Mijn menstruatie komt eraan. Dus lig nu helemaal ziek op bed. Alsof ik zwanger ben en ziek. Top dit. Nu al geen zin meer om ongesteld te zijn. Ben al een week ellende.
En hoge sokken aantrekken! Dan blijft alles ook netjes op z’n plek zitten.
Iemand die ik ken vond het heel grappig dat Femke Halsema met bier werd bekogeld. Is toch niet normaal? Ookal ben je het met haar oneens.
Hahaha ik ben voor m’n werk op zoek naar producten die in Nederland gekweekt worden en heb net een half uur met een stotterende Gelderse bonenboer aan de lijn gehangen! Echt mooi.
Ik wou een heel betoog dat ik het niet snap dat je dan bier koopt om het te gooien.
Maar toen bedacht ik dat ik mezelf altijd helemaal onder gooi met drank omdat ik een kluns ben.
Ik zat vandaag met mijn kleuterklas even in een ander lokaal. Wil ik daar een filmpje opzetten terwijl we wachten om naar ons eigen lokaal eruit te gaan. Hebben ze alleen een Apple tv, helemaal prima. Dus ik een iPad verbinden en Pippi Langkous op YouTube zoeken. Krijg ik een reclame van EX ON THE BEACH inclusief foute opmerkingen en schaars geklede mannen en vrouwen. De kinderen wisten niet waar ze moesten kijken en ik wist niet hoe snel ik die iPad weer moest disconnecten 
Grunpy cat 
Ik heb begin april een beginnend gaatje laten vullen in mijn kies. Nu begint die plek de laatste dagen steeds gevoeliger te worden als ik iets kouds drink. En nu zie ik allemaal horrorbehandelingen voor me die ik misschien wel helemaal niet hoef maar toch 
Ahhhw zielig 
M’n huisgenoot gaat verhuizen en ze zei van de week (woensdag?) Ja dit is de laatste nacht die ik hier slaap!!! Zo spannend!!!
En nu was ze er gisteren en vandaag WEER? Rot dan op doeg
Hahaha ik vind dit zo herkenbaar. Word er ook echt chagrijnig van als ik dacht dat mijn huisgenoten weg gingen maar dat ze dan niet meer gaan
sodemieter gewoon op ik had me verheugd op een leeg huis
Is pokkel je buik? Zo lief
Ik moet toch altijd beetje gniffelen van binnen als ik share size of party pack zie staan op een verpakking eten, haha ja party in mijn eentje.
Eindelijk weer eens echt vrij in het weekend! Ik ben zo overwerkt en gesloopt, dus vanaf nu lekker helemaal niks meer doen 
Yesss weekend
Ik had een superproductieve dag op werk en heb geen verplichtingen dit weekend, ben nu al helemaal relaxed
Hahah alsof dat gaat werken
" Examenleerlingen een dag offline: telefoons weg en computer uit ivm examen"
Blijkbaar heeft IKEA gister een foto van mij gerepost in hun stories maar heb geen melding gekregen :((( so sad
Ik heb net gerookt paprikapoeder gekocht en wow wat lekker. Ruikt ook lekker. Terwijl normaal paprikapoeder zo smakeloos is. Ik wil het nu voor alles gebruiken 
Ik niet! Wat is het, siroop voor over ijs?
Het lijkt me ook heel vies eerlijk gezegd.