Yes eindelijk weer Spotify Premium, er is sinds deze week weer een 3 maanden voor 10 euro aanbieding
Ben vrijwillig André Rieu aan het kijken dus ben officieel mn ouders geworden.
Al dat publiek dat met tranen in hun ogen zit. Ik vind het niet eens mooi maar vind dat dan alsnog emotioneel.
Aghhhh nee wat erg!!
Ik zou de hele dag huilen als ik in jouw schoenen stond
Ik ga dit jaar voor de 5e keer naar een concert toe! Vrijwillig ook, tis zo leuk!
Vanmiddag kwam mijn vader aan met een kadootje : een draadloze koptelefoon. Ik helemaal gelukkig, wilde er al heel lang eenâŠ
Verder zoontje ziek/verkouden en ik voel me ook steeds beroerder wordenâŠ
Straks maar vroeg naar bed
Op de bank, wijn, hapjes en het album âgrootste Hollandse songfestival hits allertijdenâ. Heerlijk genieten van Ruth Jacott, Edsilia Rombley, Maggie MacNeal etc. Begin het nu wel minder gek te vinden dat we het Songfestival zo weinig hebben gewonnen
Die film vond ik ook heel slecht haha. Er is trouwens ook een prequel op deze serie verschenen Deel 1 in elk geval.
Ik ben de laatste dagen zo ontzettend veel aan het vreten, echt niet normaal. Lig nu ook kotsmisselijk in bed omdat ik mân gevoel weg probeer te eten. Voelt echt ff als falen dit want 1. het afvallen ging juist super goed en 2. ik heb echt al maanden geen emotionele vreetbui meer gehad.
Hoop dat het is omdat ik oververmoeid en ongesteld ben en dat, als ik morgen weer begin met anticonceptie, het snel over isđ
OMG DIT IS GEWELDIG!!!
En frambozen
Mijn vriend heeft echt een verslavend spel op zijn telefoon en toen wilde ik hem ook op mijn telefoon. Maar mijn telefoon trekt dat niet en loopt dan helemaal vast
Hahaha schattig
Ohh ik heb frenna live gezien en hij s zo hot I canât
Oh huh? Hoe noemt het?
Kut kut ik moet werken woensdag en ik heb âs ochtends een gesprek op school. Maar ik dacht ja dan neem ik gewoon het eerste gesprek en dan fiets ik daarna snel naar dat gesprek. Maar nu wil een klasgenootje dat eerste gesprek ben echt een beetje in paniek en wil het NU regelen anders moet ik dat echt fixen met mân werk maar ik kan dit weekend mn leraar natuurlijk niet bereiken. Kut zooi
Ik zit al de hele avond Bob Ross filmpjes te kijken en ik kan mij geen betere vrijdagavondinvulling bedenken
Oh is er nog steeds een tekort aan de pil? Of is dat inmiddels opgelost
Stijve nek/schouder en nu ook keel pijn. Moet echt even rust nemen maar heb geen tijd voor rust haha.