Ahhw ik had voor mn collega een cadeautje meegenomen voor zijn vriend (bordje en kopje met hondjes vanuit NY)
En ik had gevraagd of zn vriend een foto wou maken als hij aan het ontbijten was met het bordje. Dus dat had hij gedaan en toen ging hij me volgen op insta. En toen heeft hij al mn storys gekeken en zij hij tegen mn collega. " Hier kunnen we ietd van leren" omdat ze me zo lekker mezelf vinden en dat ik me van niemand iets aantrek enzo. Echt zon lief compliment maakt mn hele dag weer goed
Ik luister het nieuwe album van The National en ik moet echt wennen aan al die zangeressen die meedoen. Ik dacht op een gegeven moment dat Spotify was overgegaan op een ander album of zo, haha.
Ja die hebben wij voor vakantie. Werkt goed, maar wil dat ding niet voor korte ritjes hebben.
Haha met zo’n formaat hond wordt het inderdaad lastig in een kartonnen doos.
Ja het is een golden retriever en hij is ook nog heel specifiek over de ondergrond want bij mijn ouders heeft hij kunstgras in de kofferbak omdat hij er anders niet in wil springen
I feel you. Heb vandaag al wel wat werk gedaan, maar weet gewoon dat het me de rest van de week zo veel stress scheelt als ik nog wat dingen afmaak vandaag.
Iemand goede tips voor een restaurant in Nijmegen? Niet te froufrou, gewoon normaal eten en lekker in het centrum (@monkeyslut?)
Ik heb nu uiteindelijk voor ieder 3,50 overgemaakt, samen een 10tje, dat kan er nog wel vanaf.
Grote markt vind ik zelf niet zo, idd wel ok maar soms meh :p. Notting Hill lijkt me idd leuk maar ik meen me te herinneren dat je niet kan reserveren
De plak, omg die was ik heeeeelemaal vergeten!
Ohja die ken ik wal m’n studententijd nog
Dobble is ook erg leuk, als je voorlopig nog niet vertrekt kun je via Ali ook de neppe versie, spot it kopen. Exact dezelfde alleen 10 euro goedkoper en meerdere versies.
Ja niet te sjiek (kwam wat bistro dingen tegen, maar dromaai/markt doet me te erg denken aan m’n studententijd ). Ga credible ook nog even opzoeken!
Ik heb vannacht veel te veel gedronken en seks gehad met een gemeenschappelijke goede vriend van mij en mijn ex. Heb het meteen opgebiecht en ze is (terecht) heel erg boos. Ik voel me zo zo zo kut dat ik dit gedaan heb, heb al meerdere keren gehuild erom
Ik haat mezelf echt en ik kan niks doen om het goed te maken, bah wat voel ik me kut
Crowd city
Ik kreeg dit filmpje doorgestuurd van een vriendin en vind het zo mooi.
Ben ik de enige persoon waar dr martens pijn doen aan mn onderbenen? Ik kan ze eigenlijk niet dragen onder een jurkje met blote benen.
M’n luie dag wordt straks doorbroken, vriend heeft gevraagd om vanavond wat te drinken in A’dam. Nu moet ik me wel aankleden en make-uppen, verdorie
Nee, ik heb ook iedere keer striemen op mijn kuiten.
Moeten mensen maar niet zo sloom eten
Ik ben die vriendin
Meiden die in de zomer als het 30 graden is hun haar gewoon los kunnen dragen vertrouw ik niet.