Goedzo! Hoe reageerden ze?
Haha heel goed. Jammer en of ik nog een keer langskwam.
Gelukkig viel het mee!
Pfff nog 3 uur werken. Alleen maar huilende kinderen
Wat een opluchting, net eindelijk thuis van bijna 2 dagen non-stop werken met alleen 7 uurtjes slaap ertussen, nu heeeeeerlijk chillen. Had vanochtend ook nog echt bijna ruzie met een klant, was net met een sisser afgelopen. Ik doe echt niet meer aan dat hele ‘klant is koning’ gebeuren, jij onrespectvol tegen mij = ik onrespectvol tegen jou. Ze ging me hardop belachelijk maken achter mijn rug om terwijl ik bezig was met andere klanten helpen, ja doeeeei, ben meteen naar haar teruggelopen
Het is geen film geworden, maar wel een high beer! Ga zondag naar mijn ouders toe en het wordt mooi weer, dus ik neem ze allebei mee die middag.
Ik heb net gerookte zalmbuikjes gekocht op de markt en wil het gebruiken voor het avondeten. Ik kom alleen niet verder dan op een wit bolletje met sla of een maaltijdsalade maken ermee. Iemand nog de gouden tip?
Heel leuk, veel plezier toegewenst alvast!
Een van mijn favo recepten: cherrytomaatjes in de oven met zout en peper, ondertussen (verse) pasta koken, (verse/zelfgemaakte) pesto erdoorheen doen, tomaatjes en zalm door de pasta doen, afmaken met kaas.
Stroom op werk is uitgevallen en ik moest in het donker mijn tampon verwisselen. Was serieus best moeilijk.
Ik hoop dat het meevalt!!
Ik heb een master gevonden die precies op mijn interesses en ‘kennisgebied’ aansluit maar die specifieke universiteit zit op zó’n afgelegen plek dat ik niet weet of ik het daar twee jaar volhoud haha. En het is nooit warmer dan 15 graden.
Beetje kut van me, maar ik heb er helemaal geen zin in dat mijn zus met haar gezin binnenkort weer in het land zijn en hier enkele weken blijven.
Ik heb sinds vanochtend zo’n mega stijve nek en duizelig. Word er echt gestoord van
Nee ja dat is het rare, ik ga dus terug naar Zeeland om stage te lopen en dat weet iedereen, haha. Maar het is allemaal een beetje raar
Ik had onverwacht een aantal rekeningen gekregen en voelde me daardoor vet kut, waardoor ik nu eten bij thuisbezorgd heb besteld terwijl ik genoeg in huis heb. Waarom is goed omgaan met geld zo moeilijk voor me.
Wat fijn! Mag je best emo voor zijn toch. Gefeliciteerd!
Zo hoezo is het ineens zo bloedheet buiten? Voel me persoonlijk aangevallen
Mijn baas heeft zijn dreumes mee naar kantoor en nu wil ik 1. kinderen en 2. alle mannelijke collega’s die lief omgingen met het kind bespringen.