog weg
. Geen idee wat ze nog per se moest bespreken, want ik heb niets speciaals gehoord, haha (ik wilde er zelf ook niet achter vragen). En nu ben ik er weer van af voor een aantal weken/maanden
.
Ik krijg al de hele week op YouTube aanbevolen video’s over het koningslied? De liveversie, de studioversie, de lyricsvideo, noem het maar op. Wat is dat voor marteling.
Mijn menstruatie komt eraan. Dus lig nu helemaal ziek op bed. Alsof ik zwanger ben en ziek. Top dit. Nu al geen zin meer om ongesteld te zijn. Ben al een week ellende.
En hoge sokken aantrekken! Dan blijft alles ook netjes op z’n plek zitten.
Iemand die ik ken vond het heel grappig dat Femke Halsema met bier werd bekogeld. Is toch niet normaal? Ookal ben je het met haar oneens.
Hahaha ik ben voor m’n werk op zoek naar producten die in Nederland gekweekt worden en heb net een half uur met een stotterende Gelderse bonenboer aan de lijn gehangen! Echt mooi.
Ik wou een heel betoog dat ik het niet snap dat je dan bier koopt om het te gooien.
Maar toen bedacht ik dat ik mezelf altijd helemaal onder gooi met drank omdat ik een kluns ben.
Ik zat vandaag met mijn kleuterklas even in een ander lokaal. Wil ik daar een filmpje opzetten terwijl we wachten om naar ons eigen lokaal eruit te gaan. Hebben ze alleen een Apple tv, helemaal prima. Dus ik een iPad verbinden en Pippi Langkous op YouTube zoeken. Krijg ik een reclame van EX ON THE BEACH inclusief foute opmerkingen en schaars geklede mannen en vrouwen. De kinderen wisten niet waar ze moesten kijken en ik wist niet hoe snel ik die iPad weer moest disconnecten
Grunpy cat
Ik heb begin april een beginnend gaatje laten vullen in mijn kies. Nu begint die plek de laatste dagen steeds gevoeliger te worden als ik iets kouds drink. En nu zie ik allemaal horrorbehandelingen voor me die ik misschien wel helemaal niet hoef maar toch