Wat je even kwijt wilt #22

Je kan het maken het is niet jouw probleem. Maar aan de andere kant nog 4x is wel nog 4x extra moneys.

We hadden voor morgen echt een leuke dag gepland maar gaat nu niet door :frowning: zo jammer!

Half een tot zes

Wat een kutdag, alleen maar last minute gezeur op werk. Alles moet vlug vlug, of je het er nu mee eens bent of niet. Klopt gewoon niet. Communicatie…

Toen nog onderzoek, daardoor nog benauwder gekregen. Voel me echt kut.

Nu gelukkig een lang weekend. Gelukkig

3 likes

Ik ben jaloers op mensen die vandaag iedereen al een fijn weekend kunnen wensen. Sommigen zelfs gister al! Bijna iedereen hier is na vandaag vrij. Ik wil ook een lang weekend :sob: maargoed, morgen lekker genieten van een dagje vrij, er zijn natuurlijk genoeg mensen die morgen gewoon moeten werken.

Ik ben vier dagen over tijd. Ben net twee maanden gestopt met de pil, dus het is vast niet zo gek dat ik nog geen regelmatige cyclus heb. En ik heb veel stress gehad de afgelopen maand, waarvan ik ook weet dat het invloed kan hebben. Maar toch, misschien binnenkort maar even een testje doen, want ik word paranoïde hiervan. Denk dat ik toch maar beter een spiraaltje kan nemen :persevere:

Ondanks dat ik vandaag vele malen productiever had willen zijn, was het toch best een goede dag. Nu alleen kijken of ik vanavond ga dansen of toch nog even verder met productief doen.

En ik zou willen dat mijn buurman eens stopt met de muziek zo hard te zetten.

3 likes

Prima skuim

18 likes

De huisarts liep net 40 (!) minuten uit. Vraag me echt af hoe dat kan. Lijkt me voor de huisarts ook dikke stress want je weet dat mensen zitten te wachten. Dus heb maar extra lief gedaan en een paar keer gezegd dat het niet uitmaakt.

Ik wil het best voor je controleren dan hoor! Maar ik geef geen 100% garantie, want ik kan ook iets over het hoofd zien hahah

Oh en trouwens het is ook geen ramp he als er een foutje in staat, of iets waarbij meerdere antwoorden kunnen.

Ik wil ook best meekijken

ziet er goed uit, lust ik nu ook wel haha

1 like

Dan zou ik nog even doorbijten. Je bent het niet verplicht maar dan zou ik er persoonlijk eerder wat later mee stoppen. En het is nog maar een maandje en wel een maand extra geld.

Haha een jongetje van een jaar of 14 staat nu tegenover me in de trein en hij gaat helemaal los op z’n muziek. Echt wiebelen met z’n armen benen en alles, zo leuk dat het hem gewoon niks boeit dat iedereen 'm raar aankijkt, zeker op die leeftijd.

21 likes

Bij mijn huisarts is dit de standaard, zo irritant. Soms komen er spoedgevallen tussendoor, maar ik heb echt nog nooit gehad dat ik op tijd werd geroepen.

Ik woon dus samen met een huisgenoot, maar zij heeft een kind van 8 die hier 2 dagen per week is. Helemaal prima hoor, maar hij heeft altijd vriendjes mee en dan is het hele huis verbouwd en zijn ze verschrikkelijk druk. En ik vind het lastig om aan te geven dat ik het soms wel eens rustiger wil hebben… Maar dat heb ik ook met grenzen aangeven, vind ik ook lastig. Krijg er gelukkig wel hulp bij nu, dus hopelijk gaat het dan steeds beter.


Het is vandaag de internationale dag van de otter

28 likes

Ik wil binnenkort nieuwe sneakers kopen, maar ik weet niet zo goed wat en er is zoveel keuze. Geen Nikes, Vans of Allstars want die heb ik al. Ik zoek iets wat enigszins netjes is, dus geen 10 verschillende kleuren of een heftige zool ofzo. Verder vind ik het ook belangrijk dat ze niet te warm zijn. Dus niet te hoog en niet van dat plastic materiaal waarin je voeten zo gaan zweten.

Iemand aanraders?

Een collega van een andere afdeling vroeg of ik wat urine van een bewoner naar het ziekenhuis kon brengen als ik klaar was met mijn dienst.

Ik zat in de auto me helemaal te irriteren en te bedenken waarom ze dat eigenlijk niet zelf is gaan doen? En toen ben ik ook nog geflitst :upside_down_face:

1 like

Mijn collega had me twee producten van Lush aangeraden, dus ik ben er naar toe gegaan en 1) ik ben heel fijn geholpen (niet opdringerig, wat me weleens is overkomen daar) en 2) de producten zijn inderdaad heeeeeeel fijn. En ik voel me daar ook weer fijn door dat ik mezelf dat heb gegund ipv de standaard drogisterij stuff :blush:

15 likes