Ja ik probeerde ook met iemand af te spreken maar ik vind dat echt ongemakkelijk. Want dan sta je daar een deal te sluiten? Ik ben nu alleen vrouwen aan het mailen haha
Contact opnemen met Bol! Ik heb dit ook al meerdere keren gehad en ook snel een gratis vervanging opgestuurd gekregen (gelukkig). Iedere keer geef ik aan dat dit vaker gebeurt, maar ze lijken er niet van te lerenâŠ
Zag laatst ook Michiel Hendriks (Theo Smeets) bij Sorry voor alles (heette dat zo?). Hij was toen âopgegeven doorâ Joes Boonen (Monique Klinkers). Zat de hele tijd te denken waar ik hem toch van herkende, tot zij in beeld kwam haha
Wat grappig. Echte BLâers Lijkt me trouwens ook een hele aardige jongen
Ik heb dus allemaal enquĂȘtes naar NZ en AUS gestuurd voor mân scriptie en krijg daar dus echt vet bruikbare antwoorden op terug en dat had ik niet verwacht haha
Theo komt tegenwoordig alleen nog op voor de rechten van de witte, middelbare, welgestelde man, want die hebben het pas écht zwaar in deze maatschappij, dus ik denk het niet.
@mikselke heel goed dat je er iets van hebt gezegd, en wat een rotervaring. People are assholes.
Ik zou als ik jou was wel even gaan. Anders zie je er alleen maar tegenop. Ik vind naar mijn therapie gaan ook lastig alsin het kost mij extra energie. Maar het is wel goed voor je.
Vanavond de hele dag aardig doen zal hopelijk meevallen. Je kan het! Morgen is het voorbij.
Ik moet werken maar mweh ik zie er tegenop
Te aso voor woorden van die griet. Ik had haar een klap verkocht en daarna een foto van haar gemaakt.
Oh top, ga ik doen, thanks! Ja ik heb dit ook al vaker gehad met boeken bij bol, normaal vind ik het niet zo erg maar omdat dat nou cadeau te gevenâŠ
@Eddie die illusie maak ik me ook totaal niet. Daar is ze denk ik ook niet toe in staat, want daar heb je werkende hersenen voor nodig. Mijn inschatting is dat ze daar niet over beschikt
Ik voel me alleen maar beter over mezelf, ben voor mezelf opgekomen (nu doe ik dat altijd wel) en ben alleen maar meer tevreden met het feit dat ik wel een karakter heb en nog een goed karakter ook haha
Je moet maar zo denken zij is degene die het meest onzeker is van de 2. Want als jij je goed voelt over jezelf ga je niet zo raar doen tegen een ander.
Ik kreeg net van een collega te horen dat ik zoân hipster half knotje heb.
Maar ik dacht dat dat vooral erg hipster was bij mannen met langer haar?! Of ben ik stiekem zelf ook een hipster. Ik vind het vooral ook erg lijken alsof ik Arya na wil doen ahah
Succes! Helpt het dat je dit in groepsverband doet? Heb je ook prive therapie?
Anders iets later komen bij je schoonfamilie zodat je wat meer tijd hebt voor jezelf? Of tussendoor even douche en alles soort van afspoelen.
Ik ben ook hipster dan, heb dit echt elke dag bijna haha!
<333
Pff ik wil een andere baan met meer uur. Maar heb geen idee wat. In mijn brance (mode) is er gewoon niet zoveel leuks. Althans de vacatures die ik nu zag vond ik mwa. Horeca ben ik niet geschikt voor hahaha. En ik zou wel in het buitenland willen werken voor een tijdje maar klantenservice heb ik echt het geduld niet voor. Ik wacht maar geduldig af tot het universum uitlegd wat hun plan is met mijâŠ
Als ik nu gewoon ff in een uurtje opruim en poets kan ik dan zonder schuldgevoel chillen. Nu zit ik al een half uur onrustig op de bank
Ik heb mijn vriend alvast gewaarschuwd dat aankomend weekend mijn horrormonenweekend is. Ik ben namelijk altijd exact een week voor mijn stopweek een hormonaal monster en nu ik het al zie aankomen dacht ik, ik zeg het alvast. En hij reageert zo lief
Nog geweldiger worden dan dat je al bent