Wat je even kwijt wilt #22

Als je zeepsop maakt kun je niet opschuimen :stuck_out_tongue:
Voor ‘echt’ schuim heb je denaturerende eiwitten nodig die de luchtbelletjes stabiliseren, en eiwitten denatureren pas bij hogere temperaturen dan zo’n apparaat op je aanrecht ooit bereikt.

3 likes

Ik kan prima opschuimen druk op t knoppie. Doe een x walsen en hoppa perfecte schuim.

Ah wat vervelend… En wat zonde dat ze je gedrag willen aanleren dat niet bij je past (als ik het zo goed begrijp uit je verhaal?) Heb je dat al aangegeven bij je werkgever?

1 like

Ik heb hem ook gerapporteerd, en toen ik het “met dit filmpje is niks aan de hand” terug kreeg heb ik nog even feedback gegeven. “WTF. Jullie vinden een naakt kind op een trilplaat normaal???” Kon er met mijn hoofd echt niet bij. Gelukkig is hij nu offline :heart:

4 likes

Ja hier verbaasde ik me ook al over! Ik had het net met een jas aan al fris en ik zag mensen met echt zomerkleding aan??

1 like

Misschien ook iets qua jezelf verwennen als je dat leuk vindt? Bv nagels laten doen, naar de kapper, sauna,…? Of is dat te duur?

1 like

Toen ik ooit bij de mediamarkt werkte verkocht ik die dingen aan de lopende band, vooral ook die luxe versies die duurder dan een nespresso apparaat waren. Ik wilde die mensen dan echt behoeden voor de keuze. Had dan altijd medelijden met hun toekomstige bezoek.
Dat ze je een lekkere cappuccino aanbieden uit hun gloednieuwe apparaat en je denkt lekker tot je dat verdriet voor je neus krijgt.

Drink nog liever karvan cevitam aanmaak ijsthee Green Thee.

7 likes

Haha, ja ook niet echt mijn ding maar weet dat veel mensen dat wel ontspannend vinden!

1 like

Nja ik had laatst al gepost dat ik terug ga naar mijn ouders ivm mijn stage (per midden juli) en ik weet niet of ik voor die periode nog iets anders ga kunnen vinden… maar 1,5 maand hier kan ik ook niet meer hoor

Klinkt niet als een heel gezellig mens, maar volgens mij vragen ze dat over zwanger zijn bij het maken van foto’s altijd hoor bij vrouwen van in de 20/30. Bij mij laatst ook en ik heb geen buik die er zwanger uitziet.

2 likes

Ik had m gisteravond ook nog een keer gerapporteerd met een berichtje erbij dat ik het belachelijk vond dat een dergelijke filmpje niet tegen de richtlijnen was, dus ging net nadat ik het berichtje van @HvO zag nog eens kijken en had weer twee meldingen dat hij toch niet verwijderd zou worden. Maar superfijn dat hij nu wel weg is. Bizar dat dit kan.

1 like

Dit inderdaad @anon44204370! Werd bij mij een jaar geleden ook gevraagd voordat er foto’s werden gemaakt.

1 like

Ja, ik geloof dat het dan ook de toon en het hele gedrag eromheen is wat het een nare opmerking maakt. Niet fijn! Gelukkig is het niet je vaste tandarts en kan je hopelijk de volgende keer weer bij hem terecht.

1 like

Het is eigenlijk alleen gevaarlijk in het eerste trimester, dus als je er zwanger uitziet heeft het al geen zin meer.

7 likes

Ik stuur je zo wel een privebericht als dat mag. Want ik kan het wel gebruiken om even tegen een onafhankelijk iemand te spuien, haha

1 like

Dankjewel voor de aanmoediging! Ik heb inmiddels ja gezegd :grin:

4 likes

Jaaa super gaaf, doen! Ik heb onlangs ook een super persoonlijk gedicht ergens voorgedragen en het was heel eng maar achteraf zo fijn. Misschien iemand vragen om het mee samen te doen?

Edit: oh oeps spuit 11 sorry!

Ah zo tof, supergoed dat je het gedaan hebt! Ik ga denk ik inderdaad een goede vriend van me vragen om de andere helft voor te lezen, ook wel fijn dat ik er dan niet alleen hoef te staan :blush:


Van al die praat kreeg ik zin in cappuccino :sunglasses:

19 likes

Ik heb net op het station een broodje gekocht en nu zit ik in een drukke trein. Ik heb echt zin in het broodje, maar ik kan dus echt niet eten als er zoveel mensen om me heen zitten. Vind dat altijd te ongemakkelijk ofzo? Zo irritant, want nu ‘kan’ ik dus pas over drie kwartier eten haha

3 likes