Wat je even kwijt wilt #21

Ah fijn! Lekker genieten volgende week :heart:

1 like

Nou, als je een date hebt afgesproken dan zullen ze je toch wel leuk vinden? Ik ben zelf ook dik, maar ik heb nog nooit gehad dat een date op me afknapte omdat ik dik ben, want dat weten ze toch als ze een dat met je afspreken? Niet te veel over nadenken, lekker van genieten!

1 like

Lekker gegeten :heart:

Ff verder gewerkt om mn balkon op te vrolijke. En even voor kleren kijken (hoopaa 170 euro armer :sweat_smile:, 4 kledingstukken rijker dat wel) haha

2 likes

Wie mooi wilt zijn moet koken van de hitte.
Ik heb zelf vaak last van hoofdpijn of haarpijn als ik staartje ofzo in heb in de zomer.

1 like

Heel veel plezier!! Laat ons weten hoe het ging. <3

Ja ik ook, maar dat vind ik minder erg dan een kletsnatte nek. Hoe doe je dat :cold_sweat:

Gewoon niet buiten komen of de zon vermijden haha

1 like

Deppen haha. Nja ik haat die pijn gewoon dus neem die natte nek maar voor lief.

Ja haarpijn houdt ook zo lang aan, au

1 like

Zodra de zon schijnt heb ik een Sneep kapsel.

6 likes

Thanks, ik wist nog dat ik dit ergens gelezen had hahaha. Ga dit vanavond maken voor bij het Songfestival :heart_eyes:

1 like

Ik ook:joy:

1 like

Er zit een vrouw met haar blote voeten gedrukt op een treinstel¿¿ Gross

Op een bankje? Sowieso blote voeten ergens op leggen, bah

1 like

Ja :nauseated_face:

Ben al een tijdje op zoek naar leuke witte sneakers. Had eerst de Veja V-12 (€115,-) op het oog maar aangezien er wat grote kosten aan zitten te komen, vind ik die nu te duur. Wat vinden jullie van deze sneaker? (Reebok Classic, nu €63,-)

• Yay
  • Nay

0 stemmers

Vind ze echt prachtig!

2 likes

Ik vind ze echt heel leuk! Zoek nog witte sneakers dus thanks :grin:

1 like

Ik was vandaag bij tennis en er was iemand aan het spelen die een super straks jurkje droeg, maar ze was best dik en had een duidelijk buik erin en mijn groepje maakte er grappen over, maar ik durfde er niks van te zeggen :pensive:

Iemand hier tips voor Porto (of madeira of Madrid) qua restaurants, terrasjes & vintage(winkeltjes) enzo? Geen overdreven toeristische dingen of ketens svp.