Wat je even kwijt wilt #21

Ugh zelfde hier, waarom ben ik al wakker? Maar heb ook te veel zin in vandaag om nu nog te gaan slapen dus dit wordt een laaaange dag, maar wel een leuke!! :tada:

1 like

Hier ook al wakker, waarom??
We gaan vandaag onze nieuwe auto ophalen, dus ik ben ook wel zo enthousiast als een kind dat ik niet meer kan slapen :tada: (mijn huidige is een 22 jaar oude koekblik, dus enorme upgrade haha)

6 likes

Je bent jarig! Gefeliciteerd!

Klopt, thanks! En ik ga het vieren op een festival met heel veel bekenden dus sta echt te popelen haha
Nog 6 uur :roll_eyes:

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag!

1 like

De pil is nu leverbaar maar er wordt een tekort verwacht. Dit hangt ook samen met de brexit. Daarom hebben apotheken inderdaad het advies gekregen om nog maar voor 3 maanden af te leveren (dit geldt voornamelijk voor de microgynon en alle generieken daarvan).

1 like

Heeft iemand misschien een tip voor een leuke lunchplek in Utrecht? En ook voor diner? Qua diner houd ik echt van pizza’s, Mexicaans of lekkere burgers. Ik heb al even gekeken op TripAdvisor maar kom er nog niet helemaal uit.

Gefeliciteerd en veel plezier vandaag!

1 like

Ah heel lief dit♥️ Ben m’n ochtend weer gezond begonnen met havermout, lijnzaad en noten, dus hoop dat ik het de rest van de dag netjes kan houden haha

2 likes

Zo leuk!! Veel plezier!

@Brum Happy birthday :blush:

2 likes

Gefeliciteerd! Welk festival ga je vandaag?

Ik had echt ff nodig om uit te slapen (of om gewoon niet om half 7 uit bed te komen).

2 likes

Jezus wat stom onze ariva kaartjes automaat heeft geen munt geld functie gebeuren meer. Stond daar een meisje met al dr muntjes. Ik heb haar kaartje betaald nu zit ik met al die muntjes haha. Maar ik vind het wel stom dat alles zo geautomatiseerd word.

5 likes

Oh en ik ga vanmiddag high teaen :heart_eyes:
Zin in :slight_smile:

4 likes

@monkeyslut veel plezier vandaag! En sterkte alvast voor je voeten & blaren :sweat_smile: hoop dat de blarenpleisters blijven zitten!

@Brum gefeliciteerd! Geniet er lekker van op het festival :sunny: Volgens mij heb je geluk met het weer vandaag

1 like

Loll volgens mij heb jij het echt naar je zin daar! Hoe lang blijf je nog

2 likes

Thanks! Toffler festival, Rotterdam🤩

2 likes

Ben gewoon wéér ziek. Ik heb het bijgehouden en dit is de 4e keer koorts in 4,5 maand wtf. Voel me zo ellendig weer en snap niet waarom het zo vaak raak is.

Ah nee, veel beterschap!!!

@brum gefeliciteerd :heart:

Ik ontbijt maar met fruit, voor de balans voor de rest vab de dag met high tea :sweat_smile:

2 likes

In het Engels is het La Belle Sauvage. https://www.goodreads.com/book/show/34128219-la-belle-sauvage?ac=1&from_search=true