Ik ben vanavond alleen thuis en man ik geniet er zo erg van. Heb net lekker risotto gemaakt en zit nu half aangeschoten in de zon. Heerlijk
Ik ben aan het babysitten en net belde iemand aan resultaat: huilende baby. Gelukkig schrok die arme jongen zo erg dat hij zijn verkooppraatje ergens anders ging houden
Ik ging naar Intratuin voor een vaderdag cadeau. Koop vervolgens shit voor mezelf voor 70 euro…
Vind ook dat ze altijd op belachelijke tijden aanbellen.
Als ik ergens het woord Kaiser Chiefs lees, krijg ik altijd direct ruby ruby ruby AaaAaaaaaAaaaah in mijn hoofd.
Ik ben met mijn opa aan het appen en ik smelt echt, zo schattig.
Uuuugh er komt zo een vriend langs maar ik ben in zo’n asolonerbui, heb echt nul zin om überhaupt te praten en Mn geduld is echt kort. Heb al twee keer het tijdstip verandert, maar het is nu bijna zo ver.
Hij is ook altijd te vroeg dus ben er bang voor.
Hahaha Ach mijn kennende heb ik toch zo weer een nieuwe
Nu al geen zin om morgen te werken. Een collega wou wel een x op zaterdag werken om te kijken hoe dat is. Dus ze komt morgen de dag voor vaderdag wat hectisch is. Dus ik weet nu al dat ze veel gaat zeuren. Echt geeeen zin in.
Ik ben sowieso geen fan van mensen die langs de deur gaan. Maar in deze buurt heeft echt 80% een kind/baby die om 20.00 uur al in bed ligt. Dus iedereen heeft een leuke avond
Ik snap echt niet dat mensen zo laat aanbellen. Wat verwacht je dan dat mensen die net rustig op de bank zitten dan denken aan jaaa laat ik switchen van energie label echt zin in.
mijn vriend kijkt Netflix op de tv en ik ben ingelogd op de laptop, dus ik open Netflix en krijg gelijk te zien wat hij zit te kijken. Dus ik probeerde voor de grap om de ondertiteling naar Spaans te veranderen maar dat lukte niet (dacht ik…) Zegt hij ineens, na 3 afleveringen, ja het lijkt wel alsof deze serie is nagesynchroniseerd, de monden lopen niet gelijk met de tekst, zo gek. HAHA, heb ik dus blijkbaar de audio ondertiteling van Portugees naar Spaans aangepast. Love myself
Ah wat een leuk meisje
Ik heb zo’n wilde vrijdag avond. Ik zit al minstens een half uur op de wc. Gewoon omdat ik te lui ben om er vanaf te komen. Als ik er nog ooit af kom ga ik heerlijk naar bed.
Fuck hooikoorts. Dacht gezellig te gaan wandelen buiten met het mooie weer, maar nu weet ik weer waarom ik altijd binnen op de bank lig.
Maak er maar drie kwartier van. Mijn batterij is alleen bijna leeg dus ik ben bang dat ik er zo toch vanaf moet.
Nee alleen m’n voeten slapen omdat ik niet met mijn voeten aan de grond kan
Huh hoe komt Bitch better have my money al uit 2015???
Ik heb een playlist met throwback songs gevonden met Jar of Hearts en Price Tag enzo (van toen ik tiener was ) maar er staat ook muziek tussen die naar mijn idee super nieuw is
Matching met de tegels