M’n huisgenoot gaat verhuizen en ze zei van de week (woensdag?) Ja dit is de laatste nacht die ik hier slaap!!! Zo spannend!!!
En nu was ze er gisteren en vandaag WEER? Rot dan op doeg
Hahaha ik vind dit zo herkenbaar. Word er ook echt chagrijnig van als ik dacht dat mijn huisgenoten weg gingen maar dat ze dan niet meer gaan sodemieter gewoon op ik had me verheugd op een leeg huis
Is pokkel je buik? Zo lief
Ik moet toch altijd beetje gniffelen van binnen als ik share size of party pack zie staan op een verpakking eten, haha ja party in mijn eentje.
Eindelijk weer eens echt vrij in het weekend! Ik ben zo overwerkt en gesloopt, dus vanaf nu lekker helemaal niks meer doen
Yesss weekend Ik had een superproductieve dag op werk en heb geen verplichtingen dit weekend, ben nu al helemaal relaxed
Hahah alsof dat gaat werken
" Examenleerlingen een dag offline: telefoons weg en computer uit ivm examen"
Blijkbaar heeft IKEA gister een foto van mij gerepost in hun stories maar heb geen melding gekregen :((( so sad
Ik heb net gerookt paprikapoeder gekocht en wow wat lekker. Ruikt ook lekker. Terwijl normaal paprikapoeder zo smakeloos is. Ik wil het nu voor alles gebruiken
Ik niet! Wat is het, siroop voor over ijs?
Het lijkt me ook heel vies eerlijk gezegd.
Ah gossie, het meisje dat m’n oude bed kwam ophalen was echt zo’n verlegen studentje met een vriendje die net zo verlegen was, ze zeiden echt geen woord bijna. Nu lopen ze met een heel bedframe in stukjes door de stad te slepen want ze moesten vanuit West naar de Bijlmer, hoop maar dat het goed gaat.
Van de opbrengst heeft mama net lekker sushi besteld yassss boi!
ik heb de zero pancake syrup van body & fit die smaakt best ok! Zal qua ingrediënten niet veel beter zijn maar goed
Maar dit eet je toch niet vanwege de vitamientjes? niks mis met de ingrediënten overigens! Maar klinkt wel vies ja
Ik was ook echt pissig hierom. Ben het met een hoop van Halsema’s uitspraken en beleid niet eens, maar ik vind het zo naar om shit o peen persoon te gooien en het is zoooo erg verweven met misogyinie, bah. T was niet alsof er onder Van Aartsen/Van der Laan alleen maar beleid gevoerd werd wat de goedkeuring van die supporters weg kon dragen. Snap dat ze boos zijn over die politieactie bij de entrada, maar ik kan hier echt niet bij. Ik merk het ook bij een groep waar ik zelf bij zit, dan wordt er ineens heel erg op haar als persoon gescholden en ik vind dat echt walgelijk.
Omg!!! Ik voel me echt terug tiener maar ik heb toen de boeken uit de serie His Dark Materials gelezen van Philip Pullman en wauw ik vond dat zo’n mooie boekenreeks. Er is een film over gemaakt jaren geleden (The Golden Compass) maar nooit vervolgd. En nu heeft HBO/BBC het verfilmd in een serie His Dark Materials, ik ben zooo excited
Omg ik heb die film gezien met mn ouders in de bios. Met die diertjes toch? Zo leuk
Jaaa idd! Ik heb die toen ook met m’n ouders gezien. Er is al een teaser online en het ziet er echt goed uit
Kom dan bij mij stage lopen en daarna werken, je weet toch:raising_hand_woman:t3:
Ik ben say Yes to the dress aan het kijken en nu moet ik bijna huilen en wil ik trouwen. Heb al besloten dat ik een trouwjurk van de H&M wil (lekker goedkoop). Nu nog ten huwelijk gevraagd worden haha.